Proven track record managing enterprise-level ServiceNow platforms Deep expertise in ITSM and related modules Strong leadership skills and experience managing cross-functional teams Fluency in ServiceNow architecture, development, and integratio
2025-12-09 10:25:14GaldermaTwój zakres obowiązków, Wprowadzenie platformy online D365 CRM do efektywnego produktu dla organizacji, wsparcie techniczne/konsultacja w zakresie wdrażania różnych przypadków użycia, Konserwacja techniczna platformy online D365 CRM, Konserwacja
2025-12-23 16:41:06Your responsibilities, Why This Role Is Right for You, , As a Customer Service Manager, you’ll join a collaborative and forward-thinking team based in Cracow., , About Your Future Role, , You’ll be powering our service offering to our customers
2025-12-19 11:41:38Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 11:54:05TagvenueYour responsibilities, Support service relationships with designated BPOs, OpCos, and Business Operations., Lead BPO performance management and governance., Proactively communicate with stakeholders, organize and lead regular service reviews and
2025-12-10 11:41:44Proven track record managing enterprise-level ServiceNow platforms Deep expertise in ITSM and related modules Strong leadership skills and experience managing cross-functional teams Fluency in ServiceNow architecture, development, and integratio
2025-12-09 10:25:14GaldermaProven experience in a managerial role within IT Service Integration & Management or IT Service Delivery. Strong expertise in ITIL frameworks, SIAM principles, and multi-supplier service models. Exceptional leadership, organizational, and team-b
2025-12-09 10:25:14GaldermaTwój zakres obowiązków, nawiązujesz i zarządzasz kontaktami z klientami, obsługujesz zamówienia od klientów, kompletujesz i potwierdzasz zamówienia w systemie ERP, uczestniczysz w konferencjach i spotkaniach z klientami, jesteś odpowiedzialny za
2025-12-04 09:41:29Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów zagranicznych oraz koordynację procesów logistycznych,, ustalanie priorytetów pracy zespołu, delegowanie zadań oraz monitorowanie ich realizacji,, nadzór nad pełnym
2025-12-03 17:40:58Wymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-10-10 16:51:02TAURON Obsługa Klienta sp. z o. oProven experience in a managerial role within IT Service Integration & Management or IT Service Delivery. Strong expertise in ITIL frameworks, SIAM principles, and multi-supplier service models. Exceptional leadership, organizational, and team-b
2025-12-09 10:25:14GaldermaEnthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Czech at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a
2025-12-12 10:25:14AntalWhat we are looking for: Interest in community-driven games At least 1-year of previous customer service experience Strong communication skills, B2+ English Bachelor’s/Master’s degree (or in progress) A team player with a positive, can-do attitu
2025-12-11 10:25:20Reality GamesZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy na szkoleniu wstępnym - obsługa przychodzących zapytań klientów dotyczących zamówień i wysyłki zamówionych towarów w sklepie internetowym - odpowiadanie w jęz
2025-12-06 07:30:06SALESHR 4,6YOUR PROFILE Advanced level of English and Hungarian, with excellent written and verbal communication, listening, and comprehension skills. Strong communication and customer service skills. Motivation to grow in an international contact center e
2025-11-28 10:25:14Capgemini polska sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Budowanie, wzmacnianie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami ze szczególnym uwzględnieniem segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw, Wspieranie klientów w wyborze dostępnych w portfolio NASK S.A...
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty , wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku, dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne
2025-12-24 13:40:58ALIOR BANKTwoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów
2025-12-24 12:30:04Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-23 17:41:03Twój zakres obowiązków, Budowanie i podtrzymania dobrych relacji biznesowych z klientami firmy;, Obsługa zamówień eksportowych od momentu wprowadzenia do systemu, poprzez organizację oraz monitorowanie transportu zamówień i przygotowywanie..
2025-12-23 10:41:27Your responsibilities, Cooperating with the customer’s Logistics and Purchasing departments, Handling customer orders in line with agreed contracts, Monitoring the execution of sales plans for assigned customers, Controlling stock levels,..
2025-12-23 09:41:01Your responsibilities, Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail);, Updating information regarding open cases., Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;,..
2025-12-22 16:41:09Twój zakres obowiązków, koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją, kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług, szkolenie oraz wprowadzanie na stanowiska
2025-12-22 14:41:18Your responsibilities, Actively acquiring new Customers including telephone surveys,, Developing a customer base with real transport needs,, Working to company standards using the company's own CRM system according to an established process,,..
2025-12-22 09:41:06Twój zakres obowiązków, Aktywne doradzanie Klientom w wyborze najlepszych produktów, Zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie, Sprzedaż i promowanie oferty Vision Express, Dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt.
2025-12-21 10:40:47Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-20 07:29:42Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-19 18:30:27Your responsibilities, Provides IT support to customers regarding technical issues related to everyday usage of their Digital Workplace. In order to provide the high-quality standard service to customers, Service Desk Analysts analyzes and..
2025-12-19 14:41:26Twój zakres obowiązków, profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty , wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku, dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne
2025-12-19 13:41:29ALIOR BANKTwój zakres obowiązków, Współpraca, pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami, Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease, Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów firmowych i..
2025-12-19 10:41:13Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and other communication channels in a timely and professional manner., Troubleshoot issues, providing accurate diagnostics and effective solutions., Build and maintain strong
2025-12-19 09:41:10Wymagania: bardzo dobra znajomość angielskiego i niemieckiego (min. B2), doświadczenie w obsłudze klienta (1-2 lata), komunikatywność, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, dobra znajomość Ex
2025-12-18 16:49:08Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami segmentu Personal Banking,, sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych do segmentu,, aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów zamożnych,,.
2025-12-18 13:41:17Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and email., Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions., Build and maintain strong relationships with customers., Collaborate with internal teams to ensure..
2025-12-18 11:41:33