Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

30 ocen
Kic
11 luty 2024 22:22
Serwis porazka, wyslalem dreame l10 ultra w ramach rekojmi, ale tak jak reszta opisuje. Dostalem odkurzacz brudny i zle zlozony tory rzekomo dobrze dziala, co jest nieprawda nawet wyslalem filmy problemu do avans. Jak tu walczyc z takim serwisem / sklepem?! Stwierdz ze ten serwis ocenia produkt technicznie a defacto to jest dno i jeszcze bardziej niszczy sprzet. PORAŻKA
pokaż więcej...
obnline
10 luty 2024 15:06
nie realizują zamówień, brak informacji, brak kontaktu. firma chyba upada
pokaż więcej...
Maksymilian Milewski
08 luty 2024 12:24
top 10 osób odpisujących na maile:

11. pan gonsior
pokaż więcej...
Konrad W
08 luty 2024 12:01
Jestem bardzo zadowolony z naprawy pogwarancyjnej odkurzacza Dreame T10. Bardzo szybka realizacja od momentu otrzymania przez serwis popsutego przedmiotu i do tego na atrakcyjnych warunkach. Polecam
pokaż więcej...
Jakub Gramsa
31 styczeń 2024 14:34
Nie polecam, prawie każde zamówienie opóźnione. Żadnych informacji z hurtownii. Dzwoniłem pod kilka nr telefonu - nikt nie odbiera.
pokaż więcej...
Dawid Śpiewok
04 listopad 2023 21:18
polecam znakomity serwis full profeska
pokaż więcej...
Marek Świergiel
25 październik 2023 12:39
Widzę, że sprawa słuchawek firmy Edifier jest tu znana. Mam dokładnie takie same doświadczenie. Naprawa została odrzucona ze względu na duże zabrudzenie i uszkodzenie mechaniczne. Jest to oczywiście jedną wielką bzdurą. Słuchawki były czyste i w żaden sposób nie były uszkodzone. Protokołu z naprawy oczywiście nie można się doprosić. Ani osobiście ani z X-KOM (bo też go podobno nie dostali). Ten serwis to jest jakaś kpina i żart. Nie wiem jak można współpracować z tak niekompetentną firmą. Z poprzednim serwisem SINUS, nie było żadnego problemu - słuchawki popsute to wymieniali. Niestety Edifier to też straszny bubel. Popsuły mi się już 4 z kolei. Nie licząc pierwszych (w których padł akumulator w jednej słuchawce) to reszta ma tą samą wadę - po jakimś czasie prawa słuchawka zaczyna grać bardzo cicho. A używane raczej sporadycznie. Jednym zdaniem Edifier i INNPRO to dno.
pokaż więcej...
Adam Gromski
10 październik 2023 11:43
Tragiczny kontakt z klientem, na odpowiedź czeka się dniami, a numerów nie podadzą do bezpośredniej osoby bo nie mogą i dobre, nie wiem jak można funkcjonować z taką obsługą w tych czasach
pokaż więcej...
Karol Urbanowicz
29 wrzesień 2023 14:49
szybko i profesjonalnie.
pokaż więcej...
Radek Studnicki
26 wrzesień 2023 08:48
Dron wysłany na reklamację wrócił z niej jeszcze bardziej zepsuty niż był. Dwukrotnie wysyłany, ani me, ani be, reklamacja niby uznana, a jest gorzej niż było, bo się nawet nie włącza, a przy okazji ktoś zakosił kartę SD... niepoważni...
pokaż więcej...
Leszek Mazur
14 sierpień 2023 08:58
Rewelacja trochę poczekałem ale oprócz cierpliwości nie ma zastrzeżeń.

Cena jakość naprawy i uczciwość na najwyższym poziomie .

W pokrowcu zostawiłem przesłodki karty wszystko wróciło , mega zadowolony jestem dron lata .

Bałem się że już jest po nim …
pokaż więcej...
Mariusz barca
11 sierpień 2023 18:11
Nie polecam firmy , omijać z daleka , niepoważny serwis , typowy Janusz , zero pomocy , wysłałem im zepsute słuchawki i odesłali zepsute twierdząc że działają , Nigdy więcej.
pokaż więcej...
Darek Lis
01 sierpień 2023 20:52
Polecam serwis, wszystko zgodnie z umową.
pokaż więcej...
Wojciech Nalepa
25 lipiec 2023 13:42
polecam, póki co, odpukać, wszystko SUPER :-)))
pokaż więcej...
Roman Trzciński
20 lipiec 2023 13:31
Jestem bardzo zadowolony z naprawy płatnej DJI Mini 2 SE (uszkodziłem go z własnej winy). Czas naprawy ok. 2 tygodnie, koszt moim zdaniem rozsądny. Dron wrócił jak nowy naprawiony oryginalnymi częściami. Polecam firmę INNPRO. Moim zdaniem lepiej odesłać do tej firmy do naprawy, niż próbować coś kleić i łatać.
pokaż więcej...
Jakub Kuberski
11 maj 2023 13:40
Rewelacja, najlepszy serwis z jakim miałem do czynienia :) Dzieki, tak trzymajcie :)
pokaż więcej...
brixu058
04 maj 2023 15:32
Gdyby każda firma w Polsce działała z system gwarancyjnym tak jak Innpro, to polska byłaby dubajem.
pokaż więcej...
Dominik Bullert
25 kwiecień 2023 21:14
Wszystkie naprawy przebiegają perfekcyjnie.
pokaż więcej...
Edzio slaw
25 kwiecień 2023 15:54
pokaż więcej...
Stefan Ziobrowski
20 kwiecień 2023 10:45
Serwis poniżej wszelkiej krytyki.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości