Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, Wspieranie Prezesa w organizacji codziennych obowiązków., Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych., Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji., Kontakt z kontrahentami, klientami i innym
2025-12-16 12:41:34Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur dla klientów firmy Perfekt., Procedowanie wewnętrznych dokumentów., Ewidencja dokumentów oraz zapewnienie poprawności obiegu dokumentów., Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji., Bliska współpraca z
2025-12-15 08:40:32Opis stanowiska wspieranie przełożonego w codziennym prowadzeniu klubu i organizacji pracy zespołu koordynowanie recepcji i trenerów, dbanie o sprawny przepływ informacji troska o wysoki poziom obsługi oraz przyjazną atmosferę w klubie udział w
2025-12-11 07:30:20Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz prowadził/a biuro wraz z naszym doświadczonym księgowym. Trzymał/a porządek w dokumentacji i planował/a z nami rozwój wraz z opanowaniem rynku...
2025-12-05 14:41:27Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczna własna działalność) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i
2025-12-01 15:30:28Twój zakres obowiązków, Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach operacyjnych, Współkoordynowanie zespołu recepcji i trenerów, Dbanie o jakość obsługi, Udział w akcjach promocyjnych i lokalnych eventach, Ogarnianie dokumentów, grafikó
2025-12-01 14:41:41Just GYM sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Wprowadzanie zleceń do programu poligraficznego, Kontrola poprawności danych i kompletność załączników, Wsparcie Działu Obsługi Klienta oraz bezpośredniego Przełożonego, Współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Produkc
2025-11-28 15:41:52Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Education: Bachelor’s Degree in computer science and/or equivalent experience preferred ITIL Foundations and Microsoft certifications preferred Experience: 3 - 5 working in service desk environment with a focus on internal Desktop Support. Knowl
2025-12-11 10:25:20HireRightZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kluczowe obowiązki: - Administracja: Zarządzanie procesem administracyjnym biura obejmującym w szczególnościprzygotowywanie ofert, składanie zamówień, realizacja dostaw towarów; - Nadzór operacyjny nad zamówieniami publicznymi
2025-12-22 15:30:09S WATER Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - - dysponujesz pojazdami i kierowcami naszego własnego parku samochodowego - wystawiasz faktury - utrzymujesz bieżący kontakt z klientami i kierowcami - pracujesz w nowoczesnym środowisku, wspieranym systemami IT WYMAGANIA: -
2025-12-23 15:30:17Kruse Spedition GmbH & Co. KG 4,6Zakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją i korespondencją,obsługa klienta.Praca na okres próbny -jedna zmiana od 7.00 do 15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa kasy fiskalnej, obsługa k
2025-12-02 18:40:28Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdoby
2025-12-01 04:15:01www.TeamQuest.plTwój zakres obowiązków, wsparcie działu sprzedaży w realizacji bieżących projektów,, kontakt z klientami i dostawcami (również zagranicznymi),, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji,, bieżąca współpraca z zespołem oraz dbałość o sprawn
2025-11-28 19:40:13Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą , Prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja harmonogramu przełożonego , Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji , Organizacja spotkań, narad oraz podróży
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Odbieranie połączeń telefonicznych oraz bezpośrednia obsługa mieszkańców/klientów., Udzielanie informacji dotyczących oferty spółki, usług oraz obowiązujących procedur., Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji..
2025-11-27 17:41:07FUNDACJA SUSTINAE zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w projekcie współfinansowanym ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - "pONownie aktywni II edycja " Co zyskujesz? -Możliwość odbycia 3-miesięczneg
2025-12-23 15:05:23Twój zakres obowiązków, Współpraca z klientem w zakresie projektowania, budowy i modernizacji bezprzewodowej sieci telekomunikacyjnej, Inwentaryzacja obiektów budowlanych pod kątem ich modernizacji, Przygotowanie projektów technologicznych oraz
2025-12-23 13:41:30Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Archiwizowanie i porządkowanie dokumentacji firmowej , Ofertowanie i zamawianie towarów, Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji , Kontrola i..
2025-12-23 13:41:30Opis stanowiska Wsparcie kierownika kontraktu przy realizacji projektów inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz pracach komisji przetargowych. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwes
2025-12-22 15:20:03Twój zakres obowiązków, Uzgadnianie sald ksiąg pomocniczych, Uzgadnianie rozrachunków, Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych, Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów księgowych do systemu , Przygotowywanie zestawień, raportów zamknięcia..
2025-12-22 10:41:08MM TAXES sp. z o.oOpis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Umiejętność obsługi komputera na bardzo dobrym poziomie, znajomość podstawowych narzędzi i technologii, zdolnośc koncentracji i uw
2025-12-19 18:40:35Twój zakres obowiązków, Obsługa podwykonawców z branży autotransporterów,, Monitoring obsługiwanych zleceń,, Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń,, Przygotowywanie raportów, wskaźników jakościowych oraz zestawień,, Dbanie o wysoką jakość /
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, umawianie wizyt,, pomoc w korzystaniu z naszych usług,, informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover oraz ich sprzedaż,, wydawanie recept,, pobieranie płatności za usługi dodatkowe...
2025-12-19 10:41:13Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, sprzedaż usług i pakietów medycznych...
2025-12-19 08:40:27LUX MED Sp. z o. oDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wymiany informacji międzynarodowej w zakresie podatków, wymiany celnej oraz pomocy prawnej w Referacie Wymiany Informac
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,5Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich j
2025-12-19 06:59:47NeuroN FoundationZakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- bieżące zaopatrywanie pracowników obsługi w środki czystości oraz drobne sprzęty, inwentaryzacja środków w magazynie - prowadzenie szczegółowej ewidencji kluczy w ośrodkach WNF w Sosnowcu, kontrola ich
2025-12-18 18:40:27Twój zakres obowiązków, koordynacja zleceń serwisu - protokoły , ofertowanie , współpraca z serwisantami, prowadzenie rejestrów ofert/zamówień , telefoniczny/mailowy kontakt z hurtowniami , Przygotowywanie paczek do wysłania, zamawianie kuriera
2025-12-18 12:41:23Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązk ówbieżąca obsługa administracyjna biura,odbieranie połączeń, obsługa korespondencji oraz przyjmowanie gości,przygotowywanie dokument ów, zestawień oraz raport ów,dbanie o prawidłowy obieg dokument ów oraz archiwizację,zamawianie
2025-12-17 11:54:21Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw
2025-12-17 11:54:21ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.ODyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroli w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 40-032 Katowice ul. Jagiellońska
2025-12-17 08:00:00Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1,9Referent/Referentka ds. administracyjnych42/25/NKObowiązki wprowadzanie faktur do systemu, obsługa poczty (tradycyjnej oraz email), przyjmowanie Gości i Klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/wydziałów, bezpośrednia współpraca z Zarzą
2025-12-17 06:59:48ZRE Katowice 4,7Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników zgodniez obowiązującymi przepisami prawa;2) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przyjmowania, zwalniania i uposażen
2025-12-16 18:40:30