Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Asystent działu administracji96_4674010Obowiązki praca na dokumentach systemowych (harmonogramy, raporty, zestawienia), obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy), wykonywanie prostych prac biurowych (kopiowanie, skano
2025-11-26 10:59:45ZARMEN SP Z O OOferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia Szukasz dynamicznej roli, w której zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura? Ta oferta to szansa na rozwój umiejętności w zarządzaniu korespondencją, dokumenta
2025-11-25 14:19:01Sopra Steria Polska Sp. z o.o 4,5Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-06 10:25:11Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych. - Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Bazie Konkurencyjności. - Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych. - Prow
2025-11-25 15:30:26Śląskie Centrum PrzedsiębiorczościZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kalkulacja kosztów, przygotowywanie wycen oraz opracowywanie propozycji cenowych. - Weryfikacja dokumentacji przetargowej oraz przygotowywanie niezbędnych załączników i oświadczeń. - Monitorowanie rynku, przetargów i zapytań
2025-12-04 11:30:05FIRMA KOSMO-TRANS Wojciech PiaśnikZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bezepośredni kontakt z klientem - dbałość o bezpieczeństwo, przestrzeganie procedur BHP, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia ciągłości produkcji i dostaw - przygotowanie grafik do druku, WYMAGA
2025-12-04 07:30:12LIBELI JANUSZ BIŚTwój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-11-16 10:59:43ASISTWORK SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Prowadzenie postępowań i dokumentacji w zakresie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, Gospodarowanie mieniem CK Victoria (powadzenie spraw związanych z inwentaryzacją mienia CK Victoria),..
2025-12-01 11:41:54Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oBusiness Administrator49_744000092268025Obowiązki 15 hours per weekProvide administrative assistance to the Financial Controller and Eurofins NSC/SSC Team.Creation of sales invoices, to include the management of various client portals, Tungsten/
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oZakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent - okres próbny od 01.01.2025 r.- Wymiar etatu : pełny etat- Liczba stanowisk pracy: 1ZAKRES WYKON
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:\nWeryfikacja kompletności otrzymanych dokumentów\nWprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (zakup, sprzedaż, wyciągi bankowe)\nWsparcie zespołu w zakresie prac administracyjnych\nWymagania:\nSamodzielność\n
2025-12-05 12:54:05GLC Accounting Sp. z o.o 4,5Twój zakres obowiązków, Szukasz miejsca, gdzie Twoje zaangażowanie i profesjonalizm przełożą się na realny sukces? W SpaceFactory będziesz zarządzać procesami budowlanymi i dbać o najwyższe standardy wykonania, pracując w dynamicznym środowisku
2025-12-05 12:41:26Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Specjalista ds. administracji4400Obowiązki opracowywanie i realizacja (samodzielna lub przy współpracy z komórką merytoryczną) postępowań zakupowych dotyczących materiałów i wyposażenia na rzecz Oddziału i punktów sprzedaży, obsługa umów związan
2025-12-05 10:59:36Totalizator Sportowy Sp.z o.oTwórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationZakres obowiązków:Zakres obowiązków:- realizacja zapotrzebowań i prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zamówień poniżej kwoty 130 tys. zł. oraz z wyłączeniem stosowania ustawy PZP, w tym analiza i ocena złożonych ofert, sporządzanie dokum
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Przyjmowanie gości oraz udzielanie informacji , Organizowanie spotkań i rezerwacja sal konferencyjnych , Prowadzenie dokumentacji firmowej oraz archiwizacja ,..
2025-12-04 15:41:30SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego klienta – firmy świadczącej kompleksowe usługi w zakresie l
2025-12-04 15:05:26Twój zakres obowiązków, udział w badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych podmiotów z różnych branż gospodarki , współpraca z biegłym rewidentem w realizacji projektów audytowych , aktywny udział w projektach audytowych, w tym identyfikacj
2025-12-03 17:40:57Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz prowadzenie bieżącego rejestru zrealizowanych działań,, Współtworzenie, weryfikacja oraz monitorowanie..
2025-12-03 14:41:30Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i
2025-12-03 14:30:03Zakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent / Inspektor ds. kadr (umowa na zastępstwo do 31.12.2025r, kolejna na okres próbny)- Wymiar etatu
2025-12-02 18:40:28Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura firmy, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, elektronicznej oraz tradycyjnej, organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, wyszukiwanie informacji o nowych postępowaniach przetargowych,, przygotowanie ofert w aspekcie formalnym i handlowym (również zgodnie z zamówieniami publicznymi),, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych postępow
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, organizacja pracy kancelarii,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, segregowanie dokumentów,, redagowanie pism,, kontakt telefoniczny z sądami i komornikami,, uzupełnianie programu firmowego,, tworzenie zestawień w..
2025-12-02 10:41:45Zakres obowiązków:- Prowadzenie sekretariatu: obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, pisanie pism. Przyjmowanie i obsługa petentów. Uczestnictwo w komisjach mieszkaniowych. Podpisywanie umów najmu. Przekazywani lokali
2025-12-01 18:40:32Twój zakres obowiązków, Obsługa organizacyjno-administracyjna Spółki, Sporządzanie pism na potrzeby Zarządu Spółki., Współpraca z podmiotami, organizacjami, organami/instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej problematyki., Realizacja zada
2025-12-01 17:41:19Twój zakres obowiązków, Jako Inżynier Konstruktor w CarbonPro będziesz miał/a realny wpływ na proces powstawania obiektów, realizując kluczowe zadania takie jak:, , Opracowywanie i przygotowywanie kompleksowej dokumentacji projektowej (PZT, PAB
2025-12-01 15:41:54Oferta idealna dla: osób z obszaru Prawo, Administracja i zarządzanie, Ekonomia i finanse Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz skrzydła w obszarze relacji z klientami i administracji procesami biznesowymi? Ta rola to świetna okazja, by tworzyć kluc
2025-12-01 14:19:01BDO