Pan Norbert był bardzo pomocny i uprzejmy, pani blondynka (niestety nie zapytałam imienia) na kasie była uśmiechnięta. Personel wydaje się być na dobrym poziomie w tym sklepie
Idealne miejsce na zakupy niskiej jakości sprzętu elektronicznego często używanego nazywanego powystawowym lub nowego sprzętu elektronicznego który posiada wady fabryczne idealne miejsce na zakupy dla rasowych frajerów szukających okazji w elektrośmietniku. Karty podarunkowe nie działają w internecie. u.
Dziękuję Adrianie! Polecam serdecznie zakupy z tym Panem jeśli chodzi o bluecity. Życzliwy, pomocny szczery i uczciwy człowiek. Uratował mnie przed oszustwem przez innego sprzedawcę w media mark. Poszedłem dzisiaj kupić telefon. Powiedzieli, że mają 5 dostępnych iPhone'ów na stanie. Powiedziałem, że muszę coś załatwić i wrócę za 30 minut, żeby kupić jeden z nich. Po powrocie (około 15) poszedłem do jednego młodego blond sprzedawcy ze wschodnim akcentem, który powiedział, że iPhone'y, które mieli, są zarezerwowane i niedostępne do kupna od ręki, ale jeżeli zapłacę 900 zł za ubezpieczenie to będzie w stanie sprzedać mi tego iPhone'a. Powiedział, że jak pójdę do innego sklepu, to w innym również mi nie sprzedadzą z racji że mają specjalne zasady co do iphonów... w Polsce wszystkie iPhone'y zostały zarezerwowane w ciągu 30 minut i nie da się ich kupić stacjonarnie? :D Wyszedłem ze sklepu, po czym wróciłem bo to wszystko było bardzo dziwne i spotkałem Adriana. Powiedział mi, że mają telefony i nie ma żadnego problemu z zakupem. Wnioskuję że pierwszy sprzedawca oszukuje klientów ponieważ w ten sposób otrzymują prowizję od transakcji ubezpieczeniowych, w ten sposób oszukuje ludzi! Gdyby Adrian mi nie pomógł to zostałby oszukany, marka powinna kontrolować swoich pracowników bo kłamią i oszukują ludzi! To jest niedorzeczne. Jeszcze raz wielkie podziękowania Panu Adrianowi, najlepszy pracownik marki media Markt w Bluecity! Jest osobą honorową.