Od kandydatów nie wymagamy doświadczenia! Rozpoczęcie pracy poprzedzone jest gruntownym szkoleniem oraz wdrożeniem w system I specyfikę pracy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie z 10letnim stażem - podstawowe narzędzia pracy (laptop, tel
2025-09-11 15:05:30Pracownik biurowy – staż zawodowy Fundacja Heros - oddział Rzeszów oferuje możliwość odbycia 3 miesięcznego stażu zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Obowiązki na
2025-10-09 21:05:26Fundacja Heros, zajmująca się aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, prowadzi rekrutację na staż zawodowy poprzedzony szkoleniem Pracownik biurowy z obsługą pakietu MS Office w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwoweg
2025-11-13 21:05:27Zakres obowiązków:WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO PROGRAMÓW COMARCH OPTIMA, RACHMISTRZ GT, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, DOCELOWO RÓWNIEŻ LIST PŁAC I DEKLARACJI ZUS Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneInn
2025-12-23 18:40:24Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy , Organizacja spotkań oraz przygotowywanie materiałów biurowych ,.
2025-12-23 15:41:26Zakres obowiązków:1. Prowadzenie dzienników korespondencyjnych.2. Przygotowanie i ekspedycja korespondencji poprzez pocztę i książkę doręczeń.3. Prowadzenie rejestrów i skorowidzów w zależności od potrzeb oraz obowiązujących przepisów prawnych.4
2025-12-22 18:40:34Twój zakres obowiązków, Firma handlowa zajmująca się sprzedażą maszyn specjalistycznych poszukuje pracownika biurowego ., pół etatu lub max. 3/4 etatu, Do głównych zadań należało będzie wypisywanie oraz przyjmowanie faktur i dokumentów,..
2025-12-22 16:41:09Twój zakres obowiązków, Planowanie i realizacja transportów międzynarodowych zgodnie z wymaganiami klientów, Sporządzanie ofert transportowych oraz negocjowanie warunków i stawek, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników, Koordynowani
2025-12-19 12:41:18Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: wynagrodzeń, zarządzania wynikami, planowania zasobów ludzkich i analiz zarządzania zasobami ludzkimi w W
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: rozwoju i szkoleń w Wydziale Personalnym Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adres pracy: IAS w Rzeszowie u
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Pracownik Administracyjno - Biurowy (Kobieta/Mężczyzna)Twój zakres obowiązków koordynowanie codziennej pracy sekretariatu (m.in. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pier
2025-12-19 06:59:48SmiThstown Polska Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Nadzorowanie przebiegu realizowanych transportów i dbanie o ich terminowość, Uczestnictwo w obsłudze klientów, Tworzenie ofert i przygotowywanie przetargów, a także negocjowanie warunków współpracy w zakresie transportu.
2025-12-18 00:40:10Twój zakres obowiązków, wgrywanie wyciągów bankowych oraz ich rozliczanie i księgowanie , wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych, weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, uzgadnianie sald kont księgowych,..
2025-12-16 20:40:04Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta w zakresie rezerwacji przepraw promowych, mostów i tuneli dla ruchu cargo, , Nadzór i kontrola przebiegu zleceń, Aktywne pozskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie trwałych relacji z Przewoźnikami..
2025-12-12 18:40:04Zakres obowiązków:Do głównych zadań należało będzie wypisywanie oraz przyjmowanie faktur i dokumentów, korespondencja mailowa z klientami, firmami leasingowymi oraz kontrahentami. Zajmowanie się sprawami urzędowymi typu rejestracja auta itp Wyma
2025-12-11 18:40:31Expander. Ekspert od spraw ważnych.Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Wyróżnia nas innowacyjne podejście
2025-12-11 05:25:21Twój zakres obowiązków, projektowanie przebiegu sieci światłowodowych , sporządzanie pism i wniosków związanych z realizowanymi zadaniami, uzgodnienia projektów z inwestorami, właścicielami nieruchomości, kierownikami budowy, ekipami wykonawczym
2025-12-10 13:41:30W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, planowanie, organizowanie usług spedycyjnych dla klientów firmy, rozwój współpracy z klientami firmy, współpraca z zespołem w danej jednostce organizacyjnej, intensywny kontakt z przewoźnikami, dbanie o najwyższą jakość.
