BRODWINO Maria Łukaszewicz z siedzibą w Sopocie poszukuje kandydata na stanowisko: Pielęgniarka środowiskowa / Pielęgniarka Opis stanowiska: Poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisku Pielęgniarki środowiskowej/Pielęgniarki. Jako członek.
2024-12-06W Sochaczewie poszukujemy kandydatów do wsparcia produkcji na zakładzie produkcyjnym profili. Opis: - Prace przy obsłudze maszyn - Pakowanie Wymagania: - Chęć do nauki i pracy w zespole - Mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego.
2024-12-05Firma Instalacyjna Elektron sp. z o.o. to ciągle rozwijająca się firma działająca na rynku europejskim od 2009 roku. Podstawowy zakres działalności firmy stanowi wykonywanie instalacji elektrycznych na obiektach przemysłowych: elektrociepłownie,.
2024-11-21Experience. You have negotiated tradeoffs to deliver APIs that other developers depend on, and you have been accountable for the reliability and performance of a production system. Systems thinking. You know that optimizing a system requires end-to-e
2024-08-26 09:35:47Doskonała znajomość języka polskiego Biegła znajomość języka angielskiego WYMAGANE zamieszkanie na terenie Polski. 18+ Świetna znajomość Internetu i umiejętność pracy w szybkim i zmieniającym się środowisku Sprawny komputer i połączenie internetowe U
2024-08-26 11:25:22Вільне володіння українською мовою Вільне володіння англійською мовою Чудове знання та розуміння попкультури в Україні Повнолітній вік (від 18 років) Знання інтернету та вміння працювати у швидкоплинному середовищі Чудові вміння пошуку інформації в і
2024-08-26 11:23:35Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 17:00:22Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use ana
2024-12-07 17:00:22Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 17:00:22Opis stanowiska Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2024-12-07 16:50:40Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:30:23Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:30:23Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:20:33Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:20:32Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:20:32Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:10:28Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collabo
2024-12-07 16:10:28Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach
2024-12-07 16:10:02Kompleksowa obsługa klientów polskojęzycznych sklepu internetowego, w tym zarządzanie połączeniami przychodzącymi, mailami i czatami. Udzielanie informacji o produktach, promocjach, procedurach zakupowych oraz instalacji sprzętu. Obsługa zamówień i r
2024-12-07 16:04:02Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnie
2024-12-07 16:00:02Wymagania Wymagania Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klient
2024-12-07 06:31:03Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts en
2024-12-06 23:41:56Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-06 23:39:54Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance o
2024-12-06 22:30:02Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office A positive, empathetic and professional approach to customers Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics indust
2024-12-06 21:50:02Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca
2024-12-06 17:20:02An Ideal Candidate Should Have Proven experience in backend development: TS/Node (required), Go (nice to have) Direct experience with GCP and knowledge of AWS, Azure, or other cloud providers. Efficiency in ideation and implementation, prioritizing t
2024-08-26 09:34:03Must-haves that rock: Java excellence (versions 8+) A wealth of web development experience (!) AEM 6.x knowledge Apache Sling skills An understanding of JSR Team player Problem-solving and proactive attitude Sharp critical thinking Communication skil
2024-08-26 12:14:25