Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-08ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji - Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. - Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. - Redagowanie, drukowanie i arch
2025-12-08 07:30:23Schiever PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-08 11:30:13TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SATwój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obiegu
2025-12-08 19:40:10Zakres obowiązków:Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych3. Zakres zadań:1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikają
2025-12-08 18:40:39Fabryka Algida w Baninie ok.Gdańska powstała ponad 30 lat temu z pasji do lodów, którą chcemy kontynuować przy pomocy najnowszych technologii oraz zaangażowania pracowników. Właśnie teraz jesteśmy w trakcie ekscytującej transformacji! Działając
2025-12-08 18:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, wsparcie doradcy ubezpieczeniowego w codziennej obsłudze klienta,, przygotowywanie ofert i dokumentacji,, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,, umawianie spotkań oraz dbanie o kalendarz doradcy,, wprowadzanie danyc
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, Saab Technologies Poland Sp. z o. o. (STPL) is seeking a highly organized, efficient, meticulous and proactive Administration Manager to manage administration of the growing organization, as well as support governance..
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, Niepubliczna szkoła podstawowa w Warszawie poszukuje koordynatora ds. administracji i logistyki szkolnej., Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem...
2025-12-08 16:41:09Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej – poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent_ka ds. Administracji Lokalizacja: Warszawa, Wola (praca stacjonarna) Celem stan
2025-12-08 16:30:02Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z Klientem, obejmująca bieżącą komunikację, rozpoznawanie jego potrzeb oraz inicjowanie działań zmierzających do ich skutecznego zrealizowania., Zarządzanie pracą zespołu administracyjnego magazynu,..
2025-12-08 15:41:53Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-12-08 15:30:03Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie monitora kompletacji,, Tworzenie i zapewnienie poprawnego obiegu dokumentacji dotyczącej magazynu,, Przygotowywanie raportów i dokumentów do zamknięcia okresu obrachunkowego, audytu i inwentaryzacji,,..
2025-12-08 14:41:29Jesteśmy międzynarodowa firma działającą w branży budowlanej (szalunki). Obecnie poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko: Pracownik..
2025-12-08 14:17:00Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Opublikowana 08:50:57. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-08 11:52:00GoGlobalTwój zakres obowiązków, administracyjne wsparcie sprzedaży Doradcy Techniczno – Handlowego (prowadzenie i rozliczanie realizacji wynajmu deskowań), opracowywanie ofert handlowych w programie AX12 oraz MS WORD, przygotowywanie zamówień i..
2025-12-08 11:41:56Twój zakres obowiązków, Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych., Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe., Praca w systemie EZD RP., Praca w systemie Symfonia ERP..
2025-12-08 11:41:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-08 11:30:13TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄTwój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...
2025-12-08 09:41:24Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji - Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. - Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. - Redagowanie, drukowanie i arch
2025-12-08 07:30:23Schiever PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SAAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działając
2025-12-07 15:05:28Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Zakres obowiązków:Wprowadzanie informacji o remontach i naprawach do systemu informatycznego SLIP, zlecanie i nadzorowanie remontów i napraw do 170 tyś. zł, uczestniczenie w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, organizacja zamó
2025-12-06 18:40:28Zakres obowiązków:Archiwizowanie faktur kosztowych i przychodowych. Kompletowanie i pomoc w przygotowywaniu dokumentacji powykonawczej (protokoły, oświadczenia, karty materiałowe itp.). Współpraca z działem księgowości oraz kierownictwem. Nadzór
2025-12-06 18:40:25Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Specjalista / Specjalistka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Przyjmowanie gości firmy, Przygotowanie sal spotkań i ich bieżąca obsługa, Zapewnienie obsługi recepcyjnej – udzielanie informacji, przekazywanie połączeń, Dbanie o zapasy biurow
2025-12-06 06:59:46Puccini Sp. Z o. oAdministrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met with
2025-12-06 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oOffice Administrator sample reception49_744000061858904Obowiązki Under the supervision of the Client Services Manager this position is responsible for ensuring smooth front-office operations, supporting laboratory logistics, and providing excell
2025-12-06 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oAssistante administrative, technique et commerciale49_744000071585433Obowiązki Dans le cadre d'un remplacement , vous serez intégré au sein d’une équipe dynamique au service de la justice et interviendrez sur les missions suivantes :Assurer les
2025-12-06 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Zakres obowiązków:1) prowadzenie ewidencji radnych,2) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych radnych,3) gromadzenie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych,4) prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników,5) prowadzenie zbioru prze
2025-12-05 18:40:37Opis zadań:Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbyw
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:1. Pobieranie i rejestrowanie faktur VAT.2. Naliczanie należności za obiady.3. Prowadzenie rozliczeń wpłat za obiady w dedykowanym programie.4. Egzekwowanie nieterminowych wpłat, naliczanie odsetek.5. Dekretacja i księgowanie d
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:POZYSKIWANIE ZGÓD, POROZUMIEŃ OD WŁAŚCICIELI DZIAŁEK DOTYCZĄCYCH MOŻLIWOŚCI WYKONYWANIA PRAC NA DANYM TERENIE. ZAŁATWIANIE SPRAW URZĘDOWYCH. DOSTARCZANIE MATERIAŁOW NA BUDOWĘ. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:1) POMOC W REJESTRACJI OBYWATELI UKRAINY UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE NUMERU PESEL I ZMIANĘ STATUTÓW UKR,2)UMAWIANIE NA TERMIN WIZYT W URZĘDZIE,3) POMOC PRZY WYPEŁNIANIU WNIOSKÓW O NADAWANIE NUMERÓW PESEL,4) POMOC PRZY TRANSLITER
2025-12-05 18:40:33Zakres obowiązków:1) PROWADZENIE REJESTRÓW PRZEDSIĘBIORCÓW PROWADZĄCYCH OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW:- WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH WPISANIE OŚRODKA,- WYDAWANIE DECYZJI O ZAKAZIE PROWADZENIA OŚRODKA,- WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ SPEŁNIENIA WY
2025-12-05 18:40:33Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, weryfikowanie poprawności i rejestrowanie dokumentów klientów oraz wewnętrznych dokumentów firmowych, przypisywanie spraw do odpowiednich pracowników zgodnie z ustalonymi procedurami, prowadzenie rejestru..
2025-12-05 18:40:05Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rozmów telefonicznych z kontrahentami,, Wystawianie i wysyłanie ofert handlowych,, Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych,, Wystawianie dokumentów na platformie usług celno-skarbowych
2025-12-05 16:41:02Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-05 16:39:04ZUS Oddział w Zielonej Górze 3,0Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Chcesz stać się częścią Banku posiadającego 125 letnią tradycję? Chcesz dołączyć do największego niezrzeszonego Banku Spółdzielczego w Polsce Jesteś osobą pełną zapału i pomysłó
2025-12-05 15:35:10KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZYWakat, umowa na czas określony - na rok Wymagania: dobra znajomość obsługi komputera , komunikatywność, dyspozycyjność Zakres obowiązków: do ustalenia Oferujemy: umowa na czas określony
2025-12-05 15:35:08SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. BOHATERÓW SPOD...Zakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaPracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27