Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej pracowników, zleceniobiorców., Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, delegacji oraz nieobecności., Przygotowywanie list płac oraz rozliczeń ZUS, PIT i PPK.,..
2025-11-19 18:03:29ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych. - Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Bazie Konkurencyjności. - Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych. - Prow
2025-11-25 15:30:26Śląskie Centrum PrzedsiębiorczościOd kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-06 10:25:11Smart-HR 4,4Od kandydatów wymagamy: Licencji Doradcy Podatkowego, Otwartości na współtworzenie i rozwój spółki w zakresie doradztwa podatkowego, Umiejętności podejmowania strategicznych decyzji, planowania działań i rozwoju części spółki, Wykształcenia wyżs
2025-12-06 10:25:11Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zdobywanie i realizowanie zleceń spedycyjnych. - Opieka nad klientami oraz rozbudowa kontaktów w branży TSL. - Kontrola oraz kompleksowe prowadzenie każdego z transportów. - Nie obciążamy spedytorów wykonywaniem zadań związa
2025-12-06 15:30:06BiMA24Zakres obowiązków:- Prowadzenie spraw kadrowych, obsługa programu płacowo-kadrowego OPTIMA.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: inicjatywa, otwartość, obsługa komputera -
2025-12-03 18:40:31ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-11-16 10:59:43ASISTWORK SP. Z O.OWitam mam do zaoferowania pracę 3 dni w tygodniu a podczas mojej nieobecności nawet 2-3 tygodnie !!!! wymagania; -dyspozycyjnosc -punktualność -sumiennosc -dokladnosc - uśmiech na twarzy i oczywiście najważniejsze chęć do nauki wiązania i kompon
2025-09-21 05:05:27Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami prawa, Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, zmianami i rozwiązaniem umów o pracę, Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych,..
2025-12-04 11:41:39Szukam osoby do pracy w Saloniku prasowym, do pracy dodatkowej. Praca polega na obsłudze klienta, lottomatu, wykładaniu prasy oraz prace z tym związane
2025-10-14 21:05:29SPRZEDAWCA Opis stanowiska: - Obsługa klienta w sklepie osiedlowym - Dbałość o ekspozycję towaru - Utrzymywanie porządku w miejscu pracy - Przyjmowanie i wykładanie towaru - Obsługa kasy fiskalnej Wymagania: - Doświadczenie w pracy w handlu (mil
2025-09-14 05:05:30Firma ogolno budowlana zatrudni pracownika kontakt 517 953 525 Rybnik
2025-11-19 05:05:28Szukam Pana do pomocy na Fermę drobiu uczciwego bez nałogu nie bojącego sie pracy wiecej w wiadomości
2025-11-02 21:05:29Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-06 11:05:03Pracownik zewnętrzny I Katowice I Kijowska971554755Obowiązki Bieżąca obsługa klienta na sali sprzedaży i przy kasie samoobsługowej; Praca z towarem – wykładanie, dbanie o właściwą ekspozycję; Zapewnienie standardów czystości w sklepie oraz w jeg
2025-12-06 06:59:40JERONIMO MARTINS BIEDRONKAZakres obowiązków:- Więcej informacji na stronie: https://rops.bipslaskie.pl/content/ogloszenie-naboru-na-wolne-stanowisko-urzednicze--pracownik-ds-badan-i-analiz-w-drsa-rops-30-2025- Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent - okres próbny od 01.01.2025 r.- Wymiar etatu : pełny etat- Liczba stanowisk pracy: 1ZAKRES WYKON
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków: współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność w obszarze polityki społecznej realizacja procedur związanych ze zlecaniem organizacjom pozarządowym oraz innym podmiotom zadań publiczny
2025-12-05 18:40:36Twój zakres obowiązków, szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez czat oraz mailowo., rozwiązywanie bieżących problemów oraz skarg klientów., zbieranie opinii, komentarzy i zgłoszeń od klientów, żebyśmy mogli działać..
2025-12-05 17:40:56Zakres obowiązków:\nWeryfikacja kompletności otrzymanych dokumentów\nWprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (zakup, sprzedaż, wyciągi bankowe)\nWsparcie zespołu w zakresie prac administracyjnych\nWymagania:\nSamodzielność\n
2025-12-05 12:54:05GLC Accounting Sp. z o.o 4,5Twój zakres obowiązków, Zarządzanie pełnym spektrum procesów HR (rekrutacja, onboarding, rozwój pracowników, oceny okresowe), Nadzór nad administracją personalną oraz dokumentacją kadrową, Wdrażanie polityk HR, procedur oraz inicjatyw rozwojowyc
2025-12-05 12:41:26Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz term
2025-12-05 11:30:40Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- realizacja zapotrzebowań i prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zamówień poniżej kwoty 130 tys. zł. oraz z wyłączeniem stosowania ustawy PZP, w tym analiza i ocena złożonych ofert, sporządzanie dokum
2025-12-04 18:40:29Zakres obowiązków: kierowanie i nadzorowanie pracy Wydziału, w tym zapewnienie sprawnej realizacji powierzonych zadań oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa zarządzanie i organizacja zadań w zakresie usług komunalnych, gospodarki odpada
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Przyjmowanie gości oraz udzielanie informacji , Organizowanie spotkań i rezerwacja sal konferencyjnych , Prowadzenie dokumentacji firmowej oraz archiwizacja ,..
2025-12-04 15:41:30SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego klienta – firmy świadczącej kompleksowe usługi w zakresie l
2025-12-04 15:05:26⚡ Specjalista ds. OZE ⚡ Sprzedaż PV | Magazyny energii | Turbiny wiatrowe | Pompy ciepła Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która napędza zieloną transformację? Dołącz do naszego zespołu i buduj swoją karierę w odnawialnych źródłach..
2025-12-04 11:47:15W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Twój zakres obowiązków, udział w badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych podmiotów z różnych branż gospodarki , współpraca z biegłym rewidentem w realizacji projektów audytowych , aktywny udział w projektach audytowych, w tym identyfikacj
2025-12-03 17:40:57Wymagania: doświadczenie w sprzedaży w branży nieruchomości lub premium, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doradcze, umiejętność budowania relacji z klientami i prowadzenia rozmów handlowych
2025-12-03 16:49:02Arche Consulting 4,9