Składałeś swoją aplikację i nikt na nią nie odpowiedział? Byłeś na rozmowie i nie dostałeś informacji zwrotnej, dlaczego nie zostałeś przyjęty do pracy? Jeśli na powyższe pytania dwukrotnie odpowiedziałeś TAK, zakręć się na lepszą pracę i wyślij CV i
2024-03-25 03:00:22Realizacja planów sprzedażowych Obsługa Klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem Budowanie portfela Klientów
2024-04-19 15:48:50Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-19 13:02:32Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-19 12:11:43Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody Przygo
2024-04-19 12:10:03Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody Przygo
2024-04-19 07:50:02Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego p
2024-04-18 14:20:03Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-18 10:08:48Budowa i rozwój portfela klientów w terenie – pozyskiwanie nowych klientów Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów Indywidualnych oraz MSP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zg
2024-04-18 10:08:26Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat
2024-04-17 15:30:02Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących dealerów Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących dealerów Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości Bezpośredni kontakt z siecią dealerską – wizyt
2024-04-17 14:50:04Realizacja planów w zakresie wskaźnika utrzymania i rentowności portfela (udział w zarządzaniu portfelem klientów MSP) Przygotowywanie ofert bądź ich akceptacja oraz reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania zgód z obszaru produktów grupow
2024-04-17 12:10:07Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat
2024-04-17 11:20:03Realizowanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska sprzedażowe i zarządcze w Sieci Sprzedaży Pozyskiwanie kandydatów do Sieci Sprzedaży poprzez podejmowanie cyklicznych działań rekrutacyjnych (przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikację, publik
2024-04-17 11:00:02Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwan
2024-04-16 16:00:05Przeprowadzanie centralnych kontroli wewnętrznych poprzez pozyskanie i przygotowywanie danych z raportów i zapytań SQL z systemów informatycznych Grupy PZU, repozytoriów oraz Hurtowni Danych dotyczące umów ubezpieczenia, wykonywanych transakcji, płat
2024-04-16 15:50:08Przeprowadzanie centralnych kontroli wewnętrznych poprzez pozyskanie i przygotowywanie danych z raportów i zapytań SQL z systemów informatycznych Grupy PZU, repozytoriów oraz Hurtowni Danych dotyczące umów ubezpieczenia, wykonywanych transakcji, płat
2024-04-16 15:40:08Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-16 14:10:02Budowa i rozwój portfela klientów w terenie – pozyskiwanie nowych klientów Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów Indywidualnych oraz MSP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zg
2024-04-16 14:00:02Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-16 11:50:02Obsługa procesów windykacyjnych Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przych
2024-04-16 11:49:12Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-16 09:43:22Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży Kompletowanie dokumentacji dla nowych umów agencyjnych (przeniesienie do SD)
2024-04-15 09:38:06Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości Bezpośredni kontakt z siecią multiagen
2024-04-12 11:10:02Przeprowadzanie centralnych kontroli wewnętrznych poprzez pozyskanie i przygotowywanie danych z raportów i zapytań SQL z systemów informatycznych Grupy PZU, repozytoriów oraz Hurtowni Danych dotyczące umów ubezpieczenia, wykonywanych transakcji, płat
2024-04-11 16:10:02Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-11 14:50:04Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-11 14:40:03Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat
2024-04-11 13:10:02Kompleksowa obsługa zapytań brokerskich w procesie sprzedaży i aneksowania polis Przygotowywanie ofert zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu brokerskim Wspieranie pracy Kierownika Sprzedaży Brokerskiej w realizacji planów sprzedaży Współpraca z
2024-04-11 11:20:07Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej Obsługa procesów sprzedażowych w systemach inf
2024-04-11 11:08:04Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi Pozyskiwanie skanów dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód Analizowanie dokumentacji ora
2024-04-11 09:20:01Realizacja polityki sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i życiowych Grupy PZU w kanale muliagencyjnym Kreowanie inicjatyw wspierających rozwój sprzedaży ubezpieczeń życiowych w podległym Obszarze Sprzedaży Zarządzanie i organizacja pracą podległej stru
2024-04-10 15:55:23Zapewnienie bieżącego wsparcia merytorycznego Agentom i Pracownikom Prowadzenie negocjacji ofert ubezpieczeń PZU SA z Zespołem Underwritingu Dostarczanie wsparcia produktowego, procesowego i systemowego Podmiotom Sprzedaży Zapewnienie systemowej obsł
2024-04-09 15:14:14Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-09 11:25:03Wsparcie Dyrektora Sprzedaży, Kierowników Sprzedaży i współpracujących z nimi partnerów biznesowych w zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego i monitoring działań konkurencji oraz rekomendowanie działań w
2024-04-08 16:10:02Merytoryczna obsługa świadczeń z tytułu umów ubezpieczeń NNW Weryfikacja poprawności i kompletności złożonych dokumentów Analiza dokumentacji medycznej pod kątem skierowania sprawy do właściwej ścieżki obsługi Komunikacja z Klientami w zakresie reali
2024-04-08 12:02:19Wydawanie opinii medycznych do spraw z tytułu ubezpieczeń na życie Analiza zgłaszanych roszczeń pod względem formalnym i medycznym Analiza dokumentacji medycznej Analiza i wydawanie opinii medycznych do spraw odwoławczych Praca zdalna
2024-04-08 11:30:17Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat
2024-04-08 11:20:02Wykonywanie oględziny uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody w oraz wyliczenie jej wartości Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szk
2024-04-08 09:50:02Merytoryczna obsługa świadczeń z tytułu umów ubezpieczeń NNW Weryfikacja poprawności i kompletności złożonych dokumentów Analiza dokumentacji medycznej pod kątem skierowania sprawy do właściwej ścieżki obsługi Komunikacja z Klientami w zakresie reali
2024-04-08 08:23:41Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów MSP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w terenie) U
2024-04-11 11:40:02Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-04-16 11:50:03Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela kli
2024-04-16 15:30:01Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B
2024-04-16 14:20:02Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących dealerów Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących dealerów Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości Bezpośredni kontakt z siecią dealerską – wizyt
2024-04-17 14:50:04Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą p
2024-04-17 11:05:02Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadc
2024-04-17 11:02:42Wykonywanie oględzin uszkodzonych pojazdów wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody w pojeździe oraz wyliczenie jej wartości Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szk
2024-04-17 12:29:39Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta
2024-04-11 14:50:04Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących dealerów Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących dealerów Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości Bezpośredni kontakt z siecią dealerską – wizyt
2024-04-17 14:50:04Wsparcie kierownika oraz pracowników zespołu w bieżącej pracy, poprzez min. - analizę ofert i programów ubezpieczeniowych, przygotowanie warunków szczególnych i odstępstw OWU Aktualizacja danych w systemach oraz bazach zespołu Przygotowywanie oraz an
2024-04-03 13:40:06