Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-20You are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalBardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork GroupZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-19 07:30:15TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄSenior Administrator: Office Support49_744000097611555Obowiązki Document control of forms (all electronic versions and hard copy), filingDo assigned typing and editing in various softwares (primarily Microsoft Word, Excel); meet TAT and quality
2025-12-20 06:59:47Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Prowadzenie i organizowanie codziennych spraw biura, Wsparcie przełożonego w realizacji zadań organizacyjnych i administracyjnych, Porządkowanie dokumentacji, Archiwizacja dokumentacji – serwer i wersja papierowa,..
2025-12-19 22:40:05Obowiązki: - Wspieranie pracowników działu Badań Klinicznych w ich codziennych aktywnościach m.in. przygotowywanie dokumentów dla ośrodków badawczych - Przygotowywanie wydruków - Zamawiania
2025-12-19 18:30:03Your responsibilities, Providing administrative assistance to senior Global Banking and Advisory leadership in Paris and worldwide, End-to-end travel coordination for our European teams, including booking transport and managing visa applications
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji – witanie gości, dbanie o pozytywną atmosferę, udzielanie podstawowych informacji., Nadzór nad systemem prezentacji wyników w zakładzie – obsługa i rozwijanie systemu informacyjnego, aktualizacja danych,
2025-12-19 15:41:40Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby, która zadba o sprawne funkcjonowanie biura i wesprze zespół w codziennych działaniach administracyjnych oraz organizacyjnych. To rola dla kogoś, kto ceni porządek, potrafi skutecznie priorytetyzować..
2025-12-19 15:41:39Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie Prowadzenie statystyk Przygo
2025-12-19 14:19:43Your responsibilities, Coordinating front desk and office activities and operations to ensure efficiency and compliance with company policies, Receiving and serving guests and customers, Preparing official letters, Segregating and archiving of.
2025-12-19 13:41:29Your responsibilities, Run the office: supplies stocked, mail sorted, deliveries managed., Handle admin tasks and paperwork – filing, scanning, updating records., Be the first point of contact for office issues and liaise with suppliers., Welcom
2025-12-19 13:41:28Your responsibilities, Conduct office administration duties under the instructions of FCLO management and in accordance with policy and standard operating procedures. Duties will include records management, vehicle management, maintaining office
2025-12-19 12:41:18ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-19 07:30:15TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent105_4694641Obowiązki tworzenie harmonogramów, koordynowanie, monitorowanieoraz raportowanie realizacji zadań w ramach Programu, wspieranie przełożonych w zarządzaniu Programem i jego realizacją, uczestnictwo w procesie przygotowania wyce
2025-12-19 06:59:48Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Administrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met with
2025-12-19 06:59:39Eurofins GSC Poland Sp. z o.oPoszukujemy komunikatywnej osoby do pracy dodatkowej na stanowisko asystentki biurowej. Od kandydatki oczekujemy min. średniego wykształcenia, znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu Office. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, elastyczne
2025-12-18 21:05:27Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach)., Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia e oraz prowadzenie bieżącego rejestru.
2025-12-18 19:40:08Zakres obowiązków:praca w Hotelu Aristo- opłacanie faktur- zamawianie towaru- opracowywanie grafiku- e-mailowa obsługa klientów (wysyłanie ofert)Zatrudnienie na umowę zlecenie pierwsze 3 miesiące, następnie umowa o pracęna czas okreslony.Wynagro
2025-12-18 18:40:27Poszukiwana osoba do pracy biurowej w zakresie zamówień i logistyki prac zakładu produkcyjnego (stolarnia). Zapraszamy, jeśli masz doświadczenie w branży meblowej (sprzedaż, tworzenie wycen, projektowanie itd.) a niekoniecznie biurowej to nic, c
2025-12-18 14:21:03Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej:, Tworzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników, w tym umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń itp., Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich., Prowadzenie ewidencj
2025-12-18 12:41:24Opis stanowiska Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencjiWyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble
2025-12-18 12:02:21Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: wg programu stażu bezrobotnego Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0876
2025-12-18 08:21:06Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Świadczeń II Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 1
2025-12-18 08:00:01Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc
2025-12-17 17:58:09Magdalena BrandtTwój zakres obowiązków, Jako Office Assistant będziesz wspierać zespół JDE w codziennych działaniach. Będziesz dbać o funkcjonowanie biura oraz komfort i odpowiednie przygotowanie przestrzeni pracy dla zespołu JDE. Ponadto, będziesz zajmować się
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji firmowej;, bieżąca obsługa biura;, prowadzenie dokumentacji kontraktowej oraz kadrowej;, zbieranie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów księgowych (pierwotnych);, wystawianie faktur w program
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Wsparcie kadrowo-rekrutacyjne , Tworzenie dokumentacji projektowej, Kontrola dokumentów wymaganych na projektach, Kontrola stanu magazynowego i narzędzi, Obsługa floty samochodowej firmy, Pozyskiwanie ofert i realizacja.
