Twój zakres obowiązków bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień przygotowywanie ofert i cenników dla Klientów oraz składanie ofert
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy Sprzedaż świadczonych usług Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług Nadzór nad pr
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy Sprzedaż świadczonych usług Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług Nadzór nad pr
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim Kraków NR REF.: 1180274 Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy ze swoją siedzibą w centrum Krakowa — poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w obszarze obsługi Klienta anglojęzycznego. Sta
Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 650 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego..
Twój zakres obowiązków bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień przygotowywanie ofert i cenników dla Klientów oraz składanie ofert
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy Sprzedaż świadczonych usług Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług Nadzór nad pr
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta, Odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne, Udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd., Wsp
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta
Wymagania Nasze wymagania minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży lub/i obsłudze Klienta mile widziane doświadczenie w branży higienicznej l
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j..
Specjalista ds. Obsługi Klienta Lokalizacja: aleja Powstańców Śląskich 22, Podgórze, Kraków Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących, skrzynki mailowej i czatu Realizowanie świadczeń dla Klientów Autoryzowanych Serwisów Obsługi Grupy P
Junior, Customer Support (Level 2)
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim Miejsce pracy: Kraków/ Stacjonarnie Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie - Pakiet profesjonalnych szkoleń wprowadzających i rozwojowych - Pracę w młodym i zaangażowanym zespole - Pakiet benefitów po
Do Twoich obowiązków będzie należało: - Kompleksowa opieka nad zleconym projektem; - Bieżąca kontrola jakości i terminowości zgodnie z ustalonymi standardami i instrukcjami oraz zgłaszanie rozbieżności i problemów; - Weryfikacja danych zawartych w sy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej prac
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej prac
Wymagania Wykształcenie min. średnie Gotowość do pracy w elastycznym systemie zmianowym oraz w niektóre weekendy Komunikatywność, umie
Wymagania Wysokia kultura osobista Zdolności przywódcze Nastawienie na cel i realizację celu Komunikatywność
Oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (C1), komunikatywności i otwartości na kontakt z Klientem. Doświadczenie w obszarze customer service będzie dodatkowym atutem
Wymagania: · Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w Agencji Pracy Tymczasowej)· Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatyw
Jeżeli nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i komunikatywny, aplikuj!Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za zapewnienie szybkiej, przyjaznej i zorientowanej na rozwiązanie problemu obsługi Klientów.Oczekujemybiegłej znajomości języ
Twój zakres obowiązków, przetwarzanie zamówień klientów; śledzenie i zarządzanie realizacją dostaw,, zarządzanie reklamacjami; analiza i uzyskanie rozwiązania różnych problemów klientów,, ścisła współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy tj.:..
Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i procesowanie zamówień od Klientów., Wystawianie i weryfikacja faktur., Wprowadzanie danych do systemu., Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych., Ścisła współpraca z działem logistyki i księgowością.,..
Twój zakres obowiązków, wsparcie Działu Eksportu w codziennej pracy i obsłudze klienta,, utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami,, wprowadzanie zamówień do systemu CRM,, przygotowywanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji..
Twój zakres obowiązków, ???? Obsługa połączeń przychodzących, skrzynki mailowej i czatu, ???? Realizowanie świadczeń dla Klientów Autoryzowanych Serwisów Obsługi Grupy PGD – informowanie o usługach, wsparcie w rozwiązywaniu problemów, umawianie na..
Twój zakres obowiązków, telefoniczne umawianie bezpłatnych spotkań dla handlowców, dbanie o maksymalne wykorzystanie każdego kontaktu z systemu, komunikacja z potencjalnym Klientem (potwierdzanie spotkań, przekładanie terminu itp.), telefoniczna..
Twój zakres obowiązków, doradztwo i sprzedaż prowadzona mailowo, telefonicznie, za pomocą zewnętrznych platform, systemów ofertowania i marketplace’ów., realizowanie zamówień (mail, telefon, eprocurement), oferowanie rozwiązań dopasowanych do..
Twój zakres obowiązków, wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych,, koordynacja dostaw przychodzących i wychodzących,, bieżący kontakt z klientami i dostawcami drogą mailową i telefoniczną w języku polskim i angielskim,, samodzielne..
Twój zakres obowiązków, Realizacja zamówień zgodnie z umowami z klientami, Wprowadzanie zamówień do systemu SAP, Kontrola terminowości oraz poprawności realizowanych zamówień, Prowadzenie ewidencji magazynowej, Raportowanie wydań magazynowych,..
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy Sprzedaż świadczonych usług Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług Nadzór nad pr
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej prac