Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa sekretariatu biura, prowadzenie korespondencji firmowej i obsługa telefoniczna, realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych, wsparcie Partnera Zarządzającego, Zespołu Managerskiego i..
2025-11-10 15:40:38Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz dynamicznej roli w administracji? Dołącz do zespołu, który dba o sprawne funkcjonowanie biura, zarządzanie korespondencją i wsparcie w organizacji wydarzeń. Ważna jest Twoja
2025-10-27 13:53:45SynerisePoszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracy
2025-10-11 17:55:06Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej, Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów, Pozyskiwanie oraz stała współpraca z
2025-12-05 15:41:48Opis zadań:wg. harmonogramu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplik
2025-12-04 18:40:27Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur, wprowadzanie do systemu płatności;, wprowadzanie danych do baz EXCELA;, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów;, archiwizacja bieżących dokumentów;, kontakt z kontrahentami, podwykonawcami,..
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.
2025-12-01 09:41:24Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów w języku niemieckim..
2025-12-01 09:41:23Wymagania status studenta (preferowane kierunki ekonomiczne, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi) mile widziane doświadczenie w branży szko
2025-12-01 08:24:02Taxus Centrum SzkoleńTwój zakres obowiązków, prowadzić pełne procesy rekrutacyjne na różne stanowiska, koordynować pracowników tymczasowych i projekty HR, organizować onboarding, rozmowy kwalifikacyjne i budować trwałe relacje z kandydatami, wspierać klientów i..
2025-11-28 09:41:31Zakres obowiązków:prace biurowe, obsługa komputera, przygotowanie korespondencji,pisanie pism,komunikacja personalna Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższeUprawnienia: osł
2025-11-25 18:40:39Twój zakres obowiązków, Poszukuję osoby, która wspomoże proces tworzenia gabinetu medycznego w Turcji., Firma poszukuje osoby do wsparcia procesu uruchomienia nowej placówki na terenie Turcji. Do zadań będzie należeć m.in.: pomoc w założeniu..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, odpowiadania na zapytania klientów z Niemiec poprzez czat, telefon, mail - w zakresie pytań o usługi które posiadają, udzielanie niezbędnych informacji, wprowadzanie danych do systemu, zapewniamy niezbędne przeszkolenie.
2025-11-25 16:40:57Pracownik biurowy z językiem niemieckim33_1477Obowiązki obsługa przychodzących zapytań od klientów (telefon/email/czat) i odpowiedzi na nie, w języku niemieckim wprowadzanie danych do systemu poprawna obsługa klientów Wymagania na tym stanowisku
2025-11-25 10:59:47Marcin Sojka - Priority SaleTwój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy, Obsługa urządzeń biurowych (drukarki, ksero, faks), Obsługa gości i klientów firmy, Wsparcie pracowników w zakresie organizacyjnym i administracyjnym, Wsparcie..
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna magazynu części zamiennych, Obsługa reklamacji, Wsparcie techniczne u klientów, Obsługa i zarządzanie dokumentacją, Wprowadzanie usprawnień organizacyjnych w magazynie części zamiennych..
2025-11-24 11:41:37Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży., Bezpośredni kontakt z klientem., Kompleksowa obsługa Klientów (od analizy potrzeb, przez prezentację oferty, negocjacje handlowe, do finalizacji procesu sprzedaży)., Przyjmowanie połączeń..
2025-11-24 10:41:38Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi (kancelarie notarialne)., Tworzenie pełnomocnictw i wniosków., Bieżąca obsługa korespondencji., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji., Obsługa przesyłek..
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i Serwisu, Obsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentów, Koordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAP, Organizacja
2025-11-20 16:41:01Zadania:Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i SerwisuObsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentówKoordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAPOrganizacja wysyłek i nadzór nad
2025-11-20 11:53:56Twój zakres obowiązków, Pomoc w codziennych pracach biurowych., Pomoc w organizowaniu kwater dla pracowników., Kontakt z niemieckimi urzędami i instytucjami., Pomoc w organizacji procesów relokacyjnych dla polskich pracowników w Niemczech.,..
2025-11-20 09:42:08Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-11-19 21:25:28Opis zadań:wg. zał. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:z
2025-11-14 18:40:37Pracodawca:MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.Opis stanowiska:MGcentral dla MGsolutions MGJJ Sp. z o.o. Sp. k. - Agencji Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa Personalnego z siedzibą w Krakowie przy ul
2025-11-14 10:10:11Aplikuj.plBiuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowa
2025-11-13 21:05:28Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz lu
2025-11-13 21:05:27