Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-20 07:29:42Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-11 15:29:54Tw ój zakres obowiązk ówObsługa reklamacji w OddzialeSporządzanie dokumentacji z realizacji przebiegu reklamacjiRaportowanie na bieżąco usterek problematycznych, zgłaszanie nierzetelnych wykonawc ówPrzeprowadzanie oględzin, wysyłanie pism zgodni
2025-12-09 11:53:45Twój zakres obowiązków, zarządzanie procesem realizacji usług tłumaczeniowych,, bezpośrednia współpraca z klientami oraz tłumaczami,, kontrola jakości projektów i ich terminowej realizacji,, inne prace wynikające z charakteru stanowiska...
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-17 10:41:09Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów w języku łotewskim oraz polskim – ich roszczeń, zleceń i dyspozycji oraz procesów z nimi związanych, Telefoniczny kontakt z Klientami w celu obsługi polis, Budowanie pozytywnych doświadczeń Klientów,..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, podtrzymywanie długofalowych relacji z urzędami gmin i miast w zakresie organi-zacji zbiórek elektroodpadów, pozyskiwanie nowych gmin i miast do organizacji zbiórek, przygotowywanie harmonogramu zbiórek elektroodpadów,..
2025-12-27 00:40:11Twój zakres obowiązków, praca w dziale handlowym organizacji odzysku opakowań i sprzętu elektrycznego i elektronicznego, pozyskiwanie nowych klientów z branż RTV/AGD, spożywczej, kosmetycznej, moto-ryzacyjnej i pokrewnych, podtrzymywanie..
2025-12-27 00:40:11Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego3353682Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: prowadzi analizy oceny prawnej decyzji Zakładu w zakresie zaskarżonym odwołaniem, informuje o wadliwości decyzji i przekazuje je komó
2025-12-25 06:59:50ZUSTwój zakres obowiązków, profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty , wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku, dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne
2025-12-24 13:40:58ALIOR BANKTwoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów
2025-12-24 12:30:04Twój zakres obowiązków, Budowanie i podtrzymania dobrych relacji biznesowych z klientami firmy;, Obsługa zamówień eksportowych od momentu wprowadzenia do systemu, poprzez organizację oraz monitorowanie transportu zamówień i przygotowywanie..
2025-12-23 10:41:27Your responsibilities, Cooperating with the customer’s Logistics and Purchasing departments, Handling customer orders in line with agreed contracts, Monitoring the execution of sales plans for assigned customers, Controlling stock levels,..
2025-12-23 09:41:01Your responsibilities, Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail);, Updating information regarding open cases., Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;,..
2025-12-22 16:41:09Your responsibilities, Actively acquiring new Customers including telephone surveys,, Developing a customer base with real transport needs,, Working to company standards using the company's own CRM system according to an established process,,..
2025-12-22 09:41:06Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00Wymagania: biegła znajomość języka angielskiego i niderlandzkiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie, wraz z bardzo dobrymi umiejętnościami słuchania i rozumienia, rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz doświadczenie w pro
2025-12-19 16:49:07Arche Consulting 4,9Your responsibilities, Provides IT support to customers regarding technical issues related to everyday usage of their Digital Workplace. In order to provide the high-quality standard service to customers, Service Desk Analysts analyzes and..
2025-12-19 14:41:26Twój zakres obowiązków, profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty , wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku, dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne
2025-12-19 13:41:29ALIOR BANKTwój zakres obowiązków, Współpraca, pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami, Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease, Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów firmowych i..
2025-12-19 10:41:13Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and other communication channels in a timely and professional manner., Troubleshoot issues, providing accurate diagnostics and effective solutions., Build and maintain strong
2025-12-19 09:41:10Wymagania: bardzo dobra znajomość angielskiego i niemieckiego (min. B2), doświadczenie w obsłudze klienta (1-2 lata), komunikatywność, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, dobra znajomość Ex
2025-12-18 16:49:08Arche Consulting 4,9Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and email., Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions., Build and maintain strong relationships with customers., Collaborate with internal teams to ensure..
2025-12-18 11:41:33Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and email., Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions., Build and maintain strong relationships with customers., Collaborate with internal teams to ensure..
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Bieżąca i kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów biznesowych w języku polskim (system zgłoszeń, monitoring statusu, informacja zwrotna mailowo i telefonicznie), Instalacja, konfiguracja oraz zdalny serwis oprogramowania dl
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Budowanie i podtrzymania dobrych relacji biznesowych z klientami firmy;, Obsługa zamówień eksportowych od momentu wprowadzenia do systemu, poprzez organizację oraz monitorowanie transportu zamówień i przygotowywanie..
2025-12-18 10:41:27Wymagania: doświadczenie w sprzedaży w branży nieruchomości lub premium, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doradcze, umiejętność budowania relacji z klientami i prowadzenia rozmów handlowych
2025-12-17 16:49:06Arche Consulting 4,9