Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-08Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej oraz pierwszy kontakt z klientem B2B,, doradzanie klientom w doborze rozwiązań z zakresu oznakowania wizualnego,, przygotowywanie wycen i kalkulacji,, wystawianie..
2025-11-27 13:41:27Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i firmowych, Prowadzenie spotkań i rozmów z klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji, Skuteczne oferowanie klientom rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych, Dbałoś
2025-11-27 13:41:27POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE JADWIGA FLISTwój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i firmowych, Prowadzenie spotkań i rozmów z klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji, Skuteczne oferowanie klientom rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych, Dbałoś
2025-11-27 13:41:27Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i firmowych, Prowadzenie spotkań i rozmów z klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji, Skuteczne oferowanie klientom rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych, Dbałoś
2025-11-27 12:41:31Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i firmowych, Prowadzenie spotkań i rozmów z klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji, Skuteczne oferowanie klientom rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych, Dbałoś
2025-11-27 12:41:31Firma administrująca siecią sklepów zatrudni osobę z doświadczeniem handlowym i dobrą znajomością programu Excel. Do zadań będzie należeć: rozliczanie zakupów i kwartalnych retrospekcji organizowanie gazetek kontakty z przedstawicielami regional
2025-11-27 12:21:03Twój zakres obowiązków, rozliczanie zakupów i kwartalnych retrospekcji, organizowanie gazetek, kontakty z przedstawicielami regionalnymi producentów, negocjacje warunków handlowych zakupów..
2025-11-27 11:42:02Oferujemy:Miejsce pracy:Starogard Gdański Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: znajomość Ms Office Uprawnienia: znajomość obsług
2025-11-27 08:21:08Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39Zakres obowiązków:prace administracyjne w przedszkolu, fakturowanie, obsługa CRM, prowadzenie dokumentacji, tworzenie pism, dokumentów, archiwizowanie dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia:
2025-11-26 18:40:37Twój zakres obowiązków, przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentów (pisma, wnioski, uzasadnienia, zestawienia),, telefoniczny kontakt z klientami - bieżące udzielanie informacji oraz konsultacje,, koordynacja codziennych zadań administracyjnych
2025-11-26 16:40:52Twój zakres obowiązków, Samodzielna obsługa recepcji i sekretariatu — przyjmowanie gości, obsługa centrali, nadzór nad korespondencją (poczta, kurierzy), Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji — rejestracja, dekretacja,..
2025-11-26 12:41:43Twój zakres obowiązków, Digitalizacja, archiwizacja i obieg dokumentów (papierowych, cyfrowych), Obsługa firmowej komunikacji: telefon, e-mail i korespondencja, Organizacja delegacji, spotkań, wydarzeń firmowych (rezerwacje, catering, sale..
2025-11-26 12:41:42Twój zakres obowiązków, Zapewnienie bieżącej eksploatacji nieruchomości, Nadzór i zarządzanie dokumentacją ECS związaną z bieżącą pracą wydziału, Zarządzanie i administrowanie flotą samochodową, Współpraca i nadzorowanie realizacji umów..
2025-11-26 11:41:41Asystent działu administracji96_4674010Obowiązki praca na dokumentach systemowych (harmonogramy, raporty, zestawienia), obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy), wykonywanie prostych prac biurowych (kopiowanie, skano
2025-11-26 10:59:45ZARMEN SP Z O OTwój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, prowadzenie ewidencji i zestawień związanych z funkcjonowaniem biura;, porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i
2025-11-25 23:40:05Twój zakres obowiązków przygotowywanie zestawień, rozliczeń zaliczek/ dotacji dla wyznaczonych grup producentów rolnych weryfikowanie faktur dotacyjnych, rozliczanie i wprowadzanie w system księgowy archiwizacja faktur dotacyjnych; przygotowywan
2025-11-25 21:05:37Zakres obowiązków:Obsługa płatności, rozliczeń, dostarczanie dokumentów do biura zewnętrznego, kontrola umów ( gaz, prąd), e- doręczenia, KSeF Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Sumienność, odpowiedzielność, umiejętność pracy w zespoleW
2025-11-25 18:40:41Zakres obowiązków:1. KADRY: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa programu PŁATNIK, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych (GUS), nadzór nad pracownikami podległymi, bieżące załatwienie spraw pracow
2025-11-25 18:40:37Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne,, Zarządzanie kalendarzem spotkań,, Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz zestawień,, Współpraca z innymi działami i dbanie o sprawny przepływ informacji,, Obsługa..
