Praca Office Assistant Kraków

Znaleźliśmy 17 ofert
Oferta sponsorowana

Praca dla Asystenta biurowego

Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr

2025-11-04 15:05:27
Umowa: InnaRodzaj pracy: Dodatkowa
Gravit Business Solution
lento.pl
Wszystkie ogłoszenia

Office Assistant

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i organizowanie codziennych spraw biura, Wsparcie przełożonego w realizacji zadań organizacyjnych i administracyjnych, Porządkowanie dokumentacji, Archiwizacja dokumentacji – serwer i wersja papierowa,..

2025-12-19 22:40:05
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
AKE Studio spółka z o.o. sp.k
Wczoraj z pracuj.pl 

Office Assistant

Twój portal z ofertami pracy

2025-12-09 12:54:50
Montrose Software
11 dni temu z rocketjobs.pl 

Asystent biura

Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre

2025-12-02 18:40:26
od 3500 złUmowa zlecenieRodzaj pracy: Stała
18 dni temu z Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego 

Asystent / Asystentka Oddziału / Real Estate...

Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.

2025-12-01 09:41:24
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
homfi
19 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowo-kadrowy

Twój zakres obowiązków, prowadzić pełne procesy rekrutacyjne na różne stanowiska, koordynować pracowników tymczasowych i projekty HR, organizować onboarding, rozmowy kwalifikacyjne i budować trwałe relacje z kandydatami, wspierać klientów i..

2025-11-28 09:41:31
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
PRACA INTERNATIONAL sp. z o.o
22 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik Biurowo-Techniczny w Dziale Serwisu

Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna magazynu części zamiennych, Obsługa reklamacji, Wsparcie techniczne u klientów, Obsługa i zarządzanie dokumentacją, Wprowadzanie usprawnień organizacyjnych w magazynie części zamiennych..

2025-11-24 11:41:37
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
MAX-FLIZ
26 dni temu z pracuj.pl 

Asystent biurowy/ Asystentka biurowa

Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi (kancelarie notarialne)., Tworzenie pełnomocnictw i wniosków., Bieżąca obsługa korespondencji., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji., Obsługa przesyłek..

2025-11-22 15:41:07
Rodzaj pracy: Stała
CALVIS sp. z o.o
28 dni temu z pracuj.pl 

Administrative Assistant

Twój zakres obowiązków, Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i Serwisu, Obsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentów, Koordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAP, Organizacja

2025-11-20 16:41:01
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Manpower
30 dni temu z pracuj.pl 

Administrative Assistant

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k

2025-11-19 21:25:28
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ManpowerGroup Sp. z o. o
infopraca.pl
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Office Administrator

Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe

2025-11-18 17:10:26
Kaseya
bulldogjob.pl

Praca dla Asystenta biurowego

Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr

2025-11-04 15:05:27
Umowa: InnaRodzaj pracy: Dodatkowa
Gravit Business Solution
Aplikuj szybko z Nuzle  

Office Administrator

Wymagania:Dobra organizacja pracy i samodzielność,Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),Komunikatywność i życzliwość w kontaktach z zespołem,Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy,Zna

2025-10-31 06:31:00
Hays Poland
mycv.pl

Office Administrator

Office Administrator – Krak ów (częściowy etat)Stawka: 45 PLN/h Język angielski: B2+/C1 Umowa zlecenie Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży technologii podr óży, poszukujemy osoby na stanowisko Office Administrator.Zakres obowiąz

2025-10-30 11:53:57
Rodzaj pracy: Tymczasowa
jobs.pl

Office & Operations Assistant

Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz dynamicznej roli w administracji? Dołącz do zespołu, który dba o sprawne funkcjonowanie biura, zarządzanie korespondencją i wsparcie w organizacji wydarzeń. Ważna jest Twoja

2025-10-27 13:53:45
Synerise
talentdays.pl

Administrative Assistant

For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e

2025-10-11 17:55:07
grafton.pl

Asystent biura

Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracy

2025-10-11 17:55:06
grafton.pl

Office Assistant

Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn

2025-09-01 18:52:01
NFQ
linkedin.com
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Specjalista/specjalistka ds. administracji Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wsparcie Działu Administracji w codziennej pracy, - współtworzenie nowych projektów, - obsługa administracyjna działań firmy, - przygotowywanie i dekretowanie dokumentacji przekazywanej do księgowości, - utrzymywanie bieżący

2025-12-20 07:30:12
IT BUSINESS GROUP sp. zo.o
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Executive Assistant @ Capgemini

Proven experience in executive-level support with a strong grasp of corporate policies and decision-making frameworks. Excellent interpersonal and communication skills, enabling effective collaboration across all organizational levels. Demonstra

2025-12-18 10:25:14
Capgemini
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Pracownik biurowy (praca dla osób z orzeczeniem...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obowiązki:*wprowadzanie i aktualizowamnie danych w systemie*przygotowanie zestawień i raportów *obsługa poczty elektronicznej*praca z dokumentami:reklamacjami, fakturami,zamówieniami WYMAGANIA: Wymagania:*orzeczenie i niepełno

2025-12-18 07:30:14
Merkury Market
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Executive Assistant @ HSBC Technology Poland

What you need to have to succeed in this role Excellent written and oral communication and able to build effective working relationships Possesses excellent organisational skills and attention to detail is paramount Proficient IT skills includin

2025-12-16 10:25:14
HSBC Technology Poland
nofluffjobs.com

Pracownik biurowy / asystent biurowy z językiem...

FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /

2025-12-04 10:59:39
FlexiPersonal sp. z o.o
Berlin
16 dni temu z gowork.pl 

Pracownik biurowy z językiem niemieckim Nowe

Pracownik biurowy z językiem niemieckim33_1477Obowiązki obsługa przychodzących zapytań od klientów (telefon/email/czat) i odpowiedzi na nie, w języku niemieckim wprowadzanie danych do systemu poprawna obsługa klientów Wymagania na tym stanowisku

2025-12-20 06:59:41
Marcin Sojka - Priority Sale
Dzisiaj z gowork.pl 

Administrative Assistant - Global Mobility Services

Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia oraz Ekonomia i finanse Szukamy osób z ukończonymi studiami, które sprawnie posługują się angielskim i mają podstawową znajomość francuskiego. Ważna jest sam

2025-12-18 14:19:02
KPMG w Polsce
2 dni temu z talentdays.pl 

Recepcjonistka/ Recepcjonista | My Fitness Place...

Twój zakres obowiązków, Tworzenie świetnej atmosfery w klubie – chcemy, aby każdy czuł się jak u siebie :), Obsługa klientów siłowni – pomoc, uśmiech i dobra energia!, Odpowiadanie na zapytania Klubowiczów (osobiście i telefonicznie).,..

2025-12-18 12:41:22
Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie 
1,8 
2 dni temu z pracuj.pl 

Administrative Assistant - Global Mobility Services

Your responsibilities, Provide administrative support to our client teams based in Switzerland, Support with billing preparation and financial reporting based on data pulled from various tools, Process simple requests to/from Tax authorities..

2025-12-18 11:41:33
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KPMG 
2,8 
2 dni temu z pracuj.pl 

Recepcjonista / recepcjonistka

Zakres obowiązków:Profesjonalna bieżąca obsługa przyjeżdzających i wyjeżdzających Gości, spraw związanych z pobytem, zarówno w trakcie jego trwania, jak i po zakończeniu.Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych i osobistych.Dopełnianie

2025-12-17 18:40:33
od 4806 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
LEI FOOD DRINKS KRZYSZTOF NOWOSAD sp.j
3 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie 

Ratownik / Ratowniczka | Recepcjonistka / Recepcjonista...

Twój zakres obowiązków, stałe obserwowanie terenu basenowego, reagowanie na wszelkie wypadki, naruszenia regulaminu basenu, przygotowanie strefy basenowej, obsługa recepcji basenowej i wspieranie zespołu ratowników w kwestiach organizacyjnych,.

2025-12-17 13:41:08
Umowa o pracę
Destigo Hotels
3 dni temu z pracuj.pl 

Executive Assistant

2025-12-17 10:54:05
Capgemini
3 dni temu z rocketjobs.pl 

Host / Recepcjonista

Twój zakres obowiązków, Jeśli:, • obsługa Gości hotelowych na najwyższym poziomie nie stanowi dla Ciebie problemu, • praca na zaawansowanych systemach hotelowych i nowoczesne technologie to coś, co Cię kręci, • potrafisz świetnie dogadywać się z

2025-12-17 10:41:10
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
PURO Hotel Kraków Kazimierz
3 dni temu z pracuj.pl 

Recepcjonista medyczny / Recepcjonistka medyczna

Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa recepcji,, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów,, rejestracja pacjentów na wizyty, tj. umawianie, potwierdzanie i odwoływanie wizyt,, odbieranie dużej ilości telefonów..

2025-12-16 16:41:01
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Pro-orto-dent sp. z o. o
4 dni temu z pracuj.pl 

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twój zakres obowiązków, Profesjonalna bieżąca obsługa przyjeżdzających i wyjeżdzających Gości, spraw związanych z pobytem, zarówno w trakcie jego trwania, jak i po zakończeniu , Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych i osobistych ,..

2025-12-16 11:41:40
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
LEI FOOD DRINKS KRZYSZTOF NOWOSAD sp.j
4 dni temu z pracuj.pl 

Executive Assistant

Your responsibilities, Calendar Management: Extensive scheduling and coordination of meetings across time zones., Travel Arrangements: Organizing complex travel itineraries, accommodations, and logistics., Project Support: Managing project..

2025-12-16 10:41:20
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Capgemini Polska
4 dni temu z pracuj.pl 

Executive Assistant

Your responsibilities, Provide high-level administrative and secretarial support., Support offsite planning (as and when required)., Co-ordinate travel and accommodation requirements; including visa requirements & complete expenses in a timely.

2025-12-16 09:41:15
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
HSBC Service Delivery (Polska) Sp. z o.o 
3,2 
4 dni temu z pracuj.pl 

Stanowisko ds. obsługi dokumentacji

Stanowisko ds. obsługi dokumentacji3353469Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: gromadzi, ewidencjonuje, przechowuje, zabezpiecza i udostępnia teczki spraw w obiegu bieżącym, realizuje zadania związane z digitalizacją dokument

2025-12-16 06:59:51
ZUS
4 dni temu z gowork.pl 

Pracownik biurowy z językiem niemieckim

Eduexpress Kim jesteśmy? Jesteśmy firmą pomagającą chętnym osobom w przebranżowieniu się. Obecnie organizujemy i finansujemy intensywne kursy językowe oraz wsparcie, które przygotuje Cię do podjęcia lepszej pracy u jednego z naszych partnerów. W

2025-12-15 15:05:27
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
EduExpress
5 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Pracownik biurowy z językiem hiszpańskim

Twój zakres obowiązków, Buscamos una persona que hable español para unirse a nuestro equipo y apoyarnos en las siguientes tareas:, , - contacto con clientes en español a través de WhatsApp o correo electrónico: atender a nuevos clientes para..

2025-12-15 13:41:23
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO Mateusz Stańczyk
5 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy z językiem niemieckim @ Antal

Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1), dobra znajomość języka angielskiego (B2), komunikatywność i chęć rozwoju. Dla naszego międzynarodowego klienta, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy

2025-12-15 10:25:15
Antal
5 dni temu z nofluffjobs.com 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, Do zakresu obowiązków Pracownika będzie należeć wsparcie prawników w ich codziennej pracy w zakresie wykonywania czynności o charakterze administracyjno-biurowym. ..

2025-12-13 17:40:52
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Kancelaria Zięciak Współpracownicy
7 dni temu z pracuj.pl 

Recepcjonista / Recepcjonistka w SPA

Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów, Informowanie Klientów o wszelkich dostępnych usługach, Dbałość, by jakość usług była zgodna z obowiązującymi standardami obowiązującymi w SPA w celu zapewnienie doskonałej obsługi Gości, Współpraca z..

2025-12-12 21:40:05
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
THAILANTIS sp. z o.o
8 dni temu z pracuj.pl 

Administrative Assistant - Global Mobility Services...

Completed University/College studies Good written and spoken English Basic knowledge of French (comfortable in writing, good oral understanding) Independent working style Precise, reliable and client-oriented attitude Good computer skills, good

2025-12-12 10:25:14
KPMG 
2,8 
8 dni temu z nofluffjobs.com 

Specjalista ds. Administarcji - Back Office

Twój zakres obowiązków, Oferta idealna dla studentów najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży i administracji!, Prowadzenie administracji biurowej i organizacja pracy biura,, Wprowadzanie do odpowiednich systemów umów z działu sprzedaży,,..

2025-12-11 14:41:19
Rodzaj pracy: Stała
EASYEKO sp. z o.o
9 dni temu z pracuj.pl 

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twój zakres obowiązków, Obsługa rezerwacji w programie KW Hotel i telefonicznie, Meldowanie i wymeldowywanie gości, Rozliczanie rezerwacji, Pomoc w pracach porządkowych na obiekcie, Dbanie o porządek w dokumentach i na recepcji, Sporządzanie ofe

2025-12-11 13:41:20
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Ster Ewa Bigosz-Lassota i Piotr Wiśniewski...
9 dni temu z pracuj.pl 

Office Administrator - Corporate Administration...

Your responsibilities, Supporting all office services across the HedgeServ regions (EU/AUS/PHP) and working as part of the Facility Team, Handling/processing incoming calls / post, Preparing orders for and managing all office deliveries, Raising

2025-12-11 10:41:49
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
HedgeServ Limited
9 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik Biurowy / Administracyjny

Twój zakres obowiązków, Rejestracja, weryfikacja i archiwizacja faktur oraz dokumentów, Kontrola poprawności dokumentów oraz wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami, Obsługa obiegu dokumentów wewnętrznych (faktury, umowy, protokoły), Kontakt z

2025-12-11 09:41:12
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Henniger Investment S.A
9 dni temu z pracuj.pl 

Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa

Twój zakres obowiązków, poszukujemy osób do pracy na Recepcji hotelu Mercure Kraków Fabryczna City w niezwykle atrakcyjnej lokalizacji Krakowa przy ul Fabrycznej 13, jeśli chcesz pracować w młodym, energicznym i zgranym zespole, jesteś osobą..

2025-12-11 08:40:26
Rodzaj pracy: Stała
HOTEL MERCURE KRAKÓW FABRYCZNA CITY
9 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik na pełny etat

Pracownik restauracji Praca w samym sercu krakowa 5 minut od Dworca Głównego Adres Kraków Floriańska ul. Floriańska 55, Kraków Pracownik na pełny etat McDonald"s ul. Floriańska 55 Pracowni

2025-12-10 18:35:07
McDonald's Polska
10 dni temu z hrlink.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Office Assistant Kraków

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 84 330 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy