Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corr
2025-12-06 16:52:03Telefoniczne wsparcie klientów niemieckojęzycznych w zakresie usterek, gwarancji oraz części Udzielanie wskazówek technicznych i proponowanie rozwiązań możliwych do wykonania zdalnie Dobieranie produktów dopasowanych do potrzeb rozmówcy Praca w
2025-12-06 15:16:02Obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail, tak aby każda rozmowa prowadziła do skutecznego rozwiązania ich spraw Udzielanie rzetelnych informacji oraz reagowanie na zgłoszenia z zachowaniem wysokich standardów Dbanie o poufność danych oraz
2025-12-06 14:00:02Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i wiadomości e-mail Udzielanie wsparcia osobom planującym wyjazdy oraz rozwiązywanie zgłoszeń w przyjazny i profesjonalny sposób Dbanie o bezpieczeństwo danych i prawidłowy przepływ informacji
2025-12-06 12:27:02Obsługa klientów znanej marki odzieżowej z zachowaniem wysokich standardów komunikacji Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila, mediów społecznościowych oraz czatu Zapewnianie rzetelnych odpowiedzi na pytania i zgłoszenia klientów
2025-12-06 12:18:03Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional:
2025-12-06 11:40:15Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional:
2025-12-06 11:40:15Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional:
2025-12-06 11:40:15Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-06 11:05:03Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu pod
2025-12-06 11:05:03Obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych rel
2025-12-06 11:05:03Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach
2025-12-06 11:04:02Odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca
2025-12-06 09:20:02Odpowiadanie na zapytania klientów premium przez telefon, mail lub czat wsparcie w zakupie biletów, korzystaniu z usług online i korzystaniu z programów lojalnościowych szybkie reagowanie w sytuacjach awaryjnych związanych z podróżami utrzymywan
2025-12-06 09:17:02Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social mediaAssisting with product information and resolving technical issuesInitiating and managing Xiaomi device repair processesAdhering to detailed project guidelines and ma
2025-12-06 07:29:31Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erf
2025-12-05 16:22:18Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences
2025-12-05 16:22:17Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów
2025-12-05 16:22:16Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji b
2025-12-05 16:01:58Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i
2025-12-05 14:00:04Обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту. Ефективний контакт з клієнтами через телефон, електронну пошту, соціальні мережі, живий чат. У неділю відсутні
2025-12-05 13:42:03Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informa
2025-12-05 12:20:05Opis stanowiska: odbierasz połączenia od klientów niemieckojęzycznych i udzielasz im praktycznej pomocy, wspierasz użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych, gwarancji i obsługi produktów, analizujesz problemy techniczne i proponujesz szybkie
2025-12-05 07:30:38Obsługa zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną (B2C i B2B). Rozwiązywanie problemów technicznych, reklamacji oraz zgłoszeń po gwarancji. Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób zrozumiały. Dokładne wprowadzanie da
2025-12-05 07:30:37Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiąz
2025-12-04 16:46:03Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie p
2025-12-04 16:40:04Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z
2025-12-04 16:40:02Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standardsEfficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from ph
2025-12-04 15:32:22Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Deliverin
2025-12-04 15:30:07Łączenie kanałów komunikacji: Kontaktuj się z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem w kierunku ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikację przychod
2025-12-04 15:29:35What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to t
2025-12-04 15:28:50Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face
2025-12-04 15:17:02Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżnikówUdzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniachWspieranie
2025-12-04 11:44:11Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when
2025-12-04 11:42:28Odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby praca z systemem CRM
2025-12-04 11:04:34Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system
2025-12-04 11:04:28Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybki
2025-12-04 09:21:58