Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

30 ocen
Tomasz Pachowicz
10 luty 2023 22:26
Przestrzegam przed ta firmą. Zamówiłem w media expert Słuchawki EDIFIER NeoBuds Pro. Po 3 miesiącach przestały działać. Złożyłem reklamację i firma odesłała mi "nowe" słuchawki które były brudne i używane z uszkodzonymi gumkami. Pudełko było otwarte a same słuchawki wydobywały dźwięk dopiero od 3 poziomu głośności. Po prostu chamstwo.
pokaż więcej...
Rent Partner
07 luty 2023 05:49
Dobra obsługa, bezproblemowa współpraca polecamy :)
pokaż więcej...
grocho grocho
10 styczeń 2023 14:12
Wzorowa obsługa gwarancyjna. Szybko, konkretnie, na bieżąco informują o przebiegu reklamacji. Oby więcej takich firm
pokaż więcej...
Szteker
13 grudzień 2022 13:44
Warunki pracy, typowe korpo
pokaż więcej...
Damian Pawlak
02 grudzień 2022 18:41
Innpro importuje i sprzedaje żarówki inteligentne Yeelight przeznaczone tylko na rynek chiński. W Polsce są bezużyteczne. Właśnie odsyłam je do sprzedawcy
pokaż więcej...
Albert Ciborowski
02 listopad 2022 09:25
Dno i wodorosty, głęboka komuna w sercu właściciela tej firmy. Kupujesz sprzęt za prawie 2000 zł, sprzęt po nie całym roku przestaje działać, a serwis mówi że jest wszystko w porządku unikać tej firmy jak ognia i wszystkich artykułów które mają w dystrybucji. Unikać również ole ole oraz produktów marki roidmi.

Edit: po skontaktowaniu się z producentem w Chinach INNPRO zleciło odbiór towaru, przy pierwszej wizycie mało tego że nie znaleźli usterki to jeszcze uszkodzili urządzenie jeszcze bardziej. Na szczęście po drugiej wizycie sprzętu w serwisie firma stanęła na wysokości zadania i naprawiła urządzenie.
pokaż więcej...
Daniel Ślawski
05 wrzesień 2022 16:27
Serwis twierdzi że odkurzacz viomi jest w 100% sprawny, odrzuca reklamację. Oczywiście podejrzewam że najzwyczajniej w świecie nawet go nie sprawdzili. To już któraś reklamacja z kolei. Kupując odkurzacz Viomi proszę się zastanowić ponieważ serwis to jakaś kpina, która od naprawy rączki umywa...
pokaż więcej...
Maciej Gościński
29 czerwiec 2022 10:12
Serwis gwarancyjny marnuje mój i swój czas.



W stacji zasilania Ecoflow skorodował port USB (od ambientowej wilgotności powietrza). Serwis próbuje zrzucić to na winę klienta (rzekome zalanie, któego nie było). Nie potrafią przedstawić dowodu w postaci zdjęcia od środka, nie adresują pozostałych usterek, odsyłają urządzenie na etapie trwającej dyskusji, przez co będę je musiał nadawać kolejny raz.
pokaż więcej...
Dominik Niebrzegowski
10 maj 2022 15:04
Głośniki, które zamówiłem i doszły bardzo szybko okazały się niestety fabrycznie uszkodzone.

Zależało mi jednak na nich i nie obyło się bez naprawy gwarancyjnej.



Proces przebiegł bardzo sprawnie przez RMA oraz kontakt mailowy byłem informowany o stanie naprawy i to właśnie kontakt moim zdaniem jest najważniejszy.

Uśmiech w stronę Pani Małgorzaty F. ;-)



W przeciągu tygodnia sprzęt został naprawiony i dostarczony z powrotem.



Pozdrawiam i dziękuję serdecznie serwisantom.

Dzięki Waszemu doświadczeniu i wiedzy jestem bardzo zadowolony.
pokaż więcej...
Aleksander Macherzyński
29 lipiec 2021 12:49
Szukałem Gimbala dla ziomka kompletnie nic o tym nie wiedząc.

Zadzwoniłem do INNPRO i dostałem fachową obsługę i poradę.

Pani Ewa wyjaśniła mi wszystkie szczegóły i doradziła profesjonalnie.

Zakup udany ( dotarł na drugi dzień od zakupu).

Bardzo dziękuje za miłą i profesjonalną obsługę.

Pozdrawiam serdecznie.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości