Pełen profesjonalizm i najwyższa jakość obsługi, na każdej płaszczyźnie. Miła i przyjazna atmosfera plus ogromna wiedza i zaangażowanie pracowników. Pozdrawiamy serdecznie i jeszcze raz dziękujemy !
Panowie na dziale serwisu robią łaskę, że pracują, dodatkowo bywają bezczelni. Potrafią zadzwonić i poinformować na 10minut przed zamknięciem, iż auto po naprawie gwarancyjnej "jest gotowe do odbioru". Na pytanie "czy mogę auto odebrać w dniu jutrzejszym, bo w 10minut będzie ciężko" , "oczywiście, doliczymy panu za parking". Kontakt telefoniczny z klientem jest żenujący "za chwilę ktoś do pana oddzwoni"....kontakt się urywa. Podczas napraw gwarancyjnych auto potrafi zniknąć na dwa tygodnie, panowie nie są w stanie stwierdzić co się dzieje z autem, jakie są postępy prac przy aucie. Oczywiście cały czas proponują PŁATNE auto zastępcze. Ostry marketing, szczęśliwie w Warszawie istnieją inne ASO, które radzą sobie z autami, a i obsługa klienta jest na zupełnie innym poziomie. Zdecydowanie ASO FUS odradzam.
Miejsce OK, obsługa miła i kompetentna. Brak jednej gwiazdki za: brak dedykowanego parkingu dla aut klientów (ten co jest jest najczęściej kompletnie zajęty), niewiele miejsc siedzących w środku i niewiele aut wystawowych.
Chciałbym podziękować BMW AutoFus za sprawne przeprowadzenie transakcji dotyczącej mojego nowego samochodu. Szczególne podziękowania kieruję do dwóch wyjątkowych pracowników Pana Piotra Z. i Pani Sylwii W., którzy doradzili mi w sposób wszechstronny i przyjazny. Dzięki ich profesjonalnego zaangażowaniu zawsze byłem informowany, aby podejmować właściwe decyzje. Do momentu dostawy, która odbyła się w rekordowym czasie, czułem się bardzo dobrze zaopiekowany, dlatego też mogę każdemu bardzo polecić BMW AutoFus.