Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-25Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, zatrudni osobę na stanowisku administracyjno-promocyjnym na Wydziale Nauk Społecznych w Bartoszycach. Oferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stały rozk
2025-11-10 15:05:31Twój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi,, wsparcie operacyjne departamentu –
2025-12-12 11:41:34Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKTwój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Dla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, - Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłaszanych usterek i napraw, - Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac, rozliczenia materiałów zużytych wg ilości i obowiązujących cen,, - Rozliczanie i naliczanie..
2025-12-11 19:40:10Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Trąbki Wielkie k. Gdańska Poszukujemy osoby, która wzmocni obszar obsługi administracyjnej i wesprze swoimi kompetencjami nie tylko Administrację, ale również inne obszary w naszym zakładzie produkcy
2025-12-11 18:21:03Twój zakres obowiązków, Oferta idealna dla studentów najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży i administracji!, Prowadzenie administracji biurowej i organizacja pracy biura,, Wprowadzanie do odpowiednich systemów umów z działu sprzedaży,,..
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, '- Obsługa administracyjno-biurowa działu (prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji e-mailowej), - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami , -..
2025-12-11 10:41:49Specjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, umów i innych dokumentów dotyczących bieżących spraw Spółki oraz spółek zależnych, Archiwizowanie dokumentów, Wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych z zewnętrznych źródeł (dotacje, granty, itp.)
2025-12-10 17:41:03Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Twój zakres obowiązków, Szukamy kogoś, kto lubi porządek, liczby i biurowy chaos zamienia w spokój., , Jeśli studiujesz i chcesz zdobyć doświadczenie w administracji i finansach w branży TSL, to ogłoszenie jest dla Ciebie - ale uwaga: tu liczy s
2025-12-10 09:41:21ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Praca w godzinach 7:00 - 15:00 - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak OFERUJEMY: - Wynagr
2025-12-10 07:31:25Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-10 07:28:27Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-10 05:05:25W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja i koordynacja realizowanych projektów, Opracowywanie oraz nadzorowanie harmonogramów projektowych, Bieżąca współpraca z zespołami zaangażowanymi w realizację projektów, Wprowadzanie i aktualizacj
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, administracyjna obsługa biura (kontakt telefoniczny, korespondencja, dbałość o obieg dokumentów), ścisła współpraca z działami księgowości i kadr w zakresie obiegu dokumentów finansowych i rozliczeń oraz tworzenia..
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, Zakres zadań na ww. stanowisku będzie polegał m.in. na:, - Nadzór nad utrzymaniem czystości i stanem technicznym zasobów Spółdzielni:, - Bieżąca koordynacja i kontrola pracy firm sprzątających oraz wykonawców zewnętrznych
2025-12-09 11:41:49Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-09 11:41:49Twój zakres obowiązków, Dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność, Umiejętność pracy z dokumentami i danymi, Sprawna obsługa komputera oraz MS Office (Word, Excel), Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Wykształcenie wyższe l
2025-12-09 10:41:33Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiZakres obowiązków: organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych), prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów, przygot
2025-12-09 06:59:47Epione spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obiegu
2025-12-08 19:40:10Fabryka Algida w Baninie ok.Gdańska powstała ponad 30 lat temu z pasji do lodów, którą chcemy kontynuować przy pomocy najnowszych technologii oraz zaangażowania pracowników. Właśnie teraz jesteśmy w trakcie ekscytującej transformacji! Działając
2025-12-08 18:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, Saab Technologies Poland Sp. z o. o. (STPL) is seeking a highly organized, efficient, meticulous and proactive Administration Manager to manage administration of the growing organization, as well as support governance..
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, Niepubliczna szkoła podstawowa w Warszawie poszukuje koordynatora ds. administracji i logistyki szkolnej., Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem...
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z Klientem, obejmująca bieżącą komunikację, rozpoznawanie jego potrzeb oraz inicjowanie działań zmierzających do ich skutecznego zrealizowania., Zarządzanie pracą zespołu administracyjnego magazynu,..
2025-12-08 15:41:53Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Opublikowana 08:50:57. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-08 11:52:00GoGlobalTwój zakres obowiązków, Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych., Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe., Praca w systemie EZD RP., Praca w systemie Symfonia ERP..
2025-12-08 11:41:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-08 10:58:08TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄTwój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...
2025-12-08 09:41:24Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Twój zakres obowiązków, wsparcie w obsłudze technicznej Regionalnego Kierownika Utrzymania Ruchu i Nieruchomości, obsługa i wprowadzanie ekip technicznych, oraz weryfikacja ich uprawnień do wykonywania powierzonych zadań, rozliczanie czasu pracy
2025-12-08 00:40:15Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30