ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SATwój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych
2025-12-19 10:41:12Agencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeńs
2025-12-18 06:59:50Marta MosakowskaAgencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeńs
2025-12-18 06:59:49Marta MosakowskaAgencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeńs
2025-12-18 06:59:49Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-12 19:40:07Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 14:54:17Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 19:40:10Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zleceń, obsługa obecnej bazy klientów,, Pozyskiwanie nowych kontrahentów,, Ewidencjonowanie wyników,, Reprezentowanie firmy na spotkaniach i wydarzeniach,, Nadzór nad realizacją zleceń...
2025-12-08 09:41:24Ekspert/Ekspertka ds. Procesów Personalnych - 62-080 Jankowice ✓ Rodzaj pracy HR ✓ Pełny etat ✓ Praca w centrali i biurach sprzedaży
2025-12-05 11:35:18LIDLTwój zakres obowiązków, Tworzenie, aktualizacja i optymalizacja procesów, Szkolenie i wspieranie członków zespołu w zakresie ich zadań związanych z pracą z procesami, Uczestnictwo w tworzeniu instrukcji i szkoleń dotyczących procesów, Uczestnict
2025-12-05 08:40:23Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-03 12:41:45ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAENGO CONTROLS SP. Z. O.O. SP.K. - Suszec - Engo Controls Sp. Z o o., Sp. K. poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista/ Specjalistka ds. Obsługi Klienta ENGO Controls | Miejsce pracy: Kobielice O
2025-12-01 15:14:00ENGO CONTROLS SP. Z O.O. SP.K. SuszecTwój zakres obowiązków, Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej (zatrudnienie, zmiany warunków, rozwiązania umów)., Kompleksowe naliczanie płac w systemie enova365 (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, premie, dodatki, absencje,..
2025-11-28 14:41:46Pracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Biuro rachunkowe zatrudni osobę do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz KPiR w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 3/4 etatu. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami...
2025-11-26 14:41:20Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, czat firmowy), przyjmowanie i obsługa zamówień (Baselinker, telefonicznie), kontakt z przewoźnikami, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, działan
2025-11-26 11:41:42Twój zakres obowiązków, Kontrola i ostateczna weryfikacja ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji;, Zbieranie, kontrola i wprowadzanie danych do obliczeń wynagrodzeń;, Naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych (m.in...
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, aktywna i profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze Standardami Firmy, doradztwo Klientom przy doborze obuwia i środków do ich czyszczenia, pielęgnacji i impregnacji, realizacja planów sprzedażowych, budowanie długotrwałyc
2025-11-19 18:03:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie pracowników w bieżących sprawach administracyjnych, m.in. organizacja podróży służbowych, rezerwacji, rozliczeń, ubrań roboczych/ochronnych, wyborów do rady pracowniczej, etc. , Obsługa recepcji, obiegu..
2025-11-19 18:03:19Wymagania: Wykształcenie minimum średnie. Proaktywne podejście, kreatywność i inicjatywa w działaniu. Umiejętności komunikacyjne, obejmujące zarówno jasne i precyzyjne przekazywanie informacji oraz zdolno
2025-09-01 10:14:02ENGO CONTROLS SP. Z O.O. SP.K. SuszecZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa klienta w zakresie dystrybucji międzynarodowej lub krajowej, a w tym między innymi: przyjmowanie zleceń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie procesu dostawy - Współpraca z innymi działami, oddział
2025-12-17 22:30:06RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OWykształcenia kierunkowego (rachunkowość lub pokrewne), Doświadczenia na analogicznym stanowisku w biurze rachunkowym, Umiejętności samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych, Doświadczenia w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, Znajo
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Wymagania: minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży wyrobów hutniczych, znajomość rynku blach, praktyczna znajomość zasad sprze
2025-12-17 16:49:06Arche Consulting 4,9Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-19 10:39:02Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacj
2025-12-19 07:27:34Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-19 07:27:34Opis stanowiska monitorowanie terminowości wpływów finansowych i kontrola statusu płatności prowadzenie działań windykacyjnych o charakterze wewnętrznym oraz bieżący kontakt z klientami sporządzanie raportów operacyjnych i zarządczych dotyczącyc
2025-12-19 07:27:34Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-19 07:27:34SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – firmy outsourcingowej, oferującej usługi z obszaru
2025-12-19 06:59:48Smart-HR 4,4Twój zakres obowiązków, obowiązki wynikające z charakteru stanowiska..
