Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-20Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Opis stanowiska organizowanie i nadzorowanie działań technicznych w biurze zgłaszanie usterek oraz prowadzenie dokumentacji technicznej kontrola stanu biura, sal spotkań i zaplecza technicznego współorganizowanie wydarzeń firmowych oraz wsparcie
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy,, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu,, prowadzenie rejestrów i raportowanie,, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych,, wypełnianie formularzy,, wsparcie
2025-12-04 15:41:30Your responsibilities, Provide ongoing assistance to associates in the field of administration;, Organize office supplies, groceries, and other necessary orders;, Take care for the office on a daily basis;, Oversee the company’s fixed assets;,.
2025-12-04 15:41:30Your responsibilities, Manage office supply orders and shipments; answer phone calls, Handle confidential and non-routine information and facilitate communication between departments, Be the main contact for office related services / maintenance
2025-12-04 14:41:27Your responsibilities, Greet and assist visitors, clients, and employees with a warm and professional attitude., Answer and direct phone calls and emails, ensuring clear communication across the company and its business partners., Manage..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, Asystowanie w koordynacji i planowaniu działań Regional Managera;, Prowadzenie kalendarza Regional Managera poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji;, Organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych
2025-12-04 11:41:39FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /
2025-12-04 10:59:39FlexiPersonal sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wprowadzanie, porządkowanie i analizowanie danych,, obsługa programu SuperTacho,, poszerzanie wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców,, wykonywanie bieżących zadań administracyjno-biurowych...
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Asystowanie w koordynacji i planowaniu działań Regional Managera;, Prowadzenie kalendarza Regional Managera poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji;, Organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która lubi piękno biżuterii, a przy tym ma apetyt na rozwój, lubi wszechstronność i nie boi się wyzwań. Jeśli lubisz łączyć zadania kreatywne z organizacyjnymi – czytaj dalej , Zakres obowiązków:,..
2025-12-03 14:41:30KA:MA sp. z o.oTwój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29Twój zakres obowiązków, Codzienne dbanie o biuro, w tym bieżące utrzymanie porządku w przestrzeni wspólnej (m.in. kuchnia), zamawianie owoców, przekąsek oraz innych potrzebnych materiałów, podlewanie roślin, współpraca z administracją budynku i
2025-12-03 10:41:27Opis oferty pracyNiewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura.Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji
2025-12-03 06:59:45DGP Grupa Polska Sp. z o. oZakres obowiązków:Asystentka biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, doświadczenia na stanowisku biurowym. Praca w Woź
2025-12-02 18:40:26Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Obsługa kancelarii oraz archiwum Spółki., Prowadzenie dziennika korespondencji w tym rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w Spółce., Bieżąca
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Obsługa spotkań biznesowych., Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Archiwizacja dokumentów w systemie., Zamawianie materiałów biurowych., Pomoc w..
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Your responsibilities, providing the efficient functioning of the office (supply with necessary materials, cooperation with the cleaning company and technical service, reporting defects, equipment failures), supporting the team in organization a
2025-12-02 11:42:00Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klienta (mailowa i telefoniczna), Fakturowanie i wprowadzanie dokumentów, Organizacja i aranżacja logistyki wysyłek, Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, Obsługa obiegu dokumentów w firmie..
2025-12-02 11:42:00Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu kadr w bieżącej obsłudze spraw pracowniczych, w tym m.in.:, Pomoc w prowadzeniu i archiwizacji akt osobowych pracowników., Kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, oświadczenia, wnioski urlopow
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura i dokumentów , wsparcie procesów sprzedażowych, wprowadzanie danych i obsługa zamówień (fakturowanie etc.), kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami w Polsce i zagranicą, wsparcie.
2025-12-01 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura, , koordynowanie zadań związanych z organizacją wydarzenia stworzonego przez Zarząd, , kontakt z patronami, prelegentami, osobami związanymi,, zarządzanie dokumentacją, , przygotowywanie strategii..
