Your responsibilities, Coordinating front desk and office activities and operations to ensure efficiency and compliance with company policies, Receiving and serving guests and customers, Preparing official letters, Segregating and archiving of.
2025-12-19 13:41:29Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, którzy zgłaszają się na kursy i wyjaśnianie im procedury uzyskania dofinansowania kursu ze środków unijnych, organizacja kursu językowego po zapisaniu się klienta na kurs i.
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Wykonywanie różnych czynności biurowych, takich jak przyjmowanie i obsługa telefonów, korespondencja mailowa i pocztowa, Przygotowywanie dokumentów i raportów, w tym pisemnych i elektronicznych, Zbieranie i organizowanie
2025-12-11 09:41:12Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpracy z ludźmi, doświadczenia w pracy z
2025-12-06 08:21:07Kancelaria Notarialna w Gdyni zatrudni asystenta notariusza na pełen etat. Preferowani studenci studiów zaocznych na kierunku prawo (II - V rok). Zakres obowiązków: Obsługa klientów kancelarii, umawianie spotkań, udzielanie wstępnych informacji
2025-12-06 08:21:07Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Organizacja administracyjna biura;, Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji;, Współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej;, Wsparcie administracyjne biura w realizacj
2025-11-26 11:41:42Zatrudnimy doradcę serwisowego lub asystenta. Mile widziane doświadczenie, rozważymy również możliwość szkolenia i wdrożenia na stanowisko. Zakres obowiązków po wdrożeniu: - obsługa klientów w biurze obsługi - dobór, zamawianie części samochodow
2025-11-25 08:21:06Wymagania: - wykształcenie średnie / wyższe - doświadczenie w pracy biurowej na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, - bardzo dobra organizacja pracy, - wysoki poziom kultury osobistej, - samod
2025-11-18 08:21:07Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu
2025-12-05 18:40:36Twój zakres obowiązków, - przygotowanie kosztorysów,, - przygotowywanie ofert,, - analiza dokumentacji przetargowej,, - analiza umów,, - bieżąca analiza projektów, standardów technicznych, wymagań prawnych i , normatywnych dotyczących..
2025-12-03 19:40:09Zakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLNwymagania: Prace biurowe. Wprowadzanie i sprawdzanie towaru. Wystawianie faktur. Obsługa klientów. Praca przy komputerze. Praca od ponie
2025-12-19 18:21:02Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji i dokumentacji finansowej, , wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie,, kontakt z klientami i współpracownikami,, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów...
2025-12-19 10:41:13Opis zadań:1. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP.2. Zapoznanie się z ustawą z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.3. Zapoznanie się z procedurami w Dziale Rejestracji, Świadczeń i Archiwizacji.4. Zapoznanie się
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:Prace biurowe. Wprowadzanie i sprawdzanie towaru. Wystawianie faktur. Obsługa klientów. Praca przy komputerze. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokszt
2025-12-17 18:40:34Twój zakres obowiązków, Wsparcie kadrowo-rekrutacyjne , Tworzenie dokumentacji projektowej, Kontrola dokumentów wymaganych na projektach, Kontrola stanu magazynowego i narzędzi, Obsługa floty samochodowej firmy, Pozyskiwanie ofert i realizacja.
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac biurowych związanych z dokumentacją techniczną, Obsługa sprzętu biurowego i technicznego, Wsparcie techniczne dla pracowników biurowych, Realizacja innych zadań biurowych i technicznych powierzonych przez
2025-12-17 12:41:19Firma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07Twój zakres obowiązków, codzienny kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny),, wykonywanie zadań administracyjnych,, przygotowywanie zestawień i raportów,, praca w wewnętrznych systemach i aktualizowanie danych,, wsparcie bieżących procesów..
2025-12-12 12:41:25W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: Zakres wiedzy i umiejętności nabytych przez stażystę W trakcie realizacji powierzonych zadań stażysta nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu fu
2025-12-09 12:21:04Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 400 PLNwymagania: Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Wymagania inne:dwu letnie doświad
2025-12-09 10:21:02Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik Biurowy / Asystent(ka). Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Zakres obowiązków: Sprawdzanie i weryfikacja przelewów Obsługa programu do faktur Pomoc w bieżących pracach biurow
2025-12-08 14:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Wejherowo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Uprawnienia: znajomość pakietu MS OFFICE Uprawnienia: prawo jazdy kat B Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagan
2025-12-08 08:21:15Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Sprawdzanie przelewów, obsługa programu przeznaczonego dla faktur, pomoc w pracach biurowych. Praca od poniedziałku do piątku
2025-12-08 08:21:15Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień
2025-12-06 17:55:05Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz
2025-12-03 21:05:22Zakres obowiązków:Sprawdzanie przelewów, obsługa programu przeznaczonego dla faktur, pomoc w pracach biurowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania:
2025-12-03 18:40:30Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: W
2025-12-03 18:40:30Pracownik biurowy - dla OzN Miejsce pracy: Gdańsk, śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, Wypełnianie dokumentów kadrowych, Dbanie o przebieg korespondencji - w szczególności faktur
2025-12-02 22:21:06Zatrudnię pracownika biurowego w sekretariacie kancelarii notarialnej w Gdańsku. Praca od pn do pt 8.00-16.00.oferujemy:. wymagania: Wymagana sumienność, dokładność, komunikatywność, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Mile widziane d
2025-12-01 08:21:12Poszukujemy komunikatywnej, zaangażowanej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Pracownik biurowy / Pomoc HR, która wzmocni nasz zespół i pomoże w codziennych obowiązkach działu administracji i rekrutacji. Zakres obowiązków: prowadzenie ws
2025-11-29 08:21:04