2025-12-18 15:41:20Poszukuje do swojego zespołu Przedstawiciela Handlowego z Pasją na obszar województwa śląskiego Widełki placowe 5000 – 15000 a z czasem i więcej ;-) Wymiar pracy: pełny etat i elastyczne godziny pracy Lokalizacja: Mikołów i okolice, Tychy i..
2025-12-18 11:47:29Twój zakres obowiązków, Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, Przygotowywanie list płac oraz gromadzenie i kontrola potrzebnych danych, Wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie IFS,..
2025-12-18 10:41:28Twój zakres obowiązków, Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów PZU, w szczególności w zakresie bieżącej działalności operacyjnej dotyczącej realizacji funkcji obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach PZ
2025-12-18 09:41:07Twój zakres obowiązków, Witanie gości i klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób, Obsługa telefoniczna i e-mailowa, zarządzanie przychodzącą i wychodzącą korespondencją firmową, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych,..
2025-12-18 09:41:07Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-18 07:27:59Pracuj tam, gdzie to docenią!Dołącz do grona zadowolonych pracowników Walter-Fach-Kraft.Już od ponad 28 Lat skutecznie gwarantujemy prace Fachowcom.Znasz się na swojej pracy. Każdy projekt, każde zadanie wykonujesz z precyzjąi doświadczeniem? Tw
2025-12-18 06:59:45Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Katowice Doradca Klienta- Dział Obsługi Klienta m/f, 40-101
2025-12-17 17:01:01Media Markt 2,8Wymagania: Wykształcenie wyższe z zakresu HR, zarządzania zasobami ludzkimi, administracji lub pokrewnych kierunków. Doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym
2025-12-17 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: doświadczenie w sprzedaży w branży nieruchomości lub premium, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doradcze, umiejętność budowania relacji z klientami i prowadzenia rozmów handlowych
2025-12-17 16:49:06Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon, Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze ️, Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę..
2025-12-17 15:41:29Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 14:58:02Twój zakres obowiązków, Prowdzenie ksiąg handlowych lub KPiR dla klientów biura,, Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości oraz wymogami podatkowymi,, Przygotowywanie sprawozdań finansowych i sprawozdań
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Realizacja projektów rekrutacyjnych (tworzenie profili kandydatów, tworzenie ogłoszeń, analizowanie aplikacji, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, uczestniczenie w podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu)., Zapewnienie..
2025-12-17 13:41:08Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-17 11:28:14Pracuj tam, gdzie to docenią!Dołącz do grona zadowolonych pracowników Walter-Fach-Kraft.Już od ponad 28 Lat skutecznie gwarantujemy prace Fachowcom.Znasz się na swojej pracy. Każdy projekt, każde zadanie wykonujesz z precyzjąi doświadczeniem? Tw
2025-12-17 06:59:48Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Twój zakres obowiązków, Na co dzień będziesz:, - prowadzić kampanie link buildingowe – od pierwszego zlecenia aż po raport końcowy,, - dbać o terminową i jakościową realizację zleceń (wewnętrznie i z podwykonawcami),, - budować i utrzymywać dobr
2025-12-16 19:40:08Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie pełnych procesów rekrutacyjnych (stanowiska fizyczne i umysłowe),, przygotowywanie ogłoszeń, planowanie działań rekrutacyjnych, współpraca z kierownikami,, prowadzenie rozmów, rekomendacje..
2025-12-16 17:40:50