Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy biura i obsługa codziennych spraw administracyjnych - Kompleksowe prowadzenie dokumentacji budowy (dzienniki budowy, protokoły, umowy) - Rejestrowanie wejścia/wyjścia dokumentów, archiwizacja dokumentacji p
2025-11-18 11:30:23HOBEN D. Borysławski SPÓŁKA KOMANDYTOWAZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SAAKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM -pr
2025-09-15 21:05:27Zakres obowiązków:1)Przygotowywanie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowania wniosku do rozliczenia zadania - prowadzenie dokumentacji finansowo- rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków , w tym przygoto
2025-12-09 18:40:28Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Szukamy osoby, która nie tylko „prowadzi biuro”, ale tworzy doświadczenie kontaktu z firmą. Kogoś, kto potrafi mówić spokojnym, ciepłym głosem, budować relację z klientem od pierwszej sekundy i reprezentować firmę w sposób elegancki, uprzejmy i
2025-12-09 12:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-09 11:41:49Office Administrator sample reception49_744000061858904Obowiązki Under the supervision of the Client Services Manager this position is responsible for ensuring smooth front-office operations, supporting laboratory logistics, and providing excell
2025-12-09 10:59:35Eurofins GSC Poland Sp. z o.oAdministrative Assistant49_744000063118867Obowiązki Under the supervision of the Client Service Manager, this position is responsible for assisting the project manager team with day to day tasks and ensuring all client requirements are met with
2025-12-09 10:59:35Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna firmy tj. przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp., dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, ścisła współpraca z biurem księgowym,.
2025-12-09 09:41:26Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02Business Administrator49_744000092268025Obowiązki 15 hours per weekProvide administrative assistance to the Financial Controller and Eurofins NSC/SSC Team.Creation of sales invoices, to include the management of various client portals, Tungsten/
2025-12-09 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obiegu
2025-12-08 19:40:10Zakres obowiązków:Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych3. Zakres zadań:1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikają
2025-12-08 18:40:39Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, Saab Technologies Poland Sp. z o. o. (STPL) is seeking a highly organized, efficient, meticulous and proactive Administration Manager to manage administration of the growing organization, as well as support governance..
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z Klientem, obejmująca bieżącą komunikację, rozpoznawanie jego potrzeb oraz inicjowanie działań zmierzających do ich skutecznego zrealizowania., Zarządzanie pracą zespołu administracyjnego magazynu,..
2025-12-08 15:41:53Twój zakres obowiązków, Prowadzenie monitora kompletacji,, Tworzenie i zapewnienie poprawnego obiegu dokumentacji dotyczącej magazynu,, Przygotowywanie raportów i dokumentów do zamknięcia okresu obrachunkowego, audytu i inwentaryzacji,,..
2025-12-08 14:41:29Opublikowana 08:50:57. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-08 11:52:00GoGlobalYour responsibilities, Calculate all collateral movements required in accordance with the terms specified in the ISDA, PSA and ISMA agreements, as received by IFS, As authorized, direct and monitor cash and collateral payments for trade..
2025-12-08 11:41:56Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SATwój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Zakres obowiązków:Wprowadzanie informacji o remontach i naprawach do systemu informatycznego SLIP, zlecanie i nadzorowanie remontów i napraw do 170 tyś. zł, uczestniczenie w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, organizacja zamó
2025-12-06 18:40:28Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacj
2025-12-06 00:40:15Zakres obowiązków:1. Pobieranie i rejestrowanie faktur VAT.2. Naliczanie należności za obiady.3. Prowadzenie rozliczeń wpłat za obiady w dedykowanym programie.4. Egzekwowanie nieterminowych wpłat, naliczanie odsetek.5. Dekretacja i księgowanie d
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:POZYSKIWANIE ZGÓD, POROZUMIEŃ OD WŁAŚCICIELI DZIAŁEK DOTYCZĄCYCH MOŻLIWOŚCI WYKONYWANIA PRAC NA DANYM TERENIE. ZAŁATWIANIE SPRAW URZĘDOWYCH. DOSTARCZANIE MATERIAŁOW NA BUDOWĘ. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Chcesz stać się częścią Banku posiadającego 125 letnią tradycję? Chcesz dołączyć do największego niezrzeszonego Banku Spółdzielczego w Polsce Jesteś osobą pełną zapału i pomysłó
2025-12-05 15:35:10KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZYZakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaOferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oYour responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie dyrektora Biura w codziennej pracy;, wsparcie w działaniach bieżących koordynatora Biura oraz kierownika Ośrodka Szkolenia;, prowadzenie korespondencji – redagowanie pism, komunikatów, informacji , i
2025-12-05 13:41:26Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura i dokumentacji zgodnie z przepisami współpraca z dostawcami, serwisami technicznymi i instytucjami zewnętrznymi przygotowywanie zestawień, raportów i materiałów do prezentacji koordynacja napraw i k
2025-12-05 07:30:38Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Zakres obowiązków:Praca biurowa - opieka i obsługa obecnych klientów. Brak obowiązku pozyskiwania klienta i sprzedaży ubezpieczeń. Tylko opieka nad portfelem obecnych klientów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne
2025-12-04 18:40:26Twój zakres obowiązków, kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy,, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu,, prowadzenie rejestrów i raportowanie,, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych,, wypełnianie formularzy,, wsparcie
2025-12-04 15:41:30Twój zakres obowiązków, organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, , realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w budynkach oraz na terenach stanowiących własność Opery lub administrowanych i..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie całej pracy biura, Prowadzenie rozliczeń likwidowanych szkód komunikacyjnych, Rejestrowanie dokumentów w programie księgowym, Wprowadzanie dokumentów do systemu bankowego, Wystawianie faktur, Przygotowanie..
2025-12-03 19:40:09Twój zakres obowiązków, Prowadzenie biura i spraw administracyjno-biurowych, kontakt z urzędami, Zarządzanie dokumentacją i korespondencją biurową; zamawianie kuriera, odbiór poczty, Prowadzenie archiwum dokumentów, Współpraca z biurem firmy we
2025-12-03 15:41:32Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29Oferujemy:Miejsce pracy:Słupsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:+ dodatkiwymagania: Szczegóły oferty wraz z załącznikami dostępne są na stronie BIP Samorządowego Kolegium Odwoławczego
2025-12-03 08:21:12Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Job Description: Office & Production Administrator, , Location: Łódź, , Reports To: Facility Manager, , Department: Manufacturing / Fabrication, , Job Summary:, , As the administrative assistant you will assist in the..
2025-12-02 17:41:08Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe wspierające produkcję budowlaną, prowadzenie rejestru umów, zleceń i zamówień, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, likwidacja faktur przerobowych, weryfikacja ich.
2025-12-02 16:41:12Twój portal z ofertami pracy
2025-12-02 15:54:07Coldwell Banker Commercial Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów finansowych (w tym harmonogramów, budżetów, planów finansowych, rozliczeń i sprawozdań oraz pism)., Przygotowanie sprawozdań lub raportów z realizacji prac uzgodnionych z..
2025-12-02 12:41:37Twój portal z ofertami pracy
2025-12-02 09:54:05SEKA S.AAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Szukamy osoby z doświadczeniem, która potrafi łączyć organizację z dynamiką działania. Jeśli w chaosie widzisz porządek, a w terminach – wyzwanie, właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy stabilne zatrudnienie, ambitne projekty i realny wpływ na funkcj
2025-11-04 21:05:26