Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę - księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14
2025-09-10 15:05:29Chcesz stać się częścią Banku posiadającego 125 letnią tradycję? Chcesz dołączyć do największego niezrzeszonego Banku Spółdzielczego w Polsce Jesteś osobą pełną zapału i pomysłó
2025-12-05 15:35:10KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZYTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie i zarządzanie dokumentacją kancelarii, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Bezpośrednia obsługa klientów kancelarii, Wystawianie faktur oraz kontrola rozliczeń z klientami, Współpraca z biurem
2025-12-04 16:41:02Twój zakres obowiązków, przygotowywanie, analiza i opiniowanie umów – sporządzanie projektów umów zgodnie z obowiązującymi procedurami Spółki, wzorcami i wytycznymi przełożonych,, koordynacja procesu uzgadniania postanowień umownych – współpraca
2025-11-28 15:41:53Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż specjalistycznych szkoleń branżowych oraz narzędzi dla sektora HVAC., Obsługa poczty mailowej., Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych dla obecnych i nowych klientów., Wystawianie faktur.,..
2025-11-21 11:41:44Twój zakres obowiązków, Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i Serwisu, Obsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentów, Koordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAP, Organizacja
2025-11-20 16:41:01Zadania:Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i SerwisuObsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentówKoordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAPOrganizacja wysyłek i nadzór nad
2025-11-20 11:53:56Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-11-19 21:25:28Twój zakres obowiązków, odbieranie telefonów oraz obsługa poczty elektronicznej, aktywna pomoc w organizacji oraz administracji działu magazynowego, pomoc w obsłudze zamówień detalicznych oraz hurtowych, ewidencjonowanie i rozliczanie operacji.
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, doradztwo w zakresie możliwości i zasad pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym prowadzenie spotkań informacyjnych, szkoleń oraz konsultacji indywidualnych,, pomoc w przygotowaniu wniosków o finansowanie projektów,,..
2025-11-14 15:40:46Pracodawca:Fracthon Sp. z o.o.Opis stanowiska:Poszukujemy do naszego zespołu Pracownika Administracyjnego do Działu Kadr i Księgowości Zadania: - archiwizacja dokumentów kadrowych, w tym teczki
2025-11-14 10:10:10Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Obsługa administracyjno-rozliczeniowa klientów firmy, Wystawianie faktur sprzedaży i rozliczanie wydatków, Zarządzanie dokumentacją firmy i koordynacja jej obiegu, Tworzenie procedur usprawniających procesy w firmie,..
2025-11-13 13:40:40Twój zakres obowiązków, administrowanie nieruchomościami, współpraca z Zarządcą nieruchomości,, współpraca i nadzór nad pracą kontrahentów obsługujących Wspólnoty Mieszkaniowe;, nadzór nad obiegiem dokumentów dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych
2025-11-13 12:40:42ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - archiwizacja dokumentów kadrowych, w tym teczki osobowe, umowy zlecenia, korespondencja przychodząca i wychodząca; - wprowadzanie dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych do programu SaldeoSmart, wystawianie faktur, rozlicza
2025-11-07 10:58:13Fracthon Sp. z o.oWymagania:Dobra organizacja pracy i samodzielność,Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),Komunikatywność i życzliwość w kontaktach z zespołem,Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy,Zna
2025-10-31 06:31:00Hays PolandOffice Administrator – Krak ów (częściowy etat)Stawka: 45 PLN/h Język angielski: B2+/C1 Umowa zlecenie Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży technologii podr óży, poszukujemy osoby na stanowisko Office Administrator.Zakres obowiąz
2025-10-30 11:53:57Pracownik Administracyjny - Sekcja AdministracjiTwój zakres obowiązków Kontrola merytoryczna realizacji zawartych umów o dostawy mediów, usług i towarów Rozliczanie finansowe zawartych umów o dostawy mediów, usług i towarów Kontrola merytoryczna
2025-10-24 06:59:47SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ... 1,0Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy outsourcingowej poszukujemy osoby ze znajomością języka niemieckiego. Obowiązki : wspieranie Klientów z językiem niemieckim odpowiedzialność za przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń telefonicznych i mai
2025-10-18 17:55:05For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e
2025-10-11 17:55:07Dla naszego klienta z branży usług finansowych poszukujemy osoby na stanowisko Wsparcia Administracyjnego. Jeśli cenisz sobie pracę zespołową, lubisz wyzwania i chcesz zdobywać doświadczenie w obszarze funduszy inwestycyjnych – ta oferta jest dl
2025-09-30 11:54:01Zakres obowiązków:1. Realizacja zadań finansowanych ze środków PFRON2. Opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON3. Rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualn
2025-09-19 18:40:42Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę - księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14
2025-09-10 15:05:29Wymagania wykształcenie: wyższe, mile widziane: prawo, administracja umiejętności: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość obsł
2025-09-02 08:24:01Uniwersytet JagiellońskiWymagania wykształcenie wyższe biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Office 365) oraz umiejętność szybkiej nauki obsługi programów
2025-08-19 08:24:03Uniwersytet Jagielloński w KrakowieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - odpowiadania na zapytania klientów z Niemiec poprzez czat, telefon, mail - w zakresie pytań o usługi które posiadają - udzielanie niezbędnych informacji - wprowadzanie danych do systemu zapewniamy niezbędne przeszkolenie. WY
2025-12-06 07:30:06SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responisbilities: - SAP employee data management - Collaboration with international management - Help for employees with questions on policies, practices, and roles as well as benefits, payroll, unemployment, and leave request
2025-12-04 22:30:10Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-11-27 07:30:07RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kalkulacja kosztów, przygotowywanie wycen oraz opracowywanie propozycji cenowych. - Weryfikacja dokumentacji przetargowej oraz przygotowywanie niezbędnych załączników i oświadczeń. - Monitorowanie rynku, przetargów i zapytań
2025-12-04 11:30:05FIRMA KOSMO-TRANS Wojciech PiaśnikTwój zakres obowiązków, prowadzenie spraw organizacyjnych oraz biurowo-administracyjnych związanych z funkcjonowaniem i obsługą Spółdzielni Energetycznych,, nadzór nad dokumentacją,, redagowanie korespondencji,, sprawy członkowskie w spółdzielni
2025-11-13 11:40:51Zakres obowiązków:1) prowadzenie ewidencji projektów kierowanych pod obrady Rady Gminy,2) kompletowanie materiałów na posiedzenia rady i komisji, zawiadomienia radnych i sołtysów, terminowe dostarczanie materiałów,3) przekazywanie korespondencji
2025-12-04 18:40:27Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie regularnych testów jakościowych dostarczanych surowców i opakowań,, regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w.