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac biurowych związanych z dokumentacją techniczną, Obsługa sprzętu biurowego i technicznego, Wsparcie techniczne dla pracowników biurowych, Realizacja innych zadań biurowych i technicznych powierzonych przez
2025-12-17 12:41:19Twój zakres obowiązków, informowanie interesantów o zapisach i ustaleniach zawartych w aktach planowania przestrzennego,, prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem aktów planowania przestrzennego,, wydawanie opinii, zaświadczeń,.
2025-12-17 11:41:35Asystent/ka ds. helpdesk | Warszawa |100_41785Obowiązki Wsparcie użytkowników w zakresie wykorzystywanych narzędzi informatycznychTworzenie oraz obsługa zgłoszeń w aplikacji Helpdesk oraz monitorowanie realizacji Przygotowywanie skryptów na potr
2025-12-17 10:59:41GI GroupKogo szukamy? To rola administracyjno-organizacyjna w siedzibie firmy Szukamy osoby, która potrafi koordynować wiele drobnych spraw jednocześnie. Osoby, która lubi porządek i jasne zasady, działa spokojnie i konsekwentnie oraz potrafi samodzieln
2025-12-17 08:21:07Firma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07Poszukujemy Koordynatora/ki Biura, który/a zadba o sprawne funkcjonowanie biura i wesprze kluczowe procesy administracyjne oraz HR. Zakres obowiązków - Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biu
2025-12-16 18:30:02Koszalin Pracownik zewnętrzny - Biuro - ZP, 75-202
2025-12-16 17:05:03BiedronkaTwój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura i dbanie o jego organizację., Zapewnienie dostępności materiałów biurowych i administracyjnych., Obsługa korespondencji firmowej., Zaopatrzenie biura, zakup sprzętu i jego..
2025-12-16 15:41:35Twój zakres obowiązków, wsparcie w przygotowaniu ofert, prezentacji, raportów, zestawień i analiz,, wsparcie w procesach rekrutacyjnych,, wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych i spotkań,, wsparcie komunikacji wewnętrznej (newslettery,..
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji oraz gości, dostawców i pracowników., Prowadzenie podstawowych rejestrów (wejścia, przepustki, karty dostępu, korespondencja)., Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz skrzyn
2025-12-16 13:41:31Podlaski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: badań serologicznych surowicy krwi zwierząt Zakład Higieny Weterynaryjnej w Białymstok
2025-12-16 08:00:00Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku 4,5Zakres obowiązków:Praca na komputerze, układanie grafiku, układanie grfiku zajęć, obsługa klienta. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średn
2025-12-15 18:40:45Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Opublikowana 07:10:07. Persona is the company top startups use to hire people from all around the world. Our vision is a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-15 11:52:01PersonaYour responsibilities, Calendar & communication, - Manage my personal calendar and scheduling, - Coordinate appointments, commitments, and reminders, - Manage my personal email inbox (filtering, flagging important items, and following up), ,..
2025-12-15 10:41:23Oferujemy:Miejsce pracy:Pruszcz Gdański Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Obsługa klientów przy recepcji (rezerwacje, płatności, udzielanie informacji), dbanie o porządek i przyja
2025-12-15 08:21:10Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Piekarnia Rożnów poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego, która posiada doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz swobodnie porusza się w środowisku komputerowym. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa biura oraz wsparcie ad
2025-12-13 11:50:04Nr ref.: M>21-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie,, przygotowywanie umów współpracy,, udział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych,, sporządzanie i redagowanie pism urzędowych i
2025-12-12 09:41:17Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Asystent Pracownia Diagnostyki Chorób Zwierząt Zakład Higieny Weterynaryjnej Adres urzędu: 65-306 Zielona Góra ul
2025-12-12 08:00:01Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Zielonej...Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27