Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: egzekucji administracyjnej (praca poza zespołem) w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 40-022 Katowice ul
2025-12-22 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,5Zakres obowiązków:- wprowadzanie danych księgowych do systemu,- bieżące uzgadnianie rozrachunków i kont,- wsparcie działu księgowości w rozliczeniach oraz przygotowywaniu deklaracji podatkowych,- dbałość o terminowość i poprawność księgowań.Prac
2025-11-06 18:40:44Twój zakres obowiązków, Czynności biurowe w sekretariacie kancelarii notarialnej, dokonywanie wpisów w księgach notarialnych, umawianie klientów kancelarii, udzielanie podstawowy informacji klientom, sporządzanie pism urzędowych, poczta...
2025-12-01 13:41:41Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa spraw administracyjno-biurowych firmy, prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska oraz sporządzanie sprawozdań, organizacja podróży służbowych, nawiązywanie współpracy, budowanie relacji z
2025-12-23 11:41:36Opis stanowiska tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty udział w opracowywaniu wymagań dla s
2025-12-21 07:28:34Oczekiwania: prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego B1 dyspozycyjność oraz gotowość do podróży służbowych, zaangażowanie w realizacji celów oraz współpraca w zespole, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
2025-12-19 09:32:55Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Kierownika Obiektu / Robót w opracowywaniu założeń technicznych oraz w realizacji prac kontraktowych, a w szczególności za:, Udział w opracowywaniu kosztorysów..
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej., Wspomaganie Projektantów w modelowaniu 3d urządzeń oraz rurociągów., Udział w wykonywaniu obliczeń wytrzymałościowych, przepływowych, termodynamicznych., Opracowywan
2025-12-13 11:41:21Zakres obowiązków:Dobra obsługa komputera, w szczególności obsługa pakietu office: word, excel. Praca w branży zajmującej się stolarką okienną. Wykonywanie ofert dla klientów w programach branżowych, obsługa social-mediów. Osoby zainteresowane o
2025-12-10 18:41:09Twój zakres obowiązków, obsługa naszych klientów w zakresie działań operacyjnych;, monitorowanie obsługiwanych zleceń;, nadzór nad obiegiem dokumentacji transportowej;, dbanie o wysoką jakość oferowanych usług;, obsługa giełd transportowych;,..
2025-12-01 21:40:05Twój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do systemu,, wystawianie dokumentów,, rozliczanie promocji,, dbanie o obieg dokumentów,, archiwizacja dokumentów,, obsługa ksero,, wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach...
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, Tworzenie modeli 3D oraz rysunków warsztatowych stalowych konstrukcji w technologii BIM z wykorzystaniem programu Tekla Structures, Tworzenie modeli 3D oraz rysunków konstrukcji żelbetowych w technologii BIM z..
2025-11-27 16:41:06Twój zakres obowiązków, opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych instalacji HVAC,, prowadzenie prac projektowych oraz koordynacja pracy asystentów,, przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej,, współpraca z działem..
2025-11-27 12:41:31Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie terminarza spotkań oraz kalendarza przełożonych , Przyjmowanie, obsługa i przekazywanie korespondencji oraz połączeń telefonicznych , Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów biurowych oraz.
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie zamówień, Kontakt z Klientami i salonami w ramach zadań związanych z pracą w firmie, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, Zarządzanie codziennymi operacjami biura oraz ich koordynacja, Praca nad salonami,..
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, Codzienna komunikacja z klientami oraz innymi działami firmy za pomocą e-maila i telefonu, Planowanie tras w systemie wewnętrznym, Komunikacja z magazynem i działem logistyki, Nadzór nad dotrzymywaniem terminów zgodnie z
2025-11-24 09:41:26Asystent / Asystentka Działu Handlowego – Rybnik (centrum) Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. To nie jest stanowisko handlowca – nie zajmujesz się sprzedażą ani pozyskiwaniem klientów, a wspierasz zespół w j
2025-10-20 21:05:34Firma SUNEX S.A. czołowy producent urządzeń w branży grzewczej i chłodniczej poszukuje pracowników na stanowisko: Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego/angielskiego Miejsce pracy: Racibórz Opis stanowiska pracy: • Praca w dziale..
2025-09-24 12:11:30Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie raportów dziennych i miesięcznych z wyciągów bankowych, Wykonywanie czynności związanych z przelewami bankowymi, Kontrola zobowiązań oraz należności, Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów księgowych (m.in
2025-12-17 12:41:19Twój zakres obowiązków, Koordynacja terminarza oraz umawianie spotkań , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz kontakt z interesariuszami , Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz wsparcie administracyjne dla zarządu,..
2025-12-10 08:40:35Twój zakres obowiązków, Księgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur, Bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami, Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnością, Kontrola i uzgadnianie kont
2025-12-08 09:41:24Twój zakres obowiązków, opracowywanie przekroi do ofert i zamówień, przygotowywanie analiz zapytań ofertowych pod względem możliwości technicznych, obsługa platformy helpdesk, wsparcie techniczne dla klientów oraz opiekunów klientów, uczestnictw
2025-12-03 10:41:28Referent ds. kluczowych klientówTwój zakres obowiązków Bieżący, codzienny kontakt z klientami w celu przyjmowania oraz realizacji zamówień Wspomaganie pracy działu Współpraca z pozostałymi działami i firmami transportowymi w celu zapewnienia opt
2025-10-16 06:59:50INSTANTA Sp.zo.oMedycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie
2025-08-30 08:55:04Twój zakres obowiązków, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem polskim i zagranicznym, nadzór nad prawidłowym procesowaniem zamówień, umawianie odbiorów i zlecanie wysyłek, współpraca z innymi działami firmy..
2025-12-23 07:40:05Zadania:Bieżąca obsługa klientów, rozwiązywanie problemów oraz dbanie o wysoką jakość świadczonych usług.Organizacja i nadzór nad realizacją zleceń transportowych na trasach międzynarodowych.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych.Przygotowy
2025-12-22 21:25:16Zakres obowiązków:1. Zapoznanie się ze strukturą prokuratury, funkcjonowaniem podstawowych komórek organizacyjnych oraz z trybem załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków stażysty jako urzędnika.2. Uczestnictwo w za
2025-12-23 18:40:24Pracuj bezpośrednio dla swojego pracodawcy, bez agencji, bez pośredników! !Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim! W Vacancee zatrudniasz się bezpośrednio u swojego pracodawcy
2025-12-23 10:12:01