Your responsibilities, Coordinating front desk and office activities and operations to ensure efficiency and compliance with company policies, Receiving and serving guests and customers, Preparing official letters, Segregating and archiving of.
2025-12-19 13:41:29Kogo szukamy? To rola administracyjno-organizacyjna w siedzibie firmy Szukamy osoby, która potrafi koordynować wiele drobnych spraw jednocześnie. Osoby, która lubi porządek i jasne zasady, działa spokojnie i konsekwentnie oraz potrafi samodzieln
2025-12-17 08:21:07Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Twój zakres obowiązków, Jako Office Assistant będziesz naszym człowiekiem na froncie i Twoja odpowiedzialność skupi się wokół funkcjonowania gdyńskiego oddziału Jit. Do Twoich zadań będzie należało:, , W obszarze stanowiska recepcji , -..
2025-11-20 13:42:58Oferujemy: Umowa o Pracę na pełen etat. Ciekawą i samodzielną pracę w dużym holdingu uczelni. Dofinansowanie do nauki i projekty rozwojowe. Pakiet benefitów: MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie. Dodatkowe dni wolne oraz
2025-11-07 08:21:06Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Ex
2025-11-06 18:32:57Twój zakres obowiązków, Wsparcie kadrowo-rekrutacyjne , Tworzenie dokumentacji projektowej, Kontrola dokumentów wymaganych na projektach, Kontrola stanu magazynowego i narzędzi, Obsługa floty samochodowej firmy, Pozyskiwanie ofert i realizacja.
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac biurowych związanych z dokumentacją techniczną, Obsługa sprzętu biurowego i technicznego, Wsparcie techniczne dla pracowników biurowych, Realizacja innych zadań biurowych i technicznych powierzonych przez
2025-12-17 12:41:19Firma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Szukamy osoby, która nie tylko „prowadzi biuro”, ale tworzy doświadczenie kontaktu z firmą. Kogoś, kto potrafi mówić spokojnym, ciepłym głosem, budować relację z klientem od pierwszej sekundy i reprezentować firmę w sposób elegancki, uprzejmy i
2025-12-09 12:21:04Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Twój zakres obowiązków, Poszukujemy komunikatywnej, zaangażowanej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Pracownik biurowy / Pomoc HR, która wzmocni nasz zespół i pomoże w codziennych obowiązkach działu administracji i rekrutacji.,..
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Cel / ZadanieWspieranie skutecznej realizacji kontrakt ów na czas, w ramach budżetu i na wysokim poziomie poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Działu Kontrakt ów. Rola obejmuje r ównież pomoc Kierownikowi Biura w koor
2025-11-21 11:53:58Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy lub chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obszarze administracji? Ta oferta to szansa na stabilne zatrudnienie i realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Będziesz
2025-11-02 20:19:02PEKABEX 4,0Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Inne Szukamy osoby, która z uśmiechem i otwartością podejdzie do codziennych wyzwań, dbając o komunikację z kontrahentami i kompletowanie dokumentacji. Jeśli jesteś konkretna/y, ase
2025-10-24 12:48:15Parleto 1,9Chcesz pracować jako Specjalista ds. Obsługi Pracy Biura? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-10-07 17:09:00ENERGA S.APoszukiwana osoba do pracy biurowej w zakresie zamówień i logistyki prac zakładu produkcyjnego (stolarnia). Zapraszamy, jeśli masz doświadczenie w branży meblowej (sprzedaż, tworzenie wycen, projektowanie itd.) a niekoniecznie biurowej to nic, c
2025-12-18 14:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Pruszcz Gdański Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Obsługa klientów przy recepcji (rezerwacje, płatności, udzielanie informacji), dbanie o porządek i przyja
2025-12-15 08:21:10FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /
2025-12-04 10:59:39FlexiPersonal sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły,angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły - Inne wymagania: wy
2025-12-18 07:31:20TSL Silesia Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, którzy zgłaszają się na kursy i wyjaśnianie im procedury uzyskania dofinansowania kursu ze środków unijnych, organizacja kursu językowego po zapisaniu się klienta na kurs i.
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów na wejściu – witanie, kierowanie do odpowiedniego fryzjera, dbanie o pozytywną atmosferę., Umawianie wizyt telefonicznie i online, zarządzanie kalendarzem salonu., Odbieranie telefonów, odpowiadanie na..
2025-12-17 13:41:08Oferujemy:Przewidywana data zatrudnienia: Styczeń 2026 r. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole możliwość zdobycia d
2025-12-16 10:21:09Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany - Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista, biegła
2025-12-16 07:31:22Uniwersytet Morski w Gdyni 4,9Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpiec
2025-12-16 06:21:03Stanowisko: Recepcjonista/ka SDM/ Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych prowadzenie roz
2025-12-15 15:31:35Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji głównej,, Witanie i kierowanie gości do odpowiednich działów,, Kontrola nad listami obecności, zeszytem wyjść, kartami jazd próbnych,, Obsługa kontaktów internetowych,, Weryfikacja dokumentów klienta,,..
2025-12-15 12:41:31