Twój zakres obowiązków, wsparcie klienta - doradztwo oraz udzielanie informacji o produktach i usługach, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów, aktualizowanie oraz wprowadzanie zmian w systemie, odpowiadanie na wiadomości mailowe..
2025-12-11 09:41:12Your responsibilities, Supporting customer through different channels, Analysing and solving customer’s queries, Sharing information on administrative and technical requests (products, invoices, etc.), Making changes to the system, Forwarding..
2025-12-10 17:41:04Twój zakres obowiązków, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w systemie, Analizowanie danych, Nawiązywanie i
2025-12-04 10:41:40Your responsibilities, Supporting customer through different channels, Analysing and solving customer’s queries, Sharing information on administrative and technical requests (products, invoices, etc.), Making changes to the system, Forwarding..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-12-04 10:41:40Your responsibilities, Join Us as a Customer Service Team Leader with German!, Are you ready to lead with purpose and make a real impact? Imagine being the driving force behind a team of passionate customer service professionals—guiding,..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Wspieranie klienta poprzez różne kanały, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w..
2025-12-04 09:41:28Twój zakres obowiązków, Wspieranie klienta poprzez różne kanały, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w..
2025-12-04 09:41:28Your responsibilities, Lead and develop teams in a multicultural environment through a structure (TL, SMEs etc.)., Manage performance, set clear goals, and ensure team success through feedback and coaching., Build a strong culture of engagement
2025-11-25 14:41:19Your responsibilities, Customer support through various channels (incoming calls and messages), Analyzing and resolving customer inquiries, Providing information related to administrative and technical aspects (products, invoices, etc.),..
2025-11-25 13:41:22Twój zakres obowiązków, Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzące i wiadomości), Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty,..
2025-11-24 15:41:48Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-11-24 11:41:37