Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-08AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM -pr
2025-09-15 21:05:27Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowyc
2025-11-26 07:30:09Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, prowadzenie ewidencji i zestawień związanych z funkcjonowaniem biura;, porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i
2025-11-25 23:40:05Twój zakres obowiązków przygotowywanie zestawień, rozliczeń zaliczek/ dotacji dla wyznaczonych grup producentów rolnych weryfikowanie faktur dotacyjnych, rozliczanie i wprowadzanie w system księgowy archiwizacja faktur dotacyjnych; przygotowywan
2025-11-25 21:05:37Zakres obowiązków:Obsługa płatności, rozliczeń, dostarczanie dokumentów do biura zewnętrznego, kontrola umów ( gaz, prąd), e- doręczenia, KSeF Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Sumienność, odpowiedzielność, umiejętność pracy w zespoleW
2025-11-25 18:40:41Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne,, Zarządzanie kalendarzem spotkań,, Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz zestawień,, Współpraca z innymi działami i dbanie o sprawny przepływ informacji,, Obsługa..
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, skanowanie, sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów,, Weryfikacja faktur zagranicznych,, Prowadzenie korespondencji mailowej i..
2025-11-25 14:41:19Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia Szukasz dynamicznej roli, w której zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura? Ta oferta to szansa na rozwój umiejętności w zarządzaniu korespondencją, dokumenta
2025-11-25 14:19:01Sopra Steria Polska Sp. z o.o 4,5Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, Współpraca z dostawcami oraz klientami, Organizacja harmonogramów dostaw – przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej,, Archiwizacja dokumentów, Bieżące wsparcie przedstawicieli handlowych w procesie..
2025-11-25 13:41:22Twój zakres obowiązków, Cześć, , , szukamy super-zorganizowanej, komunikatywnej i ogarniętej osoby, która wesprze właścicielki MUUV. na stanowisku Personal Assistant w codziennych sprawach — zarówno prywatnych, jak i służbowych., , Jeśli lubisz
2025-11-25 13:41:22Nasz Klient - międzynarodowa firma z SSC i zakładem produkcyjnym w Poznaniu poszukuje Specjalisty ds. administracji biurowej. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Cie
2025-11-25 11:53:52Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork Group 4,3Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-11-25 10:21:02OczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowejDoskonałych zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy z wieloma zadaniamijednocześnieWysokiej kultury osobistej, samodzielności i zaang
2025-11-25 09:12:02Zakres obowiązków:- zadania administracyjne i organizacyjne, takie jak: witanie i kierowanie gości, zarządzanie korespondencją, obsługa centrali telefonicznej, zarzadzanie kalendarzem spotkań, organizacja spotkań i dbanie o przepływ informacji
2025-11-24 18:40:50Twój zakres obowiązków, Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura., Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników., Przygotowywanie powiadomień dla pracowników., Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i..
2025-11-24 15:41:48Oferta pracy: Pracownik administracyjno - biurowy - Prześlij swoje CV dzisiaj i znajdź swoją nową pracę z Gi Group!
2025-11-24 15:22:02GI GroupTwój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, Dbanie o wyposażenie biura, Zakładanie i..
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, ogarnianie codziennego funkcjonowania biura - paczki, kurierzy, zamówienia, dostawy i zaopatrzenie, organizacja wysyłek i pełne ogarnianie magazynu: przyjęcia, wysyłki, stany, inwentaryzacje, dokumenty, kontakt z..
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna magazynu części zamiennych, Obsługa reklamacji, Wsparcie techniczne u klientów, Obsługa i zarządzanie dokumentacją, Wprowadzanie usprawnień organizacyjnych w magazynie części zamiennych..
2025-11-24 11:41:37Twój zakres obowiązków, wsparcie Office Managera w zarządzaniu sprawami administracyjnymi biura,, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie,, współpraca z wszystkimi zespołami firmy w tym z zespołem zagranicznym,, pomoc w..
2025-11-24 10:41:38Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie antyków i współpraca międzynarodowa:, Aktywne wyszukiwanie antyków i obiektów sztuki w Europie (aukcje, galerie, dealerzy, kolekcje prywatne)., Prowadzenie korespondencji z zagranicznymi dostawcami (głównie p
2025-11-24 10:41:38Twój zakres obowiązków, wsparcie organizacji w obszarach administracji, obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień), wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań, obsługa korespondencji wychodzącej i..
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i wysyłanie faktur sprzedażowych, dekretacja faktur, dokonywanie płatności, kontakt z biurem rachunkowym, zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i zaopatrzenie magazynu, kontakt z urzędami oraz firmami..
2025-11-24 09:41:27Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmi
2025-11-23 07:29:52Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi (kancelarie notarialne)., Tworzenie pełnomocnictw i wniosków., Bieżąca obsługa korespondencji., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji., Obsługa przesyłek..
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie, Comiesięczna kontrola poprawności wyliczeń w systemie oraz zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości, Koordynowanie terminowego przygotowywania i przekazywania raportów,..
2025-11-22 14:41:12Your responsibilities, Oversee facility and administration topics for the Katowice office, working with external partners to maintain a comfortable and efficient environment, and managing the administration budget., Lead internal communication.
2025-11-22 12:41:14Twój zakres obowiązków, Codzienną obsługę marketplace (np. Allegro, Amazon, Temu itp.), Dodawanie i aktualizację ofert produktów, Współpracę z zespołem sprzedaży i magazynem, Pracę z narzędziami AI oraz wsparcie w automatyzacji prostych procesów
2025-11-21 15:41:49Cel / ZadanieWspieranie skutecznej realizacji kontrakt ów na czas, w ramach budżetu i na wysokim poziomie poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Działu Kontrakt ów. Rola obejmuje r ównież pomoc Kierownikowi Biura w koor
2025-11-21 11:53:58Zakres obowiązków:Prace administracyjno biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: AdministracjaUprawnienia: Język angielski Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o p
2025-11-20 18:40:33Twój zakres obowiązków, Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i Serwisu, Obsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentów, Koordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAP, Organizacja
2025-11-20 16:41:01Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji w zespole,, wprowadzanie / aktualizowanie danych w
2025-11-20 15:41:22Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Aktualizacja dokumentacji i prowadzenie archiwum dokumentów, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie administracyjnym, Wykonywanie innych zadań powierzonych przez
2025-11-20 15:41:22Twój zakres obowiązków, Jako Office Assistant będziesz naszym człowiekiem na froncie i Twoja odpowiedzialność skupi się wokół funkcjonowania gdyńskiego oddziału Jit. Do Twoich zadań będzie należało:, , W obszarze stanowiska recepcji , -..
2025-11-20 13:42:58Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: wg programu stażu bezrobotnego Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0876
2025-11-20 12:21:02Zadania:Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i SerwisuObsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentówKoordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAPOrganizacja wysyłek i nadzór nad
2025-11-20 11:53:56Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa sekretariatu głównego (recepcji) - zarówno w codziennej pracy, jak i podczas wizyt gości., Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji (w tym faktur), a także obsługa przesyłek kurierskich., Wsparci
2025-11-20 10:42:06Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Twój zakres obowiązków, Będziesz nadzorować wszystkie operacje, konserwację i świadczenie pozostałych usług w obiekcie, zapewniając zgodność z umowami SLA i przepisami. Obejmuje to koordynację z interesariuszami, zarządzanie dostawcami usług i.
2025-11-20 09:42:08Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,, wprowadzanie / aktualizowanie danych w
2025-11-20 00:40:11Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-11-19 21:25:28Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji technicznej , Wsparcie administracyjne dla zespołu technicznego , Przygotowywanie raportów i zestawień , Organizacja i archiwizacja dokumentów , Przygotowanie ofert, Wystawianie faktur,..
2025-11-19 18:03:25Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medyczny
2025-11-19 08:55:03Asystent/-ka – (część etatu, elastyczny grafik) Lokalizacja: hybrydowo / Gdańsk Scalac.io to firma technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach opartych o nowoczesne systemy backendowe
2025-11-18 18:30:02Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-18 17:10:26KaseyaTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów, przygotowywanie pism, formularzy itp., Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, Obsługa korespondencji..
2025-11-17 00:40:11Your responsibilities, reception and front-of-house: welcome visitors, manage calls, mail/couriers, meeting rooms, supplies, access badges, and liaise with building security, vendor and facilities management: coordinate cleaning personnel,..
2025-11-16 00:40:08Firma KONSTANS z Mińska Mazowieckiego zatrudni osobę na stanowisko: Pracownica/Pracownik Obsługi Biurowej Zakres obowiązków: - wykonywanie prac administracyjno - biurowych, - ewidencja i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, - koordynacja
2025-10-17 21:05:35Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27