Twój zakres obowiązków, Do naszego zespołu poszukujemy Administratora nieruchomości , który będzie odpowiedzialny za nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów. Szukamy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu powierzchniami..
2025-11-13 15:40:43Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań admini
2025-12-05 15:30:08Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Asystent działu administracji96_4674010Obowiązki praca na dokumentach systemowych (harmonogramy, raporty, zestawienia), obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy), wykonywanie prostych prac biurowych (kopiowanie, skano
2025-11-26 10:59:45ZARMEN SP Z O OOferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia Szukasz dynamicznej roli, w której zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura? Ta oferta to szansa na rozwój umiejętności w zarządzaniu korespondencją, dokumenta
2025-11-25 14:19:01Sopra Steria Polska Sp. z o.o 4,5Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Your responsibilities, Oversee facility and administration topics for the Katowice office, working with external partners to maintain a comfortable and efficient environment, and managing the administration budget., Lead internal communication.
2025-11-22 12:41:14Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań administracyjnych – w tym archiwizacja i porządkowanie dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych., Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów,..
2025-11-07 11:40:54Asystent ds. Wsparcia Obsługi Biura i Działu JakościTwój zakres obowiązków - Obsługa reklamacji/ zgłoszeń klientów- Monitoring wpływu warunków przechowywania na jakość produktów- Wykonywanie prostych analiz laboratoryjnych zgodnie z obowiązujący
2025-10-09 06:59:46BALVITEN Sp. z o. oPrace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-09-13 08:55:04Twój zakres obowiązków, Asystowanie w koordynacji i planowaniu działań Regional Managera;, Prowadzenie kalendarza Regional Managera poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji;, Organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, obsługa arkuszy kalkulacyjnych i edytorów tekstu , praca biurowa , biegła obsługa komputera..
2025-11-07 11:40:54FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /
2025-12-04 10:59:39FlexiPersonal sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz prowadził/a biuro wraz z naszym doświadczonym księgowym. Trzymał/a porządek w dokumentacji i planował/a z nami rozwój wraz z opanowaniem rynku...
2025-12-05 14:41:27Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-12-05 08:55:02Zakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją i korespondencją,obsługa klienta.Praca na okres próbny -jedna zmiana od 7.00 do 15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa kasy fiskalnej, obsługa k
2025-12-02 18:40:28Opis zadań:- prace biurowe i administracyjne, obsługa klentów- przygotowanie sprawozdań i raportów- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji firmowej i urzędowej- wykonywanie dorażnych poleceń n
2025-11-26 18:40:40Opis zadań:- realizowanie zamówień do dostawców- przyjmowanie zamówień od klientów- korespondencja z klentami i dostawcami- pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura- obsługa urządzeń biurowych- sporządzanie pism biurowych- sporządzanie ofert- obs
2025-11-13 18:40:33Opis zadań:- pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych na realizacje zadań statusowych- pomoc w opracowywaniu i udostępnianiu zajęć klubu- pomoc w redagowaniu i opracowywaniu materiałów promocyjnych- pomoc przy rekrutacji uczestników klubu- pomoc
2025-11-05 18:40:33Zakres obowiązków:- Więcej informacji na stronie: https://rops.bipslaskie.pl/content/ogloszenie-naboru-na-wolne-stanowisko-urzednicze--pracownik-ds-badan-i-analiz-w-drsa-rops-30-2025- Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków: współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność w obszarze polityki społecznej realizacja procedur związanych ze zlecaniem organizacjom pozarządowym oraz innym podmiotom zadań publiczny
2025-12-05 18:40:36Twój zakres obowiązków, Zarządzanie pełnym spektrum procesów HR (rekrutacja, onboarding, rozwój pracowników, oceny okresowe), Nadzór nad administracją personalną oraz dokumentacją kadrową, Wdrażanie polityk HR, procedur oraz inicjatyw rozwojowyc
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Szukasz miejsca, gdzie Twoje zaangażowanie i profesjonalizm przełożą się na realny sukces? W SpaceFactory będziesz zarządzać procesami budowlanymi i dbać o najwyższe standardy wykonania, pracując w dynamicznym środowisku
2025-12-05 12:41:26Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationOpis zadań:zarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniac
2025-12-04 18:40:29