ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oOpis stanowiska - Tworzenie indywidualnych ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klienta - Negocjowanie warunków współpracy - Nadzór nad realizacją zamówień - Stały kontakt z Klientem w trakcie realizowanego zamówienia - Monitorowanie i anal
2025-11-05 15:05:24Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-07 18:25:40Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-07 15:42:02Opis stanowiska Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń
2025-12-07 13:20:02Opis stanowiska Kontakt z klientami z przypisanego portfela w celu rozwoju współpracy i doradztwa produktowego Wsparcie klientów w planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych Rozwijanie bazy klientów oraz zwiększanie sprzedaży usług Budow
2025-12-07 07:30:34Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-06 11:05:03ZMM MAXPOL z siedzibą w Rzeszowie, od 1985 roku specjalizujemy się w produkcji komponentów z tworzyw sztucznych. Od blisko 40 lat działamy jako zaufany partner i podwykonawca dla czołowych firm z branży AGD – zarówno polskich, jak i globalnych m
2025-12-06 10:59:44ZMM MAXPOLW związku z uruchomieniem kursów językowych dofinansowanych z Unii Europejskiej organizujemy zespół 10 osób, który będzie pracował w Gdyni przy ul. Świętojańskiej 44 (koło Starbucksa) i zajmował się obsługą zainteresowanych klientów. Wymagania:
2025-12-06 08:21:07Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego opracowywanie materiałów informacyjn
2025-12-06 07:29:32Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, obsługa bardziej wymagających potrzeb klienta oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych,, zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale,, oferowanie i
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działań promocyjnych u kluczowych klientów., Realizacja założeń biznesowych poprzez zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami zgodnie ze strategią marketingową, Planowanie i zarządzanie budżetem., Analiza
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Aktywny udział w procesie pozyskiwania klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami, Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, dbałość o ich jakość i terminowość, Planowanie corocznych audytów.
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Praca nad rozpoczęciem współpracy z nowymi klientami o profilu zgodnym ze strategią firmy., Pozyskiwanie zapytań ofertowych, ofertowanie (wspólnie z szerszym Działem Wycen), negocjowanie warunków współpracy., Wdrażanie..
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i utrzymywanie Klientów Kluczowych poprzez prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług, Kompleksowa obsługa handlowa w zakresie paliwa gazowego i energii elektrycznej, Kreowanie, opracowywanie,..
2025-12-05 13:41:26(Remote work across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
2025-12-05 13:20:43Rozwój sprzedaży u klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, realizacja celów sprzedażowych i inicjowanie działań rozwojowych w obszarze klientów strategicznych, dywersyfikacja działań –
2025-12-05 11:53:48Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Learn more about applying for Senior P&C Services Specialist (Services for Sweden), Ingka Business Service Center at IKEA
2025-12-05 10:05:01IKEAOpis stanowiska Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound). Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słucha
2025-12-05 08:30:02Co oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracodawcę przestrzegającego norm ISO 9001 i ISO 14001, dla którego jakość jest standardem codziennej pracy, bezpieczne i komfortowe miejsce pracy, udział w działaniach CSR: biegi, w
2025-12-05 05:25:16Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportó
2025-12-05 00:00:02Twój zakres obowiązków, Twoje zadania, ● Bieżąca obsługa poczty mailowej – odpowiadanie na zapytania klientów, przekazywanie spraw dalej, pilnowanie, żeby żadna wiadomość nie została bez reakcji., ● Odbieranie i wykonywanie telefonów – zarówno o
2025-12-04 19:40:13Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
2025-12-04 18:31:00Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.Specjalista_Specjalistka ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: JasłoNr ref: OK/12/25Twój zakres obowiązków:- stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi- przygotowywanie ofert sprzedażowych
2025-12-04 16:25:04Twój zakres obowiązków, stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi, przygotowywanie ofert sprzedażowych, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji..
2025-12-04 15:41:31Twój zakres obowiązków, Na codzień będziesz tworzył/a i rozwijał/a rozwiązania w bankowości internetowej oraz mobilnej takie jak chatboty, voiceboty czy AI odpowiadające na potrzeby klientów,, Wdrożysz automatyzacje, które poprawią doświadczenia
2025-12-04 15:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń klientów poprzez portal zgłoszeń oraz skrzynkę mailową,, Rozwiązywanie spraw związanych z zarządzaniem członkostwami zgłaszanych przez Kluby,, Rozpatrywanie reklamacji oraz udzielanie odpowiedzi na..
2025-12-04 13:41:24Twój zakres obowiązków, sprzedaż i promowanie usług firmy, analiza i omawianie dokumentacji projektowej z działem ofertowania i Klientami firmy, przygotowywanie oraz weryfikacja ofert, prezentacja i aktywna sprzedaż usług firmy, obsługa leadów.
2025-12-04 13:41:24Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24