Praca Pracownik Administracji Opole

Znaleźliśmy 24 oferty
Oferta sponsorowana

Pracownik biurowy handel | Praca od zaraz | OKAZJA!

Firma z zasięgiem ogólnopolskim, posiadająca duże doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz serwisowania maszyn i urządzeń komunalnych i rolniczych, zatrudni osobę na stanowisku: * Pracownik biurowy do działu handlowego Wymagania: > Obsługa komput

2025-11-19 15:05:34
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KNYCHTECH SPÓLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
lento.pl
Wszystkie ogłoszenia

Pracownik biurowy językiem niderlandzkim Nowe

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie administracyjne dla działu logistycznego; Kontakt z klientem wewnętrzn

2025-12-06 17:55:05
Dzisiaj z grafton.pl 

Asystent / Asystentka ds. Sprzedaży Eksportowej

Twój zakres obowiązków, współudział w:, pozyskiwaniu klientów, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych, przygotowywaniu ofert i wycen, negocjowanie warunków handlowych, nadzorze nad formalną stroną współpracy (umowy, sprawy prawne,

2025-11-28 15:41:52
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Aluprof SA
8 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Managera Klubu

Wymagania Wymagania doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy z ludźmi samodzielność i inicjatywa w działaniu umiejętność planowania eventów i zarządzania c

2025-11-26 06:31:00
10 dni temu z mycv.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa dokumentacji firmowej i urzędowej, obsługa korespodencji firmowej i urzędowej, praca w rejestracji firmym przyjmowanie i obsługa interesantów, pacjentów, obsługa urządzeń biurowych.Praca w godz. 8-16/11-19/12-20. Wymaga

2025-11-25 18:40:40
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Centrum diagnostyczno-terapeutyczne psychomed...
11 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Opolu 

Asystent / Asystentka Managera Klubu

Opis stanowiska wspieranie managera w codziennym funkcjonowaniu klubu koordynowanie pracy zespołu recepcji i trenerów dbanie o wysoką jakość obsługi klientów udział w akcjach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach prowadzenie dokumentacji, grafik

2025-11-25 16:33:02
Umowa: Kontrakt B2BRodzaj pracy: Dodatkowa
11 dni temu z praca.pl 

Asystent | Asystentka Managera Klubu

Twój zakres obowiązków, Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach operacyjnych, Współkoordynowanie zespołu recepcji i trenerów, Dbanie o jakość obsługi, Udział w akcjach promocyjnych i lokalnych eventach, Ogarnianie dokumentów, grafikó

2025-11-25 11:41:29
Rodzaj pracy: Stała
Just GYM sp. z o.o
11 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych., Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych., Kontaktowanie się z klientami oraz utrzymywanie bezpośrednich relacji., Wsparcie w negocjacjach handlowych.

2025-11-25 10:41:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
OPOLGRAF S.A
11 dni temu z pracuj.pl 

Asystent | Asystentka Managera Klubu – JustGYM...

Twój portal z ofertami pracy

2025-11-25 09:54:05
JustGYM
11 dni temu z rocketjobs.pl 

Referent ds. Magazynowych Opole

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Referent ds. Magazynowych w Opolu.Zakres obowiązków:Obsługa harmonogramu załadunków i nadzór nad jego realizacją,Przygo

2025-11-24 21:25:17
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ipracujzdalnie.pl 
5,0 
12 dni temu z infopraca.pl 
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Asystent / Asystentka Managera Klubu

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: średnio 120h/msc​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracu

2025-11-24 18:31:24
Umowa: Kontrakt B2BRodzaj pracy: Dodatkowa
Medicover Fitness & Gym
12 dni temu z praca.pl 

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmi

2025-11-23 07:29:52
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
COGNOR S.A. ODDZIAŁ ZŁOMREX WE WROCŁAWIU
13 dni temu z praca.pl 

Referent ds. rozliczeń

Zakres obowiązków:Przyjmowanie wniosków o dofinansowanie.Sprawdzanie wniosków pod kątem kompletności i ewentualnych błędów formalnych.Sporządzanie umów o dofinansowanie poszczególnych projektów oraz odpowiedniej dokumentacji.Księgowanie, ustalan

2025-11-21 18:40:38
od 5000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Związek niemieckich stowarzyszeń społeczno-kulturalnych...
15 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Asystent / Asystentka działu serwisu

Twój zakres obowiązków, Obsługa telefoniczna recepcji, Prowadzenie kalendarza umówień, Realizacja zadań w zakresie min. Rodo, Call Center i CRM, Aktywna pomoc Doradcom Serwisowym w obsłudze Klientów, Obsługa kasy..