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu firmy, nadzór nad realizacją spraw administracyjnych min. dofinansowań UE, spraw sądowych oraz obiegiem dokumentów, bieżąca obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji wychodzącej i..
2025-12-09 09:41:27Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie , Organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych członków zarządu , Koordynacja pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu , Przygotowywanie..
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, Poszukujemy Asystenta kierownika ds. projektów elektrycznych, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami związanymi z instalacją, modernizacją i utrzymaniem oświetlenia ulicznego. Osoba na tym stanowisku będzie
2025-12-08 09:41:24Poszukuję do pracy biurowej osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności. Wykształcenie najlepiej wyższe. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, kontakt z klientem, prowadzenie kalendarza, archiwizowanie dokumentów itp. Zastrzegam sobie
2025-12-04 21:05:30Twój zakres obowiązków, Przygotowanie pacjenta do zabiegu stomatologicznego, czynna asysta przy zabiegach, rejestracja pacjenta, sterylizacja, wykonywanie zabiegów higienizacyjnych..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Obsługa ewidencji czasu pracy Zespołu i kosztów w systemie IT, Przygotowywanie raportów z ewidencji prowadzonych przez kancelarię, Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zespołu, Wsparcie w organizacji zaopatrzenia biur
2025-12-01 22:40:05ATNEO Doradztwo Cło Podatki Prawo Sp. z...Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentacją i archiwizowanie danych, Organizacja i koordynacja spotkań z pracownikami naukowymi oraz studentami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przyjmowanie i obsługa klientów oraz..
2025-12-01 14:41:41Zakres obowiązków:- prowadzenie biura- współpraca z serwisantami Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, wyższe (w tym licencjat), techniczneInne wymagania: Zatrudnienie w AUTORYZOWANYM SALONIE I SERWISIE FIRMY
2025-11-27 18:40:36Twój zakres obowiązków, opracowywanie dokumentacji projektowej budowy sieci telekomunikacyjnych światłowodowych (projekty wykonawcze i budowlane);, opracowywanie zakresów rzeczowych inwestycji;, pozyskiwanie uzgodnień dla realizowanych projektów
2025-11-27 18:40:06Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;, Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji z klientami firmy;, Obsługa klientów poprzez realizację zleceń spedycyjnych;, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oparciu o
2025-11-25 16:40:58Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse Szukasz pierwszej pracy w audycie lub księgowości? Jako Asystent/ka będziesz uczestniczyć w projektach audytorskich, rozwijając wiedzę o finansach firm z różnych branż. Ważna jest znajomość a
2025-11-19 14:19:01Grant ThorntonWymagania Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych planistycznych
2025-11-19 08:23:03Fundacja Heros, zajmująca się aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, prowadzi rekrutację na staż zawodowy poprzedzony szkoleniem Pracownik biurowy z obsługą pakietu MS Office w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwoweg
2025-11-13 21:05:27Pracownik biurowy – staż zawodowy Fundacja Heros - oddział Rzeszów oferuje możliwość odbycia 3 miesięcznego stażu zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Obowiązki na
2025-10-09 21:05:26Od kandydatów nie wymagamy doświadczenia! Rozpoczęcie pracy poprzedzone jest gruntownym szkoleniem oraz wdrożeniem w system I specyfikę pracy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie z 10letnim stażem - podstawowe narzędzia pracy (laptop, tel
2025-09-11 15:05:30Wymagania wykształcenie techniczne - ukończony 6. semestr studiów budownictwa-podstawowa znajomość
2025-08-30 08:23:01Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2025-01-16 09:48:47Profi Credit Polska S.A- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2024-10-16 12:35:26Profi Credit Polska S.A- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2024-04-05 11:15:52Profi Credit Polska S.APoszukuję do pracy biurowej osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności. Wykształcenie najlepiej wyższe. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, kontakt z klientem, prowadzenie kalendarza, archiwizowanie dokumentów itp. Zastrzegam sobie
2025-12-04 21:05:30W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Podstawowa znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), Dobra organizacja pracy i komunikatywność, Sumienność, dokładność i odpowiedzialność..
