W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu administracji. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy; - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firm
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Zakres obowiązków:monitorowanie przestrzegania przepisów RODO, analizowanie i wdrażanie zmian w prawie, opiniowanie umów dotyczących przetwarzania danych, monitorowanie zgodności działań szkoły z przepisami o ochronie danych, prowadzenie ksiąg i
2025-12-08 18:40:39Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Opis stanowiska Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych
2025-12-02 07:29:22Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Wymagania Wymagania Doskonała organizacja pracy, samodzielność i odporność na stres. Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint). Wysokie umie
2025-11-27 06:31:02Studeo Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, przygotowywanie, kompletowanie i porządkowanie dokumentów w oparciu o obowiązujące w firmie wzory i przekazane instrukcje,, tworzenie, redagowanie i archiwizacja dokumentów (np. uchwał, protokołów, raportów,, uzupełnianie
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemu, koordynowanie pracami zespołu sprzedażowego, Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych, raportowanie nieprawidłowości, Bieżące wsparcie zespołu w zakresie administracji i fakturowania..
2025-11-20 14:41:11Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu administracji. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy; - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firm
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Zakres obowiązków:POZYSKIWANIE ZGÓD, POROZUMIEŃ OD WŁAŚCICIELI DZIAŁEK DOTYCZĄCYCH MOŻLIWOŚCI WYKONYWANIA PRAC NA DANYM TERENIE. ZAŁATWIANIE SPRAW URZĘDOWYCH. DOSTARCZANIE MATERIAŁOW NA BUDOWĘ. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:1.Obsługa organizacyjno-finansowa „Festiwalu Kultury Lasowiackiej”;2.Pozyskiwanie środków zewnętrznych;3.Prowadzenie Kontroli Zarządczej 4.Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych 5.Współpraca z pracownikami dzia
2025-12-03 18:40:30Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Twój zakres obowiązków, • kierowanie i nadzór nad pracą Działu Administracyjno-Gospodarczego, • administrowanie i zarządzanie budynkami biurowymi ZTM w tym m. in.: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości, obsługą sal konferencyjnych
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, planowanie, organizowanie usług spedycyjnych dla klientów firmy, rozwój współpracy z klientami firmy, współpraca z zespołem w danej jednostce organizacyjnej, intensywny kontakt z przewoźnikami, dbanie o najwyższą jakość.
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu firmy, nadzór nad realizacją spraw administracyjnych min. dofinansowań UE, spraw sądowych oraz obiegiem dokumentów, bieżąca obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji wychodzącej i..
2025-12-09 09:41:27Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie , Organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych członków zarządu , Koordynacja pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu , Przygotowywanie..
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, Poszukujemy Asystenta kierownika ds. projektów elektrycznych, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami związanymi z instalacją, modernizacją i utrzymaniem oświetlenia ulicznego. Osoba na tym stanowisku będzie
2025-12-08 09:41:24Poszukuję do pracy biurowej osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności. Wykształcenie najlepiej wyższe. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, kontakt z klientem, prowadzenie kalendarza, archiwizowanie dokumentów itp. Zastrzegam sobie
2025-12-04 21:05:30Wymagania\nZnajomość rynku przewoźników międzynarodowych\nDobra znajomość zagadnień spedycyjnych\nZnajomość języka angielskiego na poziomie B2\nDeterminacja i zaangażowanie w realizacji planów sprzedażowych\nKomunikatywność i wysoka kultura
2025-12-04 10:54:07Raben Logistics PolskaZakres obowiązków:1. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego;2. Księgowanie i uzgadnianie przydzielonych kont księgowych;3. Prowadzenie ewidencji analitycznej do przydzielonych kont księgowych; 4. Obsługa: poczty elektronicznej
2025-12-03 18:40:30Twój zakres obowiązków, Przygotowanie pacjenta do zabiegu stomatologicznego, czynna asysta przy zabiegach, rejestracja pacjenta, sterylizacja, wykonywanie zabiegów higienizacyjnych..
2025-12-03 11:41:50Zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy Wymagane..
2025-12-02 18:17:22CENTRUM PROMOCJI BIZNESUTwój zakres obowiązków, Obsługa ewidencji czasu pracy Zespołu i kosztów w systemie IT, Przygotowywanie raportów z ewidencji prowadzonych przez kancelarię, Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zespołu, Wsparcie w organizacji zaopatrzenia biur
2025-12-01 22:40:05ATNEO Doradztwo Cło Podatki Prawo Sp. z...Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentacją i archiwizowanie danych, Organizacja i koordynacja spotkań z pracownikami naukowymi oraz studentami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przyjmowanie i obsługa klientów oraz..
2025-12-01 14:41:41Zakres obowiązków:- prowadzenie biura- współpraca z serwisantami Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, wyższe (w tym licencjat), techniczneInne wymagania: Zatrudnienie w AUTORYZOWANYM SALONIE I SERWISIE FIRMY
2025-11-27 18:40:36Twój zakres obowiązków, opracowywanie dokumentacji projektowej budowy sieci telekomunikacyjnych światłowodowych (projekty wykonawcze i budowlane);, opracowywanie zakresów rzeczowych inwestycji;, pozyskiwanie uzgodnień dla realizowanych projektów
2025-11-27 18:40:06Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;, Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji z klientami firmy;, Obsługa klientów poprzez realizację zleceń spedycyjnych;, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oparciu o
2025-11-25 16:40:58Opis stanowiska Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja n
2025-11-25 11:31:04Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klienta, Profesjonalne doradztwo w zakresie szkód komunikacyjnych, Obsługa komputera..
2025-11-24 16:41:09Twój zakres obowiązków, przygotowywanie dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia w tym projektów wniosków, specyfikacji warunków zamówienia, projektów korespondencji prowadzonej z wykonawcami, praca w Systemie Zakupowym SWPP,..
2025-11-24 16:41:09Twój zakres obowiązków, Praca polegać będzie na wykonywaniu zadań stawianych przez Kierownika działu., Zadania te polegać będą na zorganizowaniu pracy ekipom montażowym realizującym inwestycje na terenie całego kraju., Między innymi będzie to:,
2025-11-21 16:41:00Zakres obowiązków:WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO PROGRAMÓW COMARCH OPTIMA, RACHMISTRZ GT, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, DOCELOWO RÓWNIEŻ LIST PŁAC I DEKLARACJI ZUS Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneInn
2025-11-19 18:40:41Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klienta: przyjmowanie wpłat, wypłat, dokonywanie przelewów, otwieranie rachunków bankowych., poprawna realizacja zleceń i dyspozycji złożonych przez Klientów, doradztwo w zakresie produktów i usług..
2025-11-19 18:03:24Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie rysunków i schematów w programie CAD, QGIS, NETSTORK, Wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w oparciu o otrzymane dane wejściowe wraz z uzgodnieniami z jednostkami samorządowymi oraz operatorami
2025-11-19 18:03:22Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse Szukasz pierwszej pracy w audycie lub księgowości? Jako Asystent/ka będziesz uczestniczyć w projektach audytorskich, rozwijając wiedzę o finansach firm z różnych branż. Ważna jest znajomość a
2025-11-19 14:19:01Grant Thornton