2025-11-20 13:42:58
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BCH Bogdan Chwaliński
16 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży Samochodów

Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów odwiedzających salon oraz wsparcie doradców sprzedaży w codziennej pracy, Podstawowe obowiązki administracyjne (obsługa centrali telefonicznej, dbałość o właściwy obieg dokumentów,..

2025-11-20 11:43:06
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
vip car spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
16 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy w dziale Zakupów

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i realizacja zamówień zakupowych zgodnie z potrzebami firmy., Kontakt z dostawcami oraz negocjowanie warunków współpracy., Monitorowanie stanu zapasów i analizowanie potrzeb zakupowych., Przeprowadzanie..

2025-11-20 09:42:09
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
OPOLTRANS SP. z o. o
16 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Eksperta finansowego

Twój zakres obowiązków, organizacja spraw administracyjnych, koordynacja procesów finansowych Klientów, obsługa aplikacji finansowych , obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie działań marketingowych, współpraca z ekspertem finansowym przy obsłud

2025-11-19 18:03:31
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
DOMAX
17 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy handel | Praca od zaraz | OKAZJA!

Firma z zasięgiem ogólnopolskim, posiadająca duże doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz serwisowania maszyn i urządzeń komunalnych i rolniczych, zatrudni osobę na stanowisku: * Pracownik biurowy do działu handlowego Wymagania: > Obsługa komput

2025-11-19 15:05:34
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KNYCHTECH SPÓLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
17 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Asystent / Asystentka stomatologiczna

Twój zakres obowiązków, Asysta lekarzowi...

2025-11-16 18:40:03
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Dentistar camilla konowalczyk
20 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. rekrutacji

Twój zakres obowiązków, publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, aktualizacja i administrowanie bazą danych CV, kontakt z kandydatami i udzielanie informacji o ofertach pracy, wsparcie zespołu w bieżących projektach rekrutacyjnych, współpraca z dział

2025-11-12 14:40:41
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Link2work spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
24 dni temu z pracuj.pl 

Spedytor Krajowy / Międzynarodowy

Twój zakres obowiązków, Sprzedaż usług transportowych, Budowanie i utrzymywanie bazy klientów, Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów, Negocjowanie warunków współpracy i umów z klientami, Organizacja i bieżąca obsługa

2025-11-12 13:40:43
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Cargis
24 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka z j. niemieckim

Sekretarka z j. niemieckim1414475Obowiązki Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i ewidencją czasu pracy Organizacja szkoleń, spotkań i wydarzeń firmowych Obsługa zamówień na potrzeby firmy Wspar

2025-11-12 10:59:52
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
24 dni temu z gowork.pl 

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie

2025-11-09 10:59:42
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
27 dni temu z gowork.pl 

Asystent / Asystentka projektu

Twój zakres obowiązków, Wsparcie koordynatora w realizacji projektów międzynarodowych - głównie EKS, Organizacja i nadzorowanie wyjazdów i przyjazdów zagranicznych, Kontakt z uczestnikami projektów, Praca z dokumentacją projektową, Logistyka..

