Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne funkcjonowania klinik, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, Koordynowanie serwisu naprawczego sprzętu medycznego, Sprawowanie nadzoru nad..
2025-12-03 10:41:28Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji
2025-12-02 07:29:22Twój portal z ofertami pracy
2025-12-01 14:55:19Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rejestrów, również elektronicznych, dotyczących opinii prawnych i spraw prowadzonych przez Biuro Prawne przed sądami i innymi organami, Opracowywanie zestawień i danych z zakresu świadczenia pomocy prawnej prz
2025-11-27 17:41:08Twój zakres obowiązków, 1. Zarządzanie nieruchomościami, , • Koordynowanie tematów związanych z utrzymaniem nieruchomości:, • planowanie i nadzór nad obowiązkowymi przeglądami technicznymi budynków i instalacji,, • egzekwowanie zaleceń z..
2025-11-20 14:41:11Twój zakres obowiązków, Sporządzanie i przygotowywanie umów z klientami kancelarii;, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w bieżących sprawach administracyjnych;, Obsługa programu Legal Desk – wprowadzanie danych, zarządzanie dokumentacją;
2025-11-20 12:41:58Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-11-12 14:40:41Twój zakres obowiązków, Wykonywanie bieżących prac administracyjnych., Współpraca z firmami wykonującymi usługi dla Instytutu., Dbałość o właściwy i terminowy obieg dokumentów., Doraźna obsługa Kancelarii Instytutu., Przygotowywanie pism, umów i
2025-11-11 20:40:01Twój zakres obowiązków, Rozliczenia i ewidencja (obszar kluczowy, ok. 60% obowiązków), - Obsługa wewnętrznego obiegu dokumentów księgowych i finansowych – weryfikacja formalna i merytoryczna, - Współpraca z księgowością zewnętrzną: nadzór i..
2025-11-06 12:40:48Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji, w tym obsługa klientów/gości firmy, obsługa centrali telefonicznej;, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestrów poczty i przydział poczty do odpowiednich działów firmy,..
2025-11-06 11:40:54Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-11-28 15:30:05Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Przyjmowanie i rejestrowanie poczty oraz przesyłek kurierskich, Rejestrowanie i wprowadzanie do obiegu dokumentów księgowych, Zakładanie nowych klientów w systemie,..
2025-11-23 14:40:59Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, prowadzenie samodzielnej likwidacji szkód osobowych z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej (w szczególności OC podmiotów leczniczych i zawodów medycznych),, gromadzenie i analiza dokumentów dotyczących odpowiedzialności
2025-12-07 14:41:05Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medyc
2025-12-07 07:30:34Stanowisko ds. rozliczania zakupu robót, dostaw i usług90_4678422Obowiązki dekretowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z planem kont, ewidencjonowanie dokumentów księgowych w celu prawidłowego zakw
2025-12-06 06:59:44PKP Polskie Linie Kolejowe S.A 4,1Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 15:54:14Mettler Toledo 3,5Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Zakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaTwój zakres obowiązków, Udział w projektach wewnętrznych oraz przygotowywanie analiz dla działów merytorycznych, na potrzeby oceny lub prowadzenia projektów biznesowych, Raportowanie wewnętrzne oraz zadania analityczne, związane z realizacją..
2025-12-05 14:41:26Your responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów w języku łotewskim oraz polskim – ich roszczeń, zleceń i dyspozycji oraz procesów z nimi związanych, Telefoniczny kontakt z Klientami w celu obsługi polis, Budowanie pozytywnych doświadczeń Klientów,..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i weryfikacja dokumentów finansowych,, Rozliczanie faktur, rachunków i dokumentów kosztowych., Rozwiązywanie bieżących problemów rozliczeniowych., Kontrola należności i zobowiązań czynszowych najemców.,..
2025-12-05 11:41:49Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknię
2025-12-05 10:28:02Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych
2025-12-05 08:30:03Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych: naprawy, przeglądy, reagowanie na awarie. Zgłaszanie incydentów technicznych i prowadzenie dokumentacji. Przeprowadzanie kontroli powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych. Wsparcie przy orga
2025-12-05 07:30:37Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Ekonomia i finanse Szukamy osoby z min. rocznym doświadczeniem w pracy biurowej, która sprawnie posługuje się pakietem Office i zna angielski na poziomie B2+. Ważna jest samodzielno
2025-12-04 20:19:03LeasingTeam Group 2,3Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse, Administracja i zarządzanie Szukasz szansy na rozwój w dynamicznym środowisku lotniczym? Ta oferta to idealny start, jeśli masz wykształcenie z ekonomii, finansów lub zarządzania, znasz angi
2025-12-04 20:19:03Polskie Linie Lotnicze LOT S.AZakres obowiązków:- obsługa organizacyjna i administracyjna Kierownictwa Agencji, w tym m.in.: zapewnienie właściwego i terminowego obiegu korespondencji, prowadzenie terminarza, obsługa spotkań, organizowanie podróży służbowych,- prowadzenie ba
2025-12-04 18:40:28Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-04 15:00:07Twój zakres obowiązków, Bieżący kontakt z Klientami Fundacji oraz Przedsiębiorcami korzystającymi z programów oferowanych przez Fundację, Przygotowywanie umów, Rejestracja, obieg i archiwizacja umów, Wprowadzanie danych do systemu, Sprawdzanie i
2025-12-04 12:41:28Twój zakres obowiązków, Rozliczanie świadczeń medycznych z Narodowym Funduszem Zdrowia, Praca w Systemach Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) i Portalu Świadczeniodawcy, Praca w programach KS-SOMED Zintegrowany System Informatyczny Obsługi..
2025-12-04 10:41:40OczekujemyMinimum 2 letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,Dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznychBardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel (warunek koniecz
2025-12-04 09:12:03