Semplex Service Group Sp.z.o.o. poszukuje pracowników do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. Miejsce pracy: obiekty komercyjne Stanowisko: Pracownik Zakres obowiązków: - utrzymania terenów zewnętrznych -utrzymanie czystości terenów zew
2025-12-18 15:05:23Semplex Service Group Sp.z.o.o. poszukuje pracowników do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. Miejsce pracy: obiekty komercyjne Stanowisko: Pracownik Zakres obowiązków: - utrzymania terenów zewnętrznych -utrzymanie czystości terenów zew
2025-12-18 15:05:23Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 14:58:02ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Zakres obowiązków:- Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy w Zespole ds. Pośrednictwa Pracy i EURES wchodzącym w skład Wydział Mo
2025-12-10 18:41:09Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami prawa, Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, zmianami i rozwiązaniem umów o pracę, Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych,..
2025-12-04 11:41:39Zakres obowiązków:- Prowadzenie spraw kadrowych, obsługa programu płacowo-kadrowego OPTIMA.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera - excel, word, inicjatyw
2025-12-03 18:40:31Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej pracowników, zleceniobiorców., Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, delegacji oraz nieobecności., Przygotowywanie list płac oraz rozliczeń ZUS, PIT i PPK.,..
2025-11-19 18:03:29Szukam osoby do pracy w Saloniku prasowym, do pracy dodatkowej. Praca polega na obsłudze klienta, lottomatu, wykładaniu prasy oraz prace z tym związane
2025-10-14 21:05:29Witam mam do zaoferowania pracę 3 dni w tygodniu a podczas mojej nieobecności nawet 2-3 tygodnie !!!! wymagania; -dyspozycyjnosc -punktualność -sumiennosc -dokladnosc - uśmiech na twarzy i oczywiście najważniejsze chęć do nauki wiązania i kompon
2025-09-21 05:05:27Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania: - Bieżąca obsługa klientów, rozwiązywanie problemów oraz dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. - Organizacja i nadzór nad realizacją zleceń transportowych na trasach międzynarodowych. - Budowanie długotrwałych re
2025-12-17 22:30:06Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zdobywanie i realizowanie zleceń spedycyjnych. - Opieka nad klientami oraz rozbudowa kontaktów w branży TSL. - Kontrola oraz kompleksowe prowadzenie każdego z transportów. - Nie obciążamy spedytorów wykonywaniem zadań związa
2025-12-17 22:30:06BiMA24Doświadczenie zawodowe, ważne uprawnienia znajomość języka niemieckiego EastGateRecruitment jest agencją pośrednictwa pracy wpisaną do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia pod numerem 17627. Od 2017 oferujemy profesjonalne usługi
2025-12-05 10:25:17EAST GATE RecruitmentFirma ogolno budowlana zatrudni pracownika kontakt 517 953 525 Rybnik
2025-11-19 05:05:28Szukam Pana do pomocy na Fermę drobiu uczciwego bez nałogu nie bojącego sie pracy wiecej w wiadomości
2025-11-02 21:05:29Twój zakres obowiązków, koordynacja zleceń serwisu - protokoły , ofertowanie , współpraca z serwisantami, prowadzenie rejestrów ofert/zamówień , telefoniczny/mailowy kontakt z hurtowniami , Przygotowywanie paczek do wysłania, zamawianie kuriera
2025-12-18 12:41:23Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a
2025-12-17 18:40:34Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-17 15:15:27⚡ Specjalista ds. OZE ⚡ Sprzedaż PV | Magazyny energii | Turbiny wiatrowe | Pompy ciepła Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która napędza zieloną transformację? Dołącz do naszego zespołu i buduj swoją karierę w odnawialnych źródłach..
2025-12-17 14:04:17Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw
2025-12-17 11:54:21Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroli w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 40-032 Katowice ul. Jagiellońska
2025-12-17 08:00:00Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1,9Referent/Referentka ds. administracyjnych42/25/NKObowiązki wprowadzanie faktur do systemu, obsługa poczty (tradycyjnej oraz email), przyjmowanie Gości i Klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/wydziałów, bezpośrednia współpraca z Zarzą
2025-12-17 06:59:48ZRE Katowice 4,7Zakres obowiązków:Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z t
2025-12-16 18:40:31Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: analizy ryzyka w Pierwszym i Trzecim Dziale Analizy Ryzyka w Wydziale Analizy Ryzyka i Wymiany Informacji Adres urzędu:
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w KatowicachDoradca/ Doradczyni ds. Obsługi Klienta32_NDIxNTRfMF80MjMwObowiązki Jakie zadania na Ciebie czekają?• Samodzielna realizacja zadań z zakresu kompleksowej sprzedaży i obsługi klienta zgodnie z wytycznymi Grupy TAURON• Bezpośrednia obsługa Klienta
2025-12-16 06:59:51TAURON Polska Energia S.AStanowisko ds. obsługi dokumentacji3353327Obowiązki Cel istnienia stanowiska Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.Wymagania
2025-12-16 06:59:51ZUSStanowisko ds. zasiłków3353709Obowiązki Cel istnienia stanowiska Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyńs
2025-12-16 06:59:51ZUSTwój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu
2025-12-15 12:41:30Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-15 09:41:12Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec
2025-12-13 14:35:02Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów, stała współpraca i jej rozwój z klientami firmy, pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych,, wycena transportów,, nadzór nad dokumentacją transportową, utrzymywanie i rozwój długofalowych
2025-12-13 00:40:13Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i
2025-12-12 07:28:36Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Realizacja zamówień na usługi, dostawy i do 130 tyś. zł;2) Praca w elektronicznym obiegu dokumentów FINN;3) Organizowanie pracy Kancelarii;4) Prowadzenie rejestru korespondencji przych
2025-12-10 18:41:09Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji, w tym m.in. ewidencja i skanowanie poczty przychodzącej i wychodzącej a także kompletowanie i wysyłanie pism procesowych, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich ewidencja w..
2025-12-10 17:41:03