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, Kompleksowa odpowiedzialność za funkcjonowanie biura pod kątem administracyjnym, technicznym i estetyczno-funkcjonalnym, Zarządzanie zewnętrznymi podwykonawcami obsługującymi biuro tj. min. firma sprzątająca, ochroniarska
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa i organizacja pracy sekretariatu,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych i spotkań z klientami,, pełnienie funkcji koordynatora IT,..
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, skanowanie, sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów,, Weryfikacja faktur zagranicznych,, Prowadzenie korespondencji mailowej i..
2025-11-25 14:41:19Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia Szukasz dynamicznej roli, w której zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura? Ta oferta to szansa na rozwój umiejętności w zarządzaniu korespondencją, dokumenta
2025-11-25 14:19:01Sopra Steria Polska Sp. z o.o 4,5Niepubliczna Szkoła Podstawowa ZIELONY ZAKĄTEK w Suwałkach poszukuje osoby do pracy na stanowisko SPECJALISTA DS. ADMINISRACJI . Opis oferty pracy : W związku z dynamicznym rozwojem naszej szkoły oferujemy pracę dla specjalisty do spraw..
2025-11-25 13:52:57Twój zakres obowiązków, Zapewnienie terminowego i prawidłowego realizowania zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Inicjowanie, opracowywanie, opiniowanie i uzgadnianie projektów dokumentów, w szczególności umów, porozumień i postanowie
2025-11-25 13:41:22Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji biurowej , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Wspieranie pracy innych działów poprzez wykonywanie zadań administracyjnych , Organizowanie i koordynowanie..
2025-11-25 12:41:28KANCELARIA FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWA JN...Dołącz do międzynarodowej organizacji będącej jednym z wiodących dostawców zaawansowanych rozwiązań inżynierii procesowej i automatyki, obsługującej branżę mleczarską, spożywczą, farmaceutyczną oraz morską. Firma realizuje projekty technologiczn
2025-11-25 11:53:52Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-11-25 10:21:02Oczekujemydoświadczenia w pracy biurowejbardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności, sumienności i dokładnościotwartości oraz chęci uczenia się nowych rzeczysamodzielności w działaniu i umiejętności ustalania hi
2025-11-25 09:12:02Specjalista/ka ds. Administracji42_4664640Obowiązki Przygotowywanie informacji, analiz, raportów oraz sprawozdań z obszaru administracji, w tym z zarządzania flotą i wózkami widłowymi Administrowanie nieruchomościami będącymi własnością Spółki o
2025-11-25 06:59:44ENERGA S.ACo oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnej, globalnej organizacji, zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupow
2025-11-24 21:25:17Zakres obowiązków:- przygotowanie sprawozdań z badań na podstawie otrzymanych zapisów technicznych,- ścisła współpraca z klientami i współpracownikami z laboratorium badań nieniszczących i pozostałych struktur firmy,- pomoc przy wywoływaniu zdję
2025-11-24 18:40:54Zakres obowiązków:- sporządzanie i aktualizacja dokumentacji dot. ewidencji mieszkańców- organizowanie i nadzorowanie pracy sprzątaczy posesji związanej z utrzymywaniem czystości w obsługiwanych nieruchomościach- rozliczanie, analiza pod względe
2025-11-24 18:40:52Wymagania od kandydata:wykształcenie wyższe kierunkowe (biologia, zarządzanie jakością, chemia) - warunek konieczny!,dobra znajomość pakietu MS Office,komunikatywna znajomość języka angielskiego,ba
2025-11-24 18:22:01GI GroupTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie i organizowanie dokumentów administracyjnych, takich jak raporty, korespondencja, pisma i treści wniosków., Śledzenie terminów i przypominanie o konieczności złożenia odpowiednich dokumentów., Nadzór nad.
2025-11-24 17:40:57Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie regularnych testów jakościowych dostarczanych surowców i opakowań,, regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w.
2025-11-24 15:41:49Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie., Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego., Kontakt z biurem rachunkowym., Prowadzenie kasy wraz z jej dokumentacją...
2025-11-24 15:41:49Oferta pracy: Pracownik administracyjno - biurowy - Prześlij swoje CV dzisiaj i znajdź swoją nową pracę z Gi Group!
2025-11-24 15:22:02GI GroupNr ref.: M>