2025-11-05 22:40:03
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Semper Avanti
pracuj.pl

Kierownik/czka ds. Administracji i Rozwoju Organizacji

Administracja publiczna: pozostałe

2025-09-24 08:55:06
Rodzaj pracy: Stała
biurokarier.edu.pl
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Spedytor (praca zdalna) @ Talent Advisors Nowe

Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ

2025-12-06 10:25:11
Talent Advisors
Remote
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Spedytor (praca zdalna) @ Talent Advisors Nowe

Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ

2025-12-06 10:25:11
Talent Advisors
Remote
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Asystent Klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc każdemu, kto skontaktuje się z Firmą za pomocą różnych kanałów kontaktu z zachowaniem ustalonych standardów; zapewnienie Klientowi oparcia w postaci asystenta podróży już na etapie rezerwacji - dbałość o kompleksowe ob

2025-11-19 15:30:20
GTV OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ozimek +20km
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Lider Zespołu Mechaników (m/k) @ Smart-HR Nowe

Doświadczenia na podobnym stanowisku, w obszarze koordynowania zespołem pracującym w trybie pracy zmianowej, Wykształcenia średniego lub wyższego w obszarze mechaniki, elektroniki lub z zakresu podobnego obszaru, Posiadania uprawnień SEP, Dobrej

2025-12-06 10:25:11
Smart-HR 
4,4 
nofluffjobs.com

Spedytor

Zakres obowiązków:Pozyskiwanie klientów, podwykonawców. Wymagane doświadczenie min 1 rok Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy śre

2025-10-21 18:40:31
od 7000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Sylset sylwia gontarczyk
Aplikuj szybko z Nuzle  

Praca biurowa – Specjalista wycen budowlanych...

Opis stanowiskaPrzygotowanie szczegółowych kosztorysów w Excelu, uwzględniających materiały, robociznę oraz inne kosztyTworzenie ofert dla klientówAnaliza dokumentacji technicznej związanej z izolacjami przemysłowymi.Konsultacje techniczne z zes

2025-11-17 15:25:15
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Sedulus Sp. z o. o
Krapkowice +22km
19 dni temu z infopraca.pl 

Praca Koordynator, spedytor transport osobowy

Obowiązki -dyspozycyjność -kontakt i obsługa klienta -monitorowanie i kontrola zleceń przewozowych -dbanie o jakość oraz terminowość wyjazdów -rozwiązywanie problemów związanych z przewozem pasażerów -nadzór nad dokumentacją wyjazdowa -pozyskiwa

2025-09-18 15:05:33
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Mars Przewozy
Niemodlin +23km
Aplikuj szybko z Nuzle  

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej Adres urzędu: 45-331 Opole ul. płk Witolda Pileckiego 2 Adres pracy: ul. Krzy

2025-12-05 08:00:01
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Nysa +48km
Wczoraj z Biuletyn informacji publicznej 

Referent ds. dodatków mieszkaniowych w wydziale...

Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) przyjmowanie wniosków na dodatki mieszkaniowe oraz dodatki energetyczne składanych bezpośrednio w Wydziale oraz dokumentów uzupełniających; 2) udziela

2025-12-03 18:40:30
od 5000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu 

Asystent / Asystentka ds. Księgowości Nowe

Twoja Rola Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień finansowych

2025-12-06 14:51:02
Umowa zlecenieRodzaj pracy: Tymczasowa
Honey Tax Sp. z o.o
Dzisiaj z praca.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu

2025-12-05 18:40:36
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BEL-POL Sp. z o. o
Rumia +436km
Wczoraj - Aplikuj szybko z Nuzle  

Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds...

Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w

2025-12-05 11:30:40
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Poczta Polska S.A
Wczoraj z praca.pl 

Specjalista ds. administracyjnych /dj

PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie

2025-12-03 10:59:42
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
3 dni temu z gowork.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. procesów kadrowych...

Twój zakres obowiązków, Weryfikacja danych osobowych i dokumentów pracowników zatrudnionych na wszystkich szczeblach organizacyjnych, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami jakości,, Zatwierdzanie oraz wprowadzanie danych kadrowych d

2025-12-01 14:41:41
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
PwC Service Delivery Center 
4,3 
5 dni temu z pracuj.pl 

Starszy Specjalista ds. Administrowania Usługami...

Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w

2025-11-30 11:30:25
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Poczta Polska S.A
6 dni temu z praca.pl 

Specjalista/ka ds. Administracji Opole

Dla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent

2025-11-24 21:25:17
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ipracujzdalnie.pl 
5,0 
12 dni temu z infopraca.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Koordynacja codziennej pracy biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania, Nadzór nad obiegiem dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (poczta, e-mail, kurierzy), Odbieranie telefonów i przekierowywanie

2025-11-24 10:41:37
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
RAYAN CLEANING Sp. z o.o
12 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy zakresie kontroli...

PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie

2025-11-20 10:59:50
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
16 dni temu z gowork.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy z j. niemieckim/...

PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie

2025-11-20 10:59:49
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
16 dni temu z gowork.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy w zakresie...

Pracownik administracyjno-biurowy w zakresie kontroli jakości w dziale rejestracji danych#1253630Obowiązki Pisemny i telefoniczny kontakt z klientami, kasami chorych oraz partnerami medycznymi Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów naszej f

2025-11-12 10:59:52
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
24 dni temu z gowork.pl 

Pracownik administracyjny z jęz. niemieckim -...

Twój zakres obowiązków, wsparcie klienta - doradztwo oraz udzielanie informacji o produktach i usługach, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów, aktualizowanie oraz wprowadzanie zmian w systemie, odpowiadanie na wiadomości mailowe..

2025-11-10 12:40:35
Umowa o pracę
Capita (Polska) Sp. z o.o
26 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta

WymaganiaWykształcenie min. średnie.Bardzo dobra znajomość Excel i Word.Min. rok doświadczenia w pracy biurowej.Komunikatywność i um

2025-11-06 19:06:40
Praca.pl
linkedin.com

szukamy sekretarki

Szukamy sekretarki ze znajomością komputera. Praca w Opolu ul. Wrocławska Proszę dzwonić : 77 453 84 81

2025-10-16 15:05:26
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
USŁUGOWA HISTOPATOLOGICZNA PRACOWNIA DIAGNOSTYCZNA...
Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalista ds. obsługi sekretariatu z j. niemieckim

Specjalista ds. obsługi sekretariatu z j. niemieckimTwój zakres obowiązków kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym współpraca z innymi działami w firmie zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą nadzór nad terminową wymianą informacji

2025-10-16 06:59:50
Meb Technical GmbH Sp. z o.o. (NIEMCY) oddział...
gowork.pl

Staż z urzędu pracy Pracownik administracyjny

Opis zadań:Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbyw

2025-12-05 18:40:36
2755 złUmowa: InnaRodzaj pracy: Inna
Rudziniec +49km
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach 

Specjalista do spraw kadr

Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie; kurs pracownika działu kadr; obsługa pakietu Office-Excell,Word; zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, porozum

2025-12-04 18:40:29
od 7500 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Sp zoz szpital psychiatryczny 
4,0 
Toszek +48km
2 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

HR stagiair(e) Nowe

HR stagiair(e)49_744000077919007Obowiązki Voor onze verschillende HR teams zijn we per september 2025 op zoek naar stagiair(e)s die de afdelingen kunnen ondersteunen, zelfstandig projecten kunnen uitvoeren of afstudeeronderzoeken willen doen. Hi

2025-12-06 06:59:40
Eurofins GSC Poland Sp. z o.o
Amsterdam
Dzisiaj z gowork.pl 

Compensation & Benefits Administrator

Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat

2025-12-05 06:59:40
Eurofins GSC Poland Sp. z o.o
Brussels
Wczoraj z gowork.pl 

Konsultant niemieckim 100 zdalnie Nowe

PRACA ZDALNA DLA OSÓB ZNAJĄCYCH NIEMIECKI Dla globalnej firmy z rynku łódzkiego poszukujemy Konsultantów z językiem niemieckim. Możliwa jest praca w godzinach porannych, popołudniowych czy nocnych, na cały etat. Rekrutacja jak i praca są w 100%

2025-12-06 17:55:05
Łódź +161km
Dzisiaj z grafton.pl 

Konsultant Holenderskim zdalnie Nowe

Oferujemy pracę 100% zdalną w renomowanej firmie IT dla osób z całej Polski, które znają język holenderski i angielski. Możliwa jest praca w godzinach porannych, popołudniowych czy nocnych, na cały etat. Zadania: Zapewnienie pierwszej linii wspa

2025-12-06 17:55:05
Łódź +161km
Dzisiaj z grafton.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracji Opole

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 83 951 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy