Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-21Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Zakres obowiązków:1. Obsługa sekretariatu Wydziału do spraw Gospodarki Odpadami Komunalnymi .2. Przekazywanie Kierownikowi Wydziału korespondencji do dekretacji. 3. Rozdział zadekretowanych pism na poszczególne stanowiska pracy. 4. Prowadzenie r
2025-12-20 18:40:27Your responsibilities, Coordinating front desk and office activities and operations to ensure efficiency and compliance with company policies, Receiving and serving guests and customers, Preparing official letters, Segregating and archiving of.
2025-12-19 13:41:29Your responsibilities, Run the office: supplies stocked, mail sorted, deliveries managed., Handle admin tasks and paperwork – filing, scanning, updating records., Be the first point of contact for office issues and liaise with suppliers., Welcom
2025-12-19 13:41:28Twój zakres obowiązków, Na co dzień zajmiesz się: , • zapewnieniem nadzoru operacyjnego nad tworzeniem, wdrożeniem i aktualizacją strategii, instytucji,, • koordynowaniem spraw związanych z kontrolą zarządczą wraz z przygotowywaniem , ..
2025-12-19 12:41:19Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-19 11:41:37Twój zakres obowiązków, organizacja pracy własnej i podległych oddziałów umożliwiająca realizację zakładanych celów,, zarządzanie Placówkami Sieci Własnej i zespołem Doradców Klienta,, training on the job,, pozyskiwanie i obsługa klientów,,..
2025-12-19 00:40:10Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach)., Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia e oraz prowadzenie bieżącego rejestru.
2025-12-18 19:40:08Zakres obowiązków:praca w Hotelu Aristo- opłacanie faktur- zamawianie towaru- opracowywanie grafiku- e-mailowa obsługa klientów (wysyłanie ofert)Zatrudnienie na umowę zlecenie pierwsze 3 miesiące, następnie umowa o pracęna czas okreslony.Wynagro
2025-12-18 18:40:27Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej:, Tworzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników, w tym umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń itp., Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich., Prowadzenie ewidencj
2025-12-18 12:41:24Twój zakres obowiązków, zarządzanie bieżącą administracją spółki medycznej,, porządkowanie i standaryzacja procesów administracyjnych,, nadzór nad obiegiem dokumentów i kompletnością formalną spółki,, obsługa i nadzór nad umowami (dostawcy,..
2025-12-18 11:41:33ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc
2025-12-17 17:58:09Magdalena BrandtTwój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji firmowej;, bieżąca obsługa biura;, prowadzenie dokumentacji kontraktowej oraz kadrowej;, zbieranie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów księgowych (pierwotnych);, wystawianie faktur w program
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Wsparcie kadrowo-rekrutacyjne , Tworzenie dokumentacji projektowej, Kontrola dokumentów wymaganych na projektach, Kontrola stanu magazynowego i narzędzi, Obsługa floty samochodowej firmy, Pozyskiwanie ofert i realizacja.
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac biurowych związanych z dokumentacją techniczną, Obsługa sprzętu biurowego i technicznego, Wsparcie techniczne dla pracowników biurowych, Realizacja innych zadań biurowych i technicznych powierzonych przez
2025-12-17 12:41:19Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-17 12:21:03Twój zakres obowiązków, informowanie interesantów o zapisach i ustaleniach zawartych w aktach planowania przestrzennego,, prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem aktów planowania przestrzennego,, wydawanie opinii, zaświadczeń,.
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.OFirma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07Opis stanowiska bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych monitorowanie zaopatrzenia oraz
2025-12-17 07:27:40Twój zakres obowiązków, Zarządzanie sprawami biurowymi., Wprowadzanie zamówień., Wprowadzanie i wystawianie faktur i innych dokumentów., Organizowanie wysyłek., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie., Współpraca z różnymi działami
2025-12-16 23:40:04Poszukujemy Koordynatora/ki Biura, który/a zadba o sprawne funkcjonowanie biura i wesprze kluczowe procesy administracyjne oraz HR. Zakres obowiązków - Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biu
2025-12-16 18:30:02Twój zakres obowiązków, Na etapie realizacji inwestycji:, , • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, • zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w spółce,, • nadzór nad administracją, fakturowaniem,..
2025-12-16 16:41:00Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura i dbanie o jego organizację., Zapewnienie dostępności materiałów biurowych i administracyjnych., Obsługa korespondencji firmowej., Zaopatrzenie biura, zakup sprzętu i jego..
2025-12-16 15:41:35Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09Restauracja McDonald 's w Warszawie przy ul. Głębockiej 15, zatrudni osoby na stanowisko Menadżer/ka. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zapewniamy pełne szkolenie, kt
2025-12-16 09:35:06McDonald's PolskaPracownik administracyjno100_42025Obowiązki wsparcie organizacji w obszarach administracjiobsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień)wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkańobsługa korespondencji wychodz
2025-12-16 06:59:50GI GroupZakres obowiązków:Praca na komputerze, układanie grafiku, układanie grfiku zajęć, obsługa klienta. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średn
2025-12-15 18:40:45Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-12-15 18:40:06Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych , obsługa faktur kosztowych i..
2025-12-15 10:41:23Piekarnia Rożnów poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego, która posiada doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz swobodnie porusza się w środowisku komputerowym. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa biura oraz wsparcie ad
2025-12-13 11:50:04Twój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie,, przygotowywanie umów współpracy,, udział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych,, sporządzanie i redagowanie pism urzędowych i
2025-12-12 09:41:17Praca u przedsiębiorczego emeryta. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaicznych). Mam do tego specjalistyczne programy do wyszukiwania klientów. Możliwe zakwaterowan
2025-12-12 05:05:25Zakres obowiązków:1)racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,2)prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,3)przygotowywanie umów i realizac
2025-12-11 18:40:33W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych., Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa., Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróż
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Zatrudnimy osobę do prac biurowych - fakturowanie, zamówienia, koordynacja dostaw, przelewy. Oferujemy prace w stabilnej firmie. Praca 8 godzin w Jeleniej Górze. 5.000 zł netto Oczekujemy: do
2025-12-10 13:31:02Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Praca u przedsiębiorczego emeryta. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaicznych). Mam do tego specjalistyczne programy do wyszukiwania klientów. Możliwe zakwaterowan
2025-12-12 05:05:25