ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura i wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków, redagowanie dokumentów, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca przy realizacji projektów firmy, obsługa firm kurierskich, prowadzenie
2025-12-23 11:41:36Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie do systemu i procesowanie w obiegu faktur kosztowych spółki wraz z opisywaniem;, Przygotowywanie i obsługa ich płatności;, Obsługa systemów bankowych spółki;, Wystawianie faktur sprzedażowych;, Prowadzenie..
2025-12-19 10:41:12Koordynator ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków Koordynator ds. Administracji w Grupie Mia MentePoszukujemy osoby, która połączy kompetencje administracyjne, organizacyjne i projektowe, wspierając rozwój i sprawne funkcjonowanie naszej p
2025-11-29 06:59:49O2a Polska Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Czym będziesz się zajmować?, , Obsługa najemców i właścicieli:, Mailowy i telefoniczny kontakt z najemcami oraz właścicielami, Wystawianie faktur, naliczeń oraz innych dokumentów finansowych, kontrola płatności, ..
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, skanowanie, sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów,, Weryfikacja faktur zagranicznych,, Prowadzenie korespondencji mailowej i..
2025-11-25 14:41:19ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30Twój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Bieżący nadzór nad należytym zabezpieczeniem i utrzymaniem majątku Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. św. Jana Pawła II i jednostek obsługiwanych, w tym wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych
2025-11-28 11:41:47Twój zakres obowiązków, Digitalizacja, archiwizacja i obieg dokumentów (papierowych, cyfrowych), Obsługa firmowej komunikacji: telefon, e-mail i korespondencja, Organizacja delegacji, spotkań, wydarzeń firmowych (rezerwacje, catering, sale..
2025-11-26 12:41:42Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy zarządu w zakresie organizacji spotkań i prowadzenia kalendarza, harmonogramu działań z uwzględnieniem priorytetów strategicznych i operacyjnych., Obsługa korespondencji dbanie o prawidłowy obieg..
2025-12-03 17:40:58Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Oferta idealna dla: osób z obszaru Języki obce i filologia, Logistyka, Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy w międzynarodowym środowisku, gdzie wykorzystasz znajomość języka niemieckiego? Ta oferta na stanowisku Asystenta/Asystent
2025-12-23 14:19:01Invent Sp. z o. oOferta idealna dla: osób z obszaru Administracji i zarządzania, Nauk społecznych Szukasz szansy na rozwój w obszarze rekrutacji i administracji? Jeśli jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi i masz dyspozycyjność na pełny etat, ta oferta j
2025-12-23 14:19:01Invent Sp. z o. oDołącz do zespołu Invent! Szukamy Asystenta/Asystentki ds. realizacji projektów polskich i administracji Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca ..
2025-12-23 13:36:02InventTwój zakres obowiązków, Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Pacjentów , Dokonywanie rezerwacji usług medycznych w systemie informatycznym, Wprowadzanie i aktualizacja danych Pacjentów w systemie, Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie fakt
2025-12-23 10:41:27Dołącz do zespołu Invent! Szukamy Asystenta/Asystentki ds. rezerwacji z j. niemieckim Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna, pełny etat) Oferta jest skierowana do wszystkich osób, bez względu na płeć. Kim jesteśmy?..
2025-12-23 10:28:45Twój zakres obowiązków, Administracja systemami IT na poziomie aplikacyjnym oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z systemami i aplikacjami biznesowymi,, Dostosowanie systemów do potrzeb użytkowników, pozyskiwanie informacji o potrzebach
2025-12-23 09:41:01Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent/referentka w Wydziale Nadzoru Kształcenia Ponadpodstawowego i Strategii Edukacyjnej Adres urzędu: 50-153 Wr
2025-12-23 08:00:01Kuratorium Oświaty we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent/starsza referentka Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Spraw
2025-12-23 08:00:01Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuTwój zakres obowiązków, Modelowanie i detalowanie konstrukcji stalowych budynków oraz mostów w programie Tekla Structures, Sporządzanie rysunków oraz dokumentacji warsztatowej konstrukcji stalowych, Koordynacja projektów z projektantami oraz..
2025-12-22 14:41:18Twój zakres obowiązków, Operacyjna praca spedytorska w spedycji morskiej i lotniczej (import) - organizacja frachtu,, Kwotowanie i ofertowanie usług spedycyjnych, optymalizacja kosztów,, Nadzór nad procesami spedycyjnymi w obszarze międzynarodow
2025-12-22 14:41:18Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z obecnymi zleceniodawcami i podwykonawcami, Pozyskiwanie nowych Klientów firmy oraz rozbudowanie bazy przewoźników, Realizowanie zleceń spedycyjnych w transporcie drogowym
2025-12-22 14:41:17Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i Klientów z sektora B2B, Telefoniczny kontakt z uczestnikami organizowanych wydarzeń, Budowanie oraz stała aktualizacja baz danych, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kontrahentami
2025-12-22 14:41:17Twój zakres obowiązków, wsparcie działu finansów i administracji w czynnościach związanych z rejestracją i obiegiem dokumentów,, wprowadzanie danych do programu magazynowego,, korespondencja z Kontrahentami w zakresie kompletowania niezbędnej..
2025-12-22 13:41:11Opis stanowiska: • Przygotowywanie koncepcji projektowych oraz opracowywanie projekt ów budowlanych, wykonawczych i aranżacji wnętrz. • Zapewnienie kompleksowej obsługi inwestor ów na wszystkich etapach realizacji inwestycji - od opracowania kon
2025-12-22 11:53:50Twój zakres obowiązków, , Do obowiązków będzie należała bieżąca obsługa biura, prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie pism i zestawień. Praca obejmuje również okazjonalne wizyty w terenie związane z realizowanymi zadaniami Wrocławskiego.
2025-12-22 11:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna nieruchomości (prowadzenie dokumentacji, umowy, archiwizacja)., Bieżący kontakt z najemcami – zgłoszenia, rozliczenia, przekazywanie informacji., Obsługa obiegu dokumentów wewnętrznych i..
2025-12-22 10:41:08Jeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT
2025-12-22 06:59:46Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Tw ój zakres obowiązk ówOpracowywanie projekt ów koncepcyjnych, technicznych oraz wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanychPraca w środowisku CAD i BIMWykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowychOpracowywanie rysunk ów warsztatowy
2025-12-20 11:53:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie - Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej - Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym - Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu