Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-21Jesteś osobą, która lubi, gdy w biurze wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a praca w chmurze to dla Ciebie codzienność? Szukamy zorganizowanej osoby ze statusem studenta, która przejmie stery nad naszym biurem i wesprze Dział Operacji oraz Z
2025-12-10 10:25:16Qodeca sp. z o.oAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem in
2025-12-22 07:28:33ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Specjalista do spraw mediów interaktywnych - Uprawnienia: Pakiet MS Office - Inne wymagania: Wymagania niezbędne:- wykształcenie: ś
2025-12-20 07:31:18Mazowiecki Urząd Wojewódzki w WarszawieSenior Administrator: Office Support49_744000097611555Obowiązki Document control of forms (all electronic versions and hard copy), filingDo assigned typing and editing in various softwares (primarily Microsoft Word, Excel); meet TAT and quality
2025-12-20 06:59:47Eurofins GSC Poland Sp. z o.oObowiązki: - Wspieranie pracowników działu Badań Klinicznych w ich codziennych aktywnościach m.in. przygotowywanie dokumentów dla ośrodków badawczych - Przygotowywanie wydruków - Zamawiania
2025-12-19 18:30:03Your responsibilities, Providing administrative assistance to senior Global Banking and Advisory leadership in Paris and worldwide, End-to-end travel coordination for our European teams, including booking transport and managing visa applications
2025-12-19 16:41:01Your responsibilities, Coordinating front desk and office activities and operations to ensure efficiency and compliance with company policies, Receiving and serving guests and customers, Preparing official letters, Segregating and archiving of.
2025-12-19 13:41:29Your responsibilities, Run the office: supplies stocked, mail sorted, deliveries managed., Handle admin tasks and paperwork – filing, scanning, updating records., Be the first point of contact for office issues and liaise with suppliers., Welcom
2025-12-19 13:41:28Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-19 11:41:37Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać: Kluczowe obowiązki: Zapewnienie ciągłości działania klastrów obliczeniowych SAWA i KRAK Zapewnienie ciągłości działania rozległej sieci W
2025-12-19 11:09:42Szukamy osoby z doświadczeniem, która potrafi łączyć organizację z dynamiką działania. Jeśli w chaosie widzisz porządek, a w terminach – wyzwanie, właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy stabilne zatrudnienie, ambitne projekty i realny wpływ na funkcj
2025-12-18 15:05:23Szukamy osoby z doświadczeniem, która potrafi łączyć organizację z dynamiką działania. Jeśli w chaosie widzisz porządek, a w terminach – wyzwanie, właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy stabilne zatrudnienie, ambitne projekty i realny wpływ na funkcj
2025-12-18 15:05:23Twój zakres obowiązków, Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji firmowej,, Wystawianie faktur, monitorowanie płatności i rozliczeń, wypłata wynagrodzeń,, Weryfikacja rachunków bankowych kontrahentów,, Przygotowywan
2025-12-18 13:41:17Twój zakres obowiązków, zarządzanie bieżącą administracją spółki medycznej,, porządkowanie i standaryzacja procesów administracyjnych,, nadzór nad obiegiem dokumentów i kompletnością formalną spółki,, obsługa i nadzór nad umowami (dostawcy,..
2025-12-18 11:41:33Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-17 12:21:03Twój zakres obowiązków, informowanie interesantów o zapisach i ustaleniach zawartych w aktach planowania przestrzennego,, prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem aktów planowania przestrzennego,, wydawanie opinii, zaświadczeń,.
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.OFirma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07Opis stanowiska bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych monitorowanie zaopatrzenia oraz
2025-12-17 07:27:40Twój zakres obowiązków, Zarządzanie sprawami biurowymi., Wprowadzanie zamówień., Wprowadzanie i wystawianie faktur i innych dokumentów., Organizowanie wysyłek., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie., Współpraca z różnymi działami
2025-12-16 23:40:04Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja,wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: Budownictwo - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B - Przezn
2025-12-16 07:31:23Nadleśnictwo WichrowoZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B - Przeznaczo
2025-12-16 07:31:22LEADER SCHOOL KONIN ALINA BŁASZCZYKPracownik administracyjno100_42025Obowiązki wsparcie organizacji w obszarach administracjiobsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień)wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkańobsługa korespondencji wychodz
2025-12-16 06:59:50GI GroupTwój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-12-15 18:40:06Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych , obsługa faktur kosztowych i..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne oraz zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura zarządu;, zarządzanie prawidłowym obiegiem korespondencji firmowej, dokumentów i informacji oraz prowadzenie ich rejestrów;,.
2025-12-15 09:41:13Twój zakres obowiązków, Terminowa realizacja remontów oraz modernizacja infrastruktury,, Nadzorowanie i rozliczanie prac wykonawców,, Rozliczanie prac konserwacyjnych w firmie,, Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą,, Tworzenie.
2025-12-14 00:40:10Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie wyższe - obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z p
2025-12-12 07:31:49WARMIŃSKO MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH...Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Trąbki Wielkie k. Gdańska Poszukujemy osoby, która wzmocni obszar obsługi administracyjnej i wesprze swoimi kompetencjami nie tylko Administrację, ale również inne obszary w naszym zakładzie produkcy
2025-12-11 18:21:03Twój zakres obowiązków, Oferta idealna dla studentów najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży i administracji!, Prowadzenie administracji biurowej i organizacja pracy biura,, Wprowadzanie do odpowiednich systemów umów z działu sprzedaży,,..
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Your responsibilities, Supporting all office services across the HedgeServ regions (EU/AUS/PHP) and working as part of the Facility Team, Handling/processing incoming calls / post, Preparing orders for and managing all office deliveries, Raising
2025-12-11 10:41:49Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Twój portal z ofertami pracy
2025-12-10 15:54:07DevireYour responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Jesteś osobą, która lubi, gdy w biurze wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a praca w chmurze to dla Ciebie codzienność? Szukamy zorganizowanej osoby ze statusem studenta, która przejmie stery nad naszym biurem i wesprze Dział Operacji oraz Z
2025-12-10 10:25:16Qodeca sp. z o.oOferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji budynkowych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych itp.)., Wykonywanie podstawowych prac serwisowych i konserwacyjnych., Koordynacja i..
2025-12-10 08:40:35Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Szukamy osoby, która nie tylko „prowadzi biuro”, ale tworzy doświadczenie kontaktu z firmą. Kogoś, kto potrafi mówić spokojnym, ciepłym głosem, budować relację z klientem od pierwszej sekundy i reprezentować firmę w sposób elegancki, uprzejmy i
2025-12-09 12:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-09 11:41:49Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Szukamy osoby z doświadczeniem, która potrafi łączyć organizację z dynamiką działania. Jeśli w chaosie widzisz porządek, a w terminach – wyzwanie, właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy stabilne zatrudnienie, ambitne projekty i realny wpływ na funkcj
2025-12-18 15:05:23