„Odbiór w sklepie w 29 minut” – bardziej jak cały tydzień na dostarczenie towaru z warszawskiego magazynu do tego oddziału BlueCity, który wydaje się być ich centrum. Absolutny żart sklepu elektronicznego. Sugerowałbym zakupy gdzie indziej
Miałem kartę podarunkową, więc zależało mi na zakupie danej rzeczy na miejscu. Nie mieli jej na stanie, więc poprosiłem obsługę, o jej zamówienie, co też uczynili. Miała przyjść za 3 dni o czym miałem zostać powiadomiony SMSem. Odebrałem 3 tygodnie później, kiedy dopiero samemu pofatygowałem się do sklepu zapytać jaki jest status. SMS nie przyszedł, bo ktoś zapomniał zmienić ręcznie status zamówienia.
To jest jakaś porażka, żeby tak duża firma wystawiała FV ponad 30 minut. Mogę tylko wyobrazić jaki jest problem z uzyskaniem informacji na sprzęty jakie sprzedajecie
Bought headphones, no one checked them, at home it turned out that the right earpiece did not work. On the same day we went to the store to return them or exchange them. Answer: wait two weeks, they will be repaired. Not very clear. If I have a receipt, I have the right to return the purchase within 2 weeks!
In addition, this is the second time this has happened, but the first time the money was returned! Perhaps you need to better select the assortment that you sell!
только что
Kupione słuchawki, nikt ich nie sprawdzał, w domu okazało się, że prawa słuchawka nie działa. Tego samego dnia udaliśmy się do sklepu, aby je zwrócić lub wymienić. Odpowiedź: poczekaj dwa tygodnie, zostaną naprawione. Niezbyt jasne. Jeśli posiadam paragon, mam prawo zwrócić zakup w ciągu 2 tygodni!
W dodatku to już druga taka sytuacja, ale po raz pierwszy pieniądze zostały zwrócone! Być może musisz lepiej dobierać asortyment, który sprzedajesz!
Kupiliśmy lodówkę w sobotę i powiedzieli nam, że dostarczą ją w poniedziałek i odbiorą starą. Wyjęliśmy więc wszystkie rzeczy z lodówki, aby mogli je łatwo przywieźć i przygotowaliśmy na niedzielę. Ale po południu w poniedziałek powiedzieli, że lodówka jest uszkodzona i nie może dostarczyć. Jak to nie sprawdzili, czy można to wcześniej sprzedać?!? Co więcej, to jedyny model, jaki mają, który chcieliśmy kupić. Jak długo będziemy czekać na nową lodówkę??? Taka jest jakość usług w Polsce.
Tragiczna sieć, zdecydowanie odradzam zakupy, jeśli ktoś ceni swój czas, pieniądze i nerwy. Zakupiony przeze mnie produkt za prawie 3000 zł został dostarczony dopiero 13 dnia od zamówienia, ponieważ został on zapakowany przez MediaMarkt w - uwaga - zbyt dużą paczkę. Absurd? Zdecydowanie tak. Podobnie zresztą jak działanie infolinii, która właściwie w ogóle nie była w stanie mi pomóc. Poziom obsługi klienta również godny pożałowania, sklep generalnie ma w poważaniu niedogodności, które spowodował swoimi błędami, przecież paczka została koniec końców doręczona, nieistotne, że 9 dni po terminie. Po moich skargach obsługa klienta zdecydowała się szarpnąć na kod rabatowy na - ponownie uwaga - 50 złotych, jak sądzę dla załagodzenia sporu. Szkoda tylko, że sprawa dotyczyła opóźnienia, a w międzyczasie również de facto zagubienia przesyłki za 3000 zł. Z kolei po dodaniu opinii na ten temat, zostałem poproszony o kontakt, a obsługa klienta zapewniła mnie, że - znowu uwaga - rozumie moje niezadowolenie z zakupu, najmocniej przeprasza za sytuację i poprosi o ponowną weryfikację sprawy oraz przyznanie wyższej rekompensaty. Po weryfikacji otrzymałem maila z informacją, że jednak poprzednia decyzja o rekompensacie w wysokości 50 zł była ostateczna. Po prostu śmiech na sali. W życiu nie spotkałem się z tak absurdalnym i obrzydliwym podejściem do klienta. Niech Was więc nie zmylą odpowiedzi mówiące o "kierowaniu się dobrem i zadowoleniem klienta" czy o "wyjaśnianiu spraw". Ten sklep to po prostu absolutne dno.
Po próbie kupna telewizora na raty odpuściłem sobie. Czekać 30 minut na krzesełku oczekując aż jakiś pracownik skończy kawę i raczy podejść załatwić prosta sprawę jest pięknym odzwierciedleniem podejścia tego sklepu do klienta. A szkoda, bo Pan z działu telewizorów był mega pomocny. Nie pozdrawiam tej placówki, wolalem postać w korkach (była to godzina 17) i podjechać do innego sklepu. Nie pozdrawiam i nie polecam. Dodatkowo podczas oczekiwania zauważyłem że sklep również nie obsługuje osób angielsko-jezycznych.
Zamówiłem online pralkę z dostawą. Sklep przy składaniu zamówienia daje możliwość wyboru terminu i godzin dostawy. Za możliwość wyboru pobiera opłatę. Wybrałem tę opcję. Otrzymałem mailowe potwierdzenie wybranego terminu i godziny. W terminie i w godzinach kiedy kiedy pralka miała być dostarczona otrzymałem maila, że sklep zmienił datę dostawy - samowolnie i bez uzgodnienia ze mną. Na czas planowanej dostawy musiałem wrócić z nieplanowanego wcześniej wyjazdu służbowego i przejechać 150 km.
UWAGA NA FIRMĘ MediaMarkt Polska . JEST WIELU INNYCH DOSTAWCÓW. Czas chyba aby jakiś prawnik dobrał im się do skóry, co sam planuję uczyć.
Wczoraj 23:05.2022 pojechałem po grę Age of Empires 4, bo na stronie internetowej pokazywało, że gra w Media Markt Blue City jest dostępna. Na miejscu okazało się, ze gry nie ma, ba nie ma jej w całej Warszawie i trzeba zamówić przez neta. Nie możliwe było zamówienie w sklepie, bo nie można zamawiać z dostawą do domu - bardzo ciekawe, skoro pralki, lodówki a nawet inne rzeczy bez problemu są dostarczane pod podany adres. Dobra, zamówiłem przez stronę MM te grę u siebie w domu przez mój komputer. Jakie moje zdziwienie było dzisiaj jak dostałem maila z taką informacją: "Za pośrednictwem DPD Polska, nadana została dzisiaj tj.: 24.05.2022 16:01 do Państwa przesyłka 10... od Warszawa - Blue City Warszawa - Blue City, Nadawca:
Warszawa - Blue City" - WASI PRACOWNICY TO JUŻ SAMI NIE WIEDZĄ CO MAJĄ W SPRZEDAŻY !! Specjalnie jechałem na miejsce by powiedział mi pracownik i kierownik tegoż przybytku, że gry nie ma a na drugi dzień okazuje się, że jest i zostaje wysłana z Media Markt Blue City. Nie polecam tego sklepu, banda de... tam pracuje.