2025-12-01 13:41:42Your responsibilities, General office administrative tasks connected with the smooth running of our Warsaw office, Taking care of the reception desk and Warsaw office, Handling of incoming/outgoing mail and documents in line with company’s..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.
2025-12-01 09:41:24Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.
2025-12-01 09:41:24Your responsibilities, General office work, Appointment coordination, Complaint handling, Management of incoming and outgoing mails, Supply and invoice creation, Creation and maintenance of documentation, Customer service (telephone), Logistic.
2025-12-01 09:41:24Twój zakres obowiązków, , Twoja praca obejmować będzie: kontakt z klientami, koordynację procesów wewnętrznych i współpracę z podwykonawcami. To stanowisko jest łącznikiem między działem kreatywnym, klientem i produkcją — dlatego szukamy osoby,
2025-11-29 20:40:04Twój zakres obowiązków, Codzienna praca w programie księgowym (Comarch ERP Optima), obejmująca podstawowe działania – wystawianie faktur, wprowadzanie nowych dokumentów, Odbieranie telefonu, obsługa głównej skrzynki email, Dbanie o zaopatrzenie
2025-11-28 17:41:01Twój zakres obowiązków, Projekt dla firmy MAN, Stanowisko obejmuje 2-letnią umowę o pracę tymczasową, Zatrudnienie przez agencję pracy - Grafton Outsourcing Services sp. z o.o., , Zadania:, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP,..
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, wprowadzanie dokumentów WZ do systemu,, wystawianie faktur sprzedażowych,, wprowadzanie faktur kosztowych,, rozliczanie faktur,, prace administracyjne: segregowanie oraz archiwizowanie dokumentów,, ..
2025-11-28 16:41:19Piekarnia KisałaTwój zakres obowiązków, Poszukujemy komunikatywnej, zaangażowanej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Pracownik biurowy / Pomoc HR, która wzmocni nasz zespół i pomoże w codziennych obowiązkach działu administracji i rekrutacji.,..
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, Asystent Biura/Office Assistant, to w Siili ktoś, kto:, - ma doświadczenie w sprawnej obsłudze pracy biura (recepcja, obsługa przesyłek, odbiór dokumentów, obsługa skrzynki mailowej, ewidencja wejść oraz korespondencji,.
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne wynikające ze specyfiki roli przełożonego,, zarządzanie kalendarzem,, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych,, zarządzanie podróżami służbowymi,, rozliczanie wydatków..
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, prowadzić pełne procesy rekrutacyjne na różne stanowiska, koordynować pracowników tymczasowych i projekty HR, organizować onboarding, rozmowy kwalifikacyjne i budować trwałe relacje z kandydatami, wspierać klientów i..
2025-11-28 09:41:31Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiPracownik biurowo-administracyjnyTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa biura firmy budowlanej. Analiza dokumentacji przetargowej, w szczególności SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz przygotowywanie skróconych zestawień wymagań zama
2025-11-28 06:59:49Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz archiwizacja dokumentów., Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu., Organizacja obiegu dokumentacji projektowej,..
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Your responsibilities, As a Revenue Assistant, you will support our Revenue Team in monitoring rates, updating availability, and analyzing market trends across our hostels. This is an excellent entry-level position for someone looking to start a
2025-11-27 13:41:26Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura – w tym wysyłka i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencji przychodzącej oraz dbanie o porządek i reprezentacyjny wygląd przestrzeni biurowej., Obsługa gości i spotkań (m.in. przygotowan
2025-11-27 12:41:31Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39Twój zakres obowiązków, Digitalizacja, archiwizacja i obieg dokumentów (papierowych, cyfrowych), Obsługa firmowej komunikacji: telefon, e-mail i korespondencja, Organizacja delegacji, spotkań, wydarzeń firmowych (rezerwacje, catering, sale..
2025-11-26 12:41:42Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Praca u przedsiębiorczego emeryta. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaicznych). Mam do tego specjalistyczne programy do wyszukiwania klientów. Możliwe zakwaterowan
2025-12-12 05:05:25