ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy na szkoleniu wstępnym - obsługa przychodzących zapytań klientów dotyczących zamówień i wysyłki zamówionych towarów w sklepie internetowym - odpowiadanie w jęz
2025-12-06 07:30:06SALESHRWymagania: doświadczenie w sprzedaży w branży nieruchomości lub premium, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doradcze, umiejętność budowania relacji z klientami i prowadzenia rozmów handlowych
2025-12-17 16:49:06Arche Consulting 4,9ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy na szkoleniu wstępnym - obsługa przychodzących zapytań klientów dotyczących zamówień i wysyłki zamówionych towarów w sklepie internetowym - odpowiadanie w jęz
2025-12-06 07:30:06SALESHR 4,6Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-12-05 08:55:02Twój zakres obowiązków, Administracja sprzedaży i biura obsługi klienta,, Obsługa klientów firmy (mailowa i telefoniczna),, Koordynacja i obsługa zamówień ,, Przyjmowanie i wstępna analiza dokumentów,, Przygotowanie dokumentów sprzedażowych i..
2025-12-02 16:41:12Media-MED Sp. z o.o. to działająca od 2004 roku firma dystrybucyjna na rynku medycznym. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem renomowanych firm oferujących najwyższej klasy sprzęt medyczny. W związku z rozszerzeniem działalności, poszukujemy doświadc
2025-12-02 10:59:42Media-MED Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie samochodów do obsługi i wydawanie po obsłudze serwisowej, Dbałość o pozyskanie i utrzymanie klientów, Koordynacja prac serwisowych, naprawczych i nadzór nad terminowością wydań samochodów po naprawie, Bieżąca
2025-12-01 14:41:40Twój zakres obowiązków, Wykonywanie badań refrakcji, Doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do potrzeb i oczekiwań Klienta, Aktywny udział w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania dla Klienta, Stosowanie standardów obsługi Klienta zgodnie z
2025-12-01 09:41:24Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz term
2025-11-28 18:31:52Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-08-29 16:51:02TAURON Obsługa Klienta sp. z o. oEnthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Czech at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a
2025-12-12 10:25:14AntalWhat we are looking for: Interest in community-driven games At least 1-year of previous customer service experience Strong communication skills, B2+ English Bachelor’s/Master’s degree (or in progress) A team player with a positive, can-do attitu
2025-12-11 10:25:20Reality GamesProven track record managing enterprise-level ServiceNow platforms Deep expertise in ITSM and related modules Strong leadership skills and experience managing cross-functional teams Fluency in ServiceNow architecture, development, and integratio
2025-12-09 10:25:14GaldermaProven experience in a managerial role within IT Service Integration & Management or IT Service Delivery. Strong expertise in ITIL frameworks, SIAM principles, and multi-supplier service models. Exceptional leadership, organizational, and team-b
2025-12-09 10:25:14GaldermaTwój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-20 15:41:14Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-05 15:41:48Customer Service Medewerker49_744000093448450Obowiązki Het betreft een brede en afwisselende functie waarin je vanuit onze afdeling Customer Service de onmisbare schakel vormt tussen de klant en C-mark. Je onderhoudt contacten met relaties en (p
2025-12-20 06:59:41Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Your responsibilities, Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail);, Updating information regarding open cases., Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;,..
2025-12-22 16:41:09Twój zakres obowiązków, koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją, kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług, szkolenie oraz wprowadzanie na stanowiska
2025-12-22 14:41:18Your responsibilities, Actively acquiring new Customers including telephone surveys,, Developing a customer base with real transport needs,, Working to company standards using the company's own CRM system according to an established process,,..
2025-12-22 09:41:06Twój zakres obowiązków, Aktywne doradzanie Klientom w wyborze najlepszych produktów, Zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie, Sprzedaż i promowanie oferty Vision Express, Dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt.
2025-12-21 10:40:47Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-20 07:29:42W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-19 18:30:27Your responsibilities, Provides IT support to customers regarding technical issues related to everyday usage of their Digital Workplace. In order to provide the high-quality standard service to customers, Service Desk Analysts analyzes and..
2025-12-19 14:41:26Twój zakres obowiązków, profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty , wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku, dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne
2025-12-19 13:41:29ALIOR BANKYour responsibilities, Why This Role Is Right for You, , As a Customer Service Manager, you’ll join a collaborative and forward-thinking team based in Cracow., , About Your Future Role, , You’ll be powering our service offering to our customers
2025-12-19 11:41:38Twój zakres obowiązków, Współpraca, pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami, Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease, Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów firmowych i..
2025-12-19 10:41:13Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and other communication channels in a timely and professional manner., Troubleshoot issues, providing accurate diagnostics and effective solutions., Build and maintain strong
2025-12-19 09:41:10Wymagania: bardzo dobra znajomość angielskiego i niemieckiego (min. B2), doświadczenie w obsłudze klienta (1-2 lata), komunikatywność, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, dobra znajomość Ex
2025-12-18 16:49:08Arche Consulting 4,9Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and email., Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions., Build and maintain strong relationships with customers., Collaborate with internal teams to ensure..
2025-12-18 11:41:33Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and email., Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions., Build and maintain strong relationships with customers., Collaborate with internal teams to ensure..
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Bieżąca i kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów biznesowych w języku polskim (system zgłoszeń, monitoring statusu, informacja zwrotna mailowo i telefonicznie), Instalacja, konfiguracja oraz zdalny serwis oprogramowania dl
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Budowanie i podtrzymania dobrych relacji biznesowych z klientami firmy;, Obsługa zamówień eksportowych od momentu wprowadzenia do systemu, poprzez organizację oraz monitorowanie transportu zamówień i przygotowywanie..
2025-12-18 10:41:27CHODZI ZA TOBĄ PYSZNA KAWA I SZUKASZ PRACY? PRZYŁĄCZ SIĘ DO NAS! Interesuje Cię praca w elastycznym wymiarze godzin albo praca na cały etat? Zespół pełen młodych i sympatycznych ludzi? Dzięki sprawnej i efektywnej współpracy kadry, nasz lokal ob
2025-12-17 21:05:26