Jestem zadowolona z ubezpieczenia na mieszkanie. Musiałam skorzystać z ubezpieczenia,zgłaszając szkodę na elemencie szklanym. Cała procedura od zgłoszenia do wypłaty odszkodowania trwała tydzień. Także myślę, że bardzo szybko i sprawnie to przebiegło. Przedłużyłam juz polisę na kolejny rok. Mam nadzieję, ze składka za rok nie będzie dużo wyższa, przez wypłacone odszkodowanie.
Pozdrowienia dla Pani Teresy Świątek z oddziału 127 PKO BP przy Puławskiej 22 w Warszawie. Przemiła, uśmiechnięta i bardzo uprzejma Pani. Zobaczymy jak będzie mi się rozwijać współpraca z Bankiem, niepochlebne opinie na razie mnie nie zniechęcają, początki są obiecujące
Czytając te opinie bałem się co będzie w mojej sytuacji, po kolizji z ubezpieczonym w PKO. Ale u mnie odczucia są zgoła inne niż te negatywne. Samochód zastępczy dostałem w tej samej klasie co swój tyle że z tego roku, nowiutki. Jeździłem nim od pierwszego dnia od zgłoszenia szkody do ostatniego dnia gdy dostałem przelew na konto. Nie było żadnych problemów jedynie mógłbym przyczepić się o czas realizacji szkody bo to było miesiąc czasu równo, ale tak naprawdę mając drugi samochód to nie mogę narzekać. Od początku do końca miło, sympatycznie na wszystkie pytania i problemy odpowiadali. Wypłata okej, na taką liczyłem. Także naprawdę z mojej strony plusy i ja ze swojej strony polecam bardzo.
Mam ubezpieczone mieszkanie jak i samochód, bezproblemowa likwidacja szkody, polecam ubezpieczyciela, często korzystam też z ubezpieczeń podróżnych, polecam oddział nr 2 przy Placu Inwalidów w Warszawie.
O ubezpieczeniu poinformowała mnie pani w banku w moim mieście i nie żałuję że wzięłam tą ofertę bo w ciągu roku miałam zalanie w kuchni. Szkodę zgłosiłam odrazu przez internet, poszło wszystko szybko i sprawnie, a pieniążki w ciągu trzech dni znalazły się na moim koncie.
Ogólnie nie ma co narzekać w końcu to jest Aruba a nie Europa śniadania nie za duże dodatkowo trzeba opłacać jeśli chce się dodatki do śniadania pokoje średnio posprzątane Za to lokalizacyjnie hotel jest w dobrym miejscu