ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalUl. Puławska 145, 02-715 Warszawa, Poland Are you experienced in customer service and fluent in Danish? Join our team as a Danish Speaking Customer Consultant and help us provide exceptional support to our customers. Enjoy a dynamic work environ
2025-12-05 16:45:01Circle KTwój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Lubisz kontakt z ludźmi i dobrze czujesz się w zorganizowanym chaosie? W recepcji enel-med jesteśmy pierwszym punktem kontaktu z pacjentem — witamy, pomagamy, doradzamy i sprawiamy, że każda wizyta zaczyna się z..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Udzielanie wszechstronnych informacji: Jako główny punkt kontaktu dla właścicieli mieszkań, będziesz odpowiedzialny za bieżący kontakt mailowy i telefoniczny, dostarczając im kompleksowych informacji o naszych usługach..
2025-12-05 14:41:27Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i
2025-12-05 14:00:04(Remote work across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
2025-12-05 13:20:43Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Posprzedażowa obsługa Klienta (przyjmowanie zgłoszeń, sporządzanie odpowiedzi na zapytania klientów, nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesów), Pisemne odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje klientów firm
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie podzespołów do napraw., Wycena napraw i rozliczanie klientów., Rozmowa z klientami o przebiegu napraw podzespołów, Pakowanie i wysyłka naprawionych elementów, Wprowadzanie towarów na magazyn., Wystawianie..
2025-12-05 10:41:26Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalOpis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oJeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Obsługą klientaDokonywaniem sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy)Dbaniem o porządek na stanowisku pracyObsługą terminala płatniczegoWystawianiem faktur za towary. P
2025-12-04 21:25:19Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów przez telefon oraz e-mail,, Rozwiązywanie problemów klientów oraz odpowiadanie na ich zapytania,, Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,, Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, rezerwacji
2025-12-04 15:41:31Armatis Polska Sp. Z o. oTwój zakres obowiązków, udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie określonym w obowiązujących w SZRM regulaminach., udział w naradach, koordynacjach lub wizjach terenowych., udział w..
2025-12-04 14:41:28Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-04 14:30:03Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów poprzez mail/telefon;, Wprowadzanie zamówień do systemu;, Weryfikacja zamówień co do kompletności oraz poprawności;, Ścisła współpraca z działem handlowym i działem fakturowania;..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, sprzedaż i promowanie usług firmy, analiza i omawianie dokumentacji projektowej z działem ofertowania i Klientami firmy, przygotowywanie oraz weryfikacja ofert, prezentacja i aktywna sprzedaż usług firmy, obsługa leadów.
2025-12-04 13:41:24Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów, dbanie o asortyment sklepu i jego wyposażenie, dbanie o wizerunek firmy i pozytywne relacje z Klientami..
2025-12-04 12:41:28W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń klientów poprzez system ticketowy, Udzielanie wsparcia technicznego i informacji produktowej klientom zarówno telefonicznie, jak i mailowo, Analiza zgłoszeń przesyłanych przez techników motoryzacyjnych i
2025-12-04 00:40:13Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie oprogramowania do zarządzania nieruchomościami komercyjnymi u klientów naszej firmy. Poszukujemy osoby ze znajomością (nawet ogólną) rynku nieruchomości z..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, obsługa zamówień z Allegro, Amazon i sklepu internetowego, procesowanie zamówień w systemie ERP, obsługa zwrotów, komunikacja mailowa i telefoniczna z klientami, wsparcie przy rozwoju oferty w marketplace..
2025-12-03 14:41:29Twój zakres obowiązków, obsługa zgłoszeń klientów w tym reklamacji, wsparcie klientów rejestrujących się w portalu BIG.pl, obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami: e-mail, pismo, czat, telefon, profesjonalne doradztwo w zakresie..
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie mobilności pojazdów w najmie długoterminowym (m.in. serwis, opony, ubezpieczenia, assistance, pojazdy zastępcze)., Monitorowanie realizacji usług przez współpracujących.
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług z oferty firmy i obsługę klientów. , • Przygotowanie wycen i ofert w oparciu o brief od handlowca, • Aktywne poszukiwanie nowych klientów,..
2025-12-03 10:41:28Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zak
2025-12-03 09:41:56Wymagania Znajomość języka serbskiego- poziom C1 Znajomość języka angielskiego - poziom B1 Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows) Umiejętność rozwiązywan
2025-12-03 06:31:01ConcentrixTwój zakres obowiązków, Czy Twoja super moc to obsługa klienta?, , Lubisz ludzi?, , Jesteś pogodna?, , Znasz język angielski?, , Jeżeli tak, to właśnie kogoś takiego szukamy :)..
2025-12-02 23:40:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta (telefonicznie oraz e-mailowo), Doradztwo w zakresie oferty asortymentowej, Wprowadzanie zamówień i monitorowanie ich realizacji, Obsługa reklamacji, Przygotowywanie ofert..
2025-12-02 13:41:31Obowiązki:Obsługa klientów biznesowych w języku włoskim (e-mail, czat, telefon)Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientówRozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostawObsługa procesu reklamacji
2025-12-02 11:53:44Twój zakres obowiązków, Bieżący kontakt z klientem (mail, czat, infolinia) – udzielanie informacji o produktach, ich dostępności i czasie realizacji, Aktywne wsparcie sprzedaży online – kontakt z potencjalnymi klientami (czat, e-mail, zapytania
2025-12-02 09:41:33Wymagania Wymagania minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń dobra organizacja pracy oraz umiejętność
2025-12-02 06:31:01ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. kManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-12-01 21:25:14Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień w systemie SAP (rejestrowanie zamówień, sprawdzanie cen i dostępności, fakturowanie)., Wystawianie faktur i not kredytowych oraz przesyłanie dokumentów do klientów., Monitorowanie procesu dostaw (współpra
2025-12-01 16:41:04Twój zakres obowiązków, Realizacja połączeń wychodzących do klientów indywidualnych (B2C) z przygotowanej bazy kontaktów – dzienny cel to minimum 200 połączeń;, Zaangażowanie w pracę, mierzone m.in. czasem efektywnych rozmów – oczekiwany dzienny
2025-12-01 14:41:40Twój zakres obowiązków, Jesteśmy wewnętrznym Działem Obsługi Klienta i specjalizujemy się w profesjonalnym doradztwie w zakresie właściwej suplementacji. Jesteśmy świetnym zgranym zespołem do którego zapraszamy również Ciebie., Dbamy o to, aby.
2025-12-01 13:41:42Twój zakres obowiązków, Telefoniczna oraz mailowa weryfikacja jakości świadczonych usług, Przyjmowanie reklamacji związanych ze świadczonymi usługami, Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów, Przekazywanie reklamacji do odpowiednich działów.
2025-12-01 10:41:27Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-05 15:51:49Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspoz
2025-11-30 15:40:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oKlub i sklep dla hobbystów (artykuły modelarskie, modele, wydruki 3D) poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta. Oczekiwania: zaangażowanie otwartość na nowe doświadczenia sumienność pozytywne podejście do klientów min. komun
2025-08-08 21:06:42