2025-11-24 15:41:49Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie łączyć obszary administracji, HR i rozwoju organizacji, wspierając Zarząd oraz kierowników w Polsce i oddziałów zagranicznych., , Administracja i organizacja, 1. kompleksowa..
2025-11-21 15:41:50Twój zakres obowiązków, Rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach elektronicznych,, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w organizacji,, Sporządzanie podstawowych raportów i zestawień,, Współpraca z innymi działami spółki,, Udział w.
2025-11-05 13:40:52Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Specjalista ds. dofinansowańTo propozycja dla kogoś, kto ceni stacjonarną pracę biurową w uporządkowanym środowisku, a kontakt z klientem traktuje jako dodatkowy element codziennej pracy (ok. 30% czasu).Wymagamy doświadczenia w pracy na stanowis
2025-12-06 10:59:44SBL ENERGY Sp. z o.o 4,6Praca biurowa z językiem niemieckim (obsługa klienta)33_1511Obowiązki odpowiadania na zapytania klientów z Niemiec poprzez czat, telefon, mail - w zakresie pytań o usługi które posiadają udzielanie niezbędnych informacji wprowadzanie danych do s
2025-12-06 06:59:47Marcin Sojka - Priority SaleTwój zakres obowiązków, Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej, Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów, Pozyskiwanie oraz stała współpraca z
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, współpracę przy opracowywaniu zasad gospodarowania zasobami lokalowymi banku oraz nadzorowanie procesu,, współpracę w sprawach związanych z wynajmowaniem dla Banku lokali na działalność bankową, garaży, parkingów, itp.,,
2025-12-05 13:41:26Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 11:54:06Talent AdvisorsMiejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Szukamy osoby, która: ma doświadczenie GIS w projektach infrastrukturalnych lub energetycznych, potrafi budować procesy i standardy, zbuduje nowoczesny dział GIS i przejmie odpowiedzialność za dane i ludzi, potrafi podejmować decyzje. To rola dl
2025-12-05 07:30:38Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationOferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Administracja i zarządzanie Szukasz dynamicznej roli, w której będziesz wspierać dział technologii w zarządzaniu sprzętem laboratoryjnym i dostawcami? Ta oferta to świetna okazja, by rozwijać umiejęt
2025-12-04 20:19:03Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz miejsca, gdzie połączysz pracę z ludźmi z zadaniami biurowymi? Ta rola to idealny start, jeśli lubisz dbać o porządek w dokumentach, obsługiwać gości i wspierać zespoły w cod
2025-12-04 20:19:03Zakres obowiązków:W przypadku kandydatów/ek z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta/ki prawnego/ej:udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy oraz sporządzanie pisemnych opinii prawnych,udział w akcjach promo
2025-12-04 18:40:27Opis zadań:wg. harmonogramu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplik
2025-12-04 18:40:27Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy przed zabiegami stomatologicznymi, , Asystowanie lekarzowi dentyście podczas wykonywania zabiegów (praca na 4 ręce), , Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi oraz sprzętu..
2025-12-04 16:41:03MQ DENTAL sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa przesyłek lotniczych, Bieżący kontakt handlowy z klientami i podwykonawcami w zakresie realizacji transportów oraz negocjacji stawek, Dbanie o wysoką jakość i terminowość świadczonych usług, Kontrola i
2025-12-04 16:41:03Twój zakres obowiązków, W przypadku kandydatów/ek z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta/ki prawnego/ej:, • udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy oraz sporządzanie pisemnych opinii prawnych,, • udział w
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów, Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.), Wprowadzanie zmian w systemie, Analizowanie danych, Nawiązywanie i
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-12-04 10:41:40Opis stanowiska udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznani
2025-12-04 09:20:02