ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: - Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Mi
2025-12-05 07:31:37Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie 2,1Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie oprogramowania do zarządzania nieruchomościami komercyjnymi u klientów naszej firmy. Poszukujemy osoby ze znajomością (nawet ogólną) rynku nieruchomości z..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-11-23 15:23:54ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości., Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej., Przygotowywanie prostych..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, nadzorowanie procesu realizacji zamówienia, utrzymywanie oraz rozwijanie pozytywnych relacji z klientami firmy, pozycjonowanie firmy jako dostawcy..
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, Pełnienie funkcji pełnomocnika Spółki w procesie sprzedaży, Posprzedażowa obsługa i bieżące wsparcie klientów, Współpraca z bankami w spawach związanych z kredytami klientów, Udział w odbiorach lokatorskich, Koordynacja.
2025-11-14 16:40:29Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak b
2025-11-12 15:34:30Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz za pośrednictwem systemu z klientami firmy, Kompleksowa obsługa klientów w zakresie Obsługi Klienta, Obsługa reklamacji, Współpraca z działami wewnętrznymi firmy, Wprowadzanie i..
2025-11-12 08:40:18Twój zakres obowiązków, Każdego dnia będziesz wspierać naszych klientów i partnerów przez telefon, pomagając im w rozwiązywaniu problemów z systemami i aplikacjami biznesowymi. , Pomożesz im lepiej poznać nasze produkty, programy i usługi z grup
2025-11-07 09:40:50Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Masz na koncie solidne doświadczenie w obsłudze klienta i chcesz dalej grać w tej lidze? Swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne z klientami w ję
2025-11-06 15:31:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie umów sprzedaży ciepła oraz aneksów do umów (zgodnie z obowiązującymi standardami), Obsługa posprzedażowa klienta we wszystkich kanałach (biuro, telefon, e-mail, platforma e-bok), Redagowanie odpowiedzi na
2025-11-04 16:40:37Dla naszego klienta, amerykańskiej, międzynarodowej korporacji z branży FMCG, poszukujemy Specjalisty/ki ds. obsługi klienta, zwrot ów i raportowaniaOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • telefoniczną i mailową obsługę klienta bizne
2025-10-24 11:53:57Opublikowana 14:40:58. About The JobJesteśmy zespołem, który każdego dnia wspiera klientów i dba o najwyższą jakość… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-17 19:06:56DanoneBankowość korporacyjno-inwestycyjna
2025-09-04 08:20:01PKO Bank PolskiOpublikowana 20:00:49. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-04 07:52:01Medicover PolskaWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oExperience in the customer service area (min. 6 months) Fluent knowledge of German and English (min. C1) University degree (bachelor/master) The Offer: Work in a successful well-organized international organization The possibility of using Germa
2025-11-20 10:25:14AntalTwój zakres obowiązków, Obsługa i odpowiadanie na zgłoszenia (ticketing) od klientów i działów wewnętrznych., Rejestrowanie, monitorowanie i aktualizowanie statusów zgłoszeń., Przyjmowanie i weryfikacja reklamacji., Kontakt z dostawcami w sprawi
2025-11-27 15:42:00Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu obsługi zamówień: od przyjęcia i wprowadzenia do systemu, po finalną realizację, Weryfikacja poprawności zamówień, Potwierdzanie zamówień zgodnie z planem produkcji i prognozami klienta, Codzienny..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50Twój zakres obowiązków, Codzienny kontakt z klientami – Twoja rola zapewnia płynność obsługi zamówień i buduje pozytywny wizerunek naszej firmy., Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień oraz monitorowanie ich realizacji – od pierwszego kontaktu..
2025-11-14 13:40:46Twój zakres obowiązków, obsługa zamówień oraz zgłoszeń i zapytań zarówno od Klientów jak i z działu Sprzedaży, obsługa reklamacji i zwrotów, wystawianie faktur, w tym korygujących, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów i produktów w..
2025-11-06 10:40:47Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pacjentów zagranicznych w zakresie wizyt, hospitalizacji i rozliczeń. Koordynacja działań pomiędzy pacjentem, personelem medycznym i działami administracyjnymi. Współpraca z ubezpieczycielami oraz przygotowywa
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie podzespołów do napraw., Wycena napraw i rozliczanie klientów., Rozmowa z klientami o przebiegu napraw podzespołów, Pakowanie i wysyłka naprawionych elementów, Wprowadzanie towarów na magazyn., Wystawianie..
2025-12-05 10:41:26Position: At JTI, we offer an ambitious career opportunity that will allow you to be part of a world-class team dedicated to excellence. As a Global Supply Chain & Customer Service Specialist, you will play a pivotal role in managing operations
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oJeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Obsługą klientaDokonywaniem sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy)Dbaniem o porządek na stanowisku pracyObsługą terminala płatniczegoWystawianiem faktur za towary. P
2025-12-04 21:25:19Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów przez telefon oraz e-mail,, Rozwiązywanie problemów klientów oraz odpowiadanie na ich zapytania,, Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,, Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, rezerwacji
2025-12-04 15:41:31Armatis Polska Sp. Z o. oTwój zakres obowiązków, udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie określonym w obowiązujących w SZRM regulaminach., udział w naradach, koordynacjach lub wizjach terenowych., udział w..
2025-12-04 14:41:28Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-04 14:30:03Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów poprzez mail/telefon;, Wprowadzanie zamówień do systemu;, Weryfikacja zamówień co do kompletności oraz poprawności;, Ścisła współpraca z działem handlowym i działem fakturowania;..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, sprzedaż i promowanie usług firmy, analiza i omawianie dokumentacji projektowej z działem ofertowania i Klientami firmy, przygotowywanie oraz weryfikacja ofert, prezentacja i aktywna sprzedaż usług firmy, obsługa leadów.
2025-12-04 13:41:24Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów, dbanie o asortyment sklepu i jego wyposażenie, dbanie o wizerunek firmy i pozytywne relacje z Klientami..
2025-12-04 12:41:28Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pacjentów i wsparcie w planowaniu leczenia Organizacja grafików lekarzy oraz koordynacja wizyt Udzielanie informacji o usługach i oferowanie pakietów stomatologicznych Edukacja pacjentów w zakresie profilaktyk
2025-12-04 12:10:02W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-04 09:47:02Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń klientów poprzez system ticketowy, Udzielanie wsparcia technicznego i informacji produktowej klientom zarówno telefonicznie, jak i mailowo, Analiza zgłoszeń przesyłanych przez techników motoryzacyjnych i
2025-12-04 00:40:13Twój zakres obowiązków, obsługa zamówień z Allegro, Amazon i sklepu internetowego, procesowanie zamówień w systemie ERP, obsługa zwrotów, komunikacja mailowa i telefoniczna z klientami, wsparcie przy rozwoju oferty w marketplace..
2025-12-03 14:41:29Twój zakres obowiązków, obsługa zgłoszeń klientów w tym reklamacji, wsparcie klientów rejestrujących się w portalu BIG.pl, obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami: e-mail, pismo, czat, telefon, profesjonalne doradztwo w zakresie..
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych od klientów/partnerów biznesowych, Analiza zasadności reklamacji oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji, Koordynowanie procesu reklamacyjnego – od..
2025-12-03 11:41:50