2025-11-26 09:41:21Firma poszukuje pracowników z doświadczeniem na stanowisko Spedytor Międzynarodowy. Zakres obowiązków: Obsługa zleceń spedycyjnych Organizacja i koordynowanie transportów zgodnie ze standardami firmy Nawiązywanie współpracy z nowymi Kontrahentam
2025-11-10 21:05:25Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Pracownik Biurowy - Sędziszów Małopolski Twój zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa recepcji i strefy konferencyjnej (o
2025-12-19 21:25:14PC Logistic Sp. z o.o. jest wiodącym operatorem logistycznym w Polsce. Obsługujemy transport drogowy oraz intermodalny lokalnie (Dębica i południowo-wschodnia część Polski), w całym kraju, w Europie i globalnie. Jesteśmy na rynku jako PC Logisti
2025-12-25 06:59:53PC Logistic Sp z o. o 5,0Referent ds. kontroli jakości i spawalnictwa96_4705190Obowiązki wspieranie procesów kontroli jakości montażu i spawania na terenie budowy, udział w analizie przyczyn i rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych, pomoc w sporządzaniu dokument
2025-12-24 06:59:47ZARMEN SP Z O OReferent105_4686553Obowiązki Prowadzenie rozliczeń z dostawcami, kontrahentami i usługodawcami zewnętrznymi; Ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów kosztowych, wprowadzanie do systemu ERP i nadzór nad ich obiegiem; Bieżąca analiza należności;
2025-12-24 06:59:44Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Referent ds. technicznych105_4695692Obowiązki Realizacja wyznaczonych zadań zgodnych z harmonogramem wydziału; Praca przy monitorze, wczytywanie do systemu dziennych raportów; Rozliczanie pobrań materiałowych; Informowanie przełożonego o przebie
2025-12-24 06:59:44Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Twój zakres obowiązków, Wsparcie bieżącej obsługi spraw administracyjnych,, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, , Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji służbowych,, Obsługa programów IT..
2025-12-23 17:41:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentami księgowymi oraz bieżąca współpraca z biurem księgowym, Kontrola faktur kosztowych i pilnowanie terminowych płatności, Monitorowanie wydatków spółki oraz przygotowywanie zestawień i raportów,..
2025-12-19 10:41:13Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji pracowniczej, obsługa płac i wynagrodzeń, współpraca z klientami oraz urzędami (PIT-11, PIT-4R, DEKLARACJE ZUS, PFRON, PPK i inne), przygotowywanie dokumentacji do kontroli, współpraca z zespołem księgo
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1.Prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły ruch kadrowy:1)zapotrzebowanie i nabór pracowników, informacja o wolnych stanowiskach pracy
2025-12-16 18:40:30Wymagania Wymagania Doskonała organizacja pracy, samodzielność i odporność na stres. Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint). Wysokie umie
2025-12-11 06:31:01Studeo Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Zakładanie nowych akt osobowych oraz uzupełnianie założonych akt osobowych o wytworzone w trakcie zatrudnienia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w
2025-12-10 16:41:00Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu administracji. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy; - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firm
2025-12-09 15:05:30Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, bieżąca organizacja pracy sekretariatu wraz przygotowywaniem i obsługą firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura,,..
2025-12-02 12:41:37Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Twój zakres obowiązków, reprezentowanie pracodawcy w kontaktach ze związkami zawodowymi, w tym podczas negocjacji zbiorowych, mediacji i arbitrażu, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze związkami zawodowymi oraz liderami biznesowymi,.
2025-11-27 10:41:34Wymagania Wykształcenie wyższe (preferowane: prawo pracy, zarządzanie, HR lub pokrewne)
2025-09-23 08:23:02Wymagania Znajomość języka niemieckiego bądź angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – min
2025-09-03 08:23:02Wymagania Znajomość języka niemieckiego bądź angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – min
2025-08-27 08:23:05Wymagania znajomość polskiego jako OJCZYSTEGO
2025-08-20 08:23:02Twój zakres obowiązków, ️ Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych., ️ Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i zleceniobiorców (umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy,..
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, prowadzenie procesu rekrutacji ( zamieszczanie ogłoszeń, organizacja spotkań, kontakt z kandydatem), kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (umowy, aneksy, zaświadczenia), rozliczanie czasu pracy pracowników..
2025-12-18 14:41:24Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań w zakresie spraw osobowych policjantów i pracowników.2. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, administracyjnych m. in. Naliczeń z tytułu wysługi lat oraz jubileuszu.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z
2025-12-12 18:40:40