Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw urzędowych i formalnych – kontakt z urzędami (m.in. Wydziałami Architektury, Geodezji, Środowiska, Planowania Przestrzennego) i inwestorami sieci, przygotowanie i składanie wniosków, kompletowanie..
2025-11-21 10:41:21Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsOd kandydatów oczekujemy: Doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej, Wykształcenia minimum średniego, preferowane kierunki techniczne – elektronika bądź pokrewne, Znajomości podstaw elektroniki, foto-o
2025-12-06 10:25:11Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kierowanie, nadzorowanie i koordynowanie spraw związanych z działalnością Biura Bezpieczeństwa, - wykonywanie analiz problemowych na potrzeby kierownictwa Spółki, - nadzór nad realizacją czynności wykonywanych przez firmę od
2025-12-03 11:30:10Grupa azoty zakłady chemiczne police s.aCompensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Opis stanowiska Sporządzanie, weryfikowanie i analiza sprawozdań z realizacji prowadzonych projektów. Obsługa systemów informatycznych (SAP, Platforma Zakupowa) w zakresie danych projektowych. Opracowywanie danych finansowych na potrzeby uchwał
2025-12-06 14:32:02Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Zakres obowiązków:1. Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych.2. Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe.3. Praca w systemie EZD RP.4. Praca w systemie Symfonia ERP Wym
2025-12-03 18:40:32Twój zakres obowiązków, Chcesz pracować blisko projektów inwestycyjnych, ale wolisz organizację, dokumentację i liczby zamiast nadzoru w terenie? Szukamy osoby, która przejmie odpowiedzialność za kluczowe procesy administracyjno-techniczne w..
2025-12-03 14:41:29Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa do wystawiania faktur sprzedażowych Sporządzanie rozliczeń w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców Tworzenie raportów i r
2025-12-03 14:40:02Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw technicznych, dbanie o terminowość wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych i ich kontrola, bieżąca kontrola i ocena potrzeb w zakresie właściwego utrzymania stanu technicznego nieruchomości,.
2025-12-02 09:41:33Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Twój zakres obowiązków, Opisywanie i przyporządkowywanie faktur do konkretnych inwestycji w systemie, Codzienny kontakt i współpraca z innymi działami – sprzedażą, kierownikami budów oraz zewnętrzną księgowością, Realizacja zadań administracyjny
2025-11-24 13:41:25Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowością procesu raportowania sprzedaży., Rozliczanie sprzedaży z instytucjami finansowymi oraz partnerami sprzedaży., Przygotowywanie załączników prowizyjnych oraz ich dystrybucja do sieci sprzedaży.,..
2025-11-24 13:41:25Dołącz do firmy z branży budowlano-deweloperskiej, która realnie wspiera swoich Klientów na terenie całego zachodniopomorskiego. W związku z rosnącą liczbą projektów szukamy osoby, która w
2025-11-17 16:30:02Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców
2025-11-17 15:30:26Twój zakres obowiązków, Administracja dokumentów związanych z operacjami., Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz wprowadzanie danych do systemów informatycznych...
2025-11-12 12:40:46Adecco jest Agencją zatrudnienia nr 364. Poszukujemy Specjalistów ds. administracyjnych z językiem niemieckim dla firmy z sektora bankowego. Czy marzysz o pracy, w której Twoja znajomość j
2025-11-10 15:35:07Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, Kontrola umów i ich realizacji, przygotowywanie i analiza (np. umowa obsługi bocznicy kolejowej, umowa utrzymania infrastruktury, umowa dzierżawy), Koordynowanie procesów Zintegrowanym Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem
2025-11-20 19:40:13Zakres obowiązków:- prowadzenie ewidencji majątku w tym : środków trwałych i pozostałych środków trwałych- planowanie i realizacja zakupów- prowadzenie rejestru odzieży ochronnej i roboczej- aktualizacja rejestru kart charakterystyki środków czy
2025-11-25 18:40:44Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rozliczeń z dostawcami, kontrahentami i usługodawcami zewnętrznymi;, Ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów kosztowych, wprowadzanie do systemu ERP i nadzór nad ich obiegiem;, Bieżąca analiza należności;,.
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów w języku łotewskim oraz polskim – ich roszczeń, zleceń i dyspozycji oraz procesów z nimi związanych, Telefoniczny kontakt z Klientami w celu obsługi polis, Budowanie pozytywnych doświadczeń Klientów,..
2025-12-05 12:41:25PRACA ZDALNA DLA OSÓB ZNAJĄCYCH NIEMIECKI Dla globalnej firmy z rynku łódzkiego poszukujemy Konsultantów z językiem niemieckim. Możliwa jest praca w godzinach porannych, popołudniowych czy nocnych, na cały etat. Rekrutacja jak i praca są w 100%
2025-12-06 17:55:05Oferujemy pracę 100% zdalną w renomowanej firmie IT dla osób z całej Polski, które znają język holenderski i angielski. Możliwa jest praca w godzinach porannych, popołudniowych czy nocnych, na cały etat. Zadania: Zapewnienie pierwszej linii wspa
2025-12-06 17:55:05Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-07 09:22:02Opis stanowiska Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu pielęgniarek, położnych i elektroradiologów. Udzielanie informacji zwrotnej, przeprowadzanie ocen rocznych. Rozpatrywanie reklamacji dotyczących pracy zespołu. Nadzór merytoryczny nad wy
2025-12-07 07:30:33Opis stanowiska: nadzorowanie przeglądów i prac serwisowych w obiektach zgodnie z harmonogramem, współpraca z zespołem techników i podwykonawcami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, rozwijanie standardów pracy poprzez wdrażanie najlepsz
2025-12-05 17:00:02Twój zakres obowiązków, dokonywanie transakcji sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy itp.), wystawianie faktur, obsługa reklamacji, zwrotów i usług okołosprzedażowych (CastoRent - wypożyczanie sprzętu, czy usłu
2025-12-05 15:41:49Your responsibilities, Teambereiche : Operative Verwaltung , Operative Buchhaltung oder Data / Tech-Team an., Direkte Kommunikation und Austausch zum deutschsprachigen Markt., Verwaltung & Verarbeitung von allerlei Stammdaten im Rahmen der von d
2025-12-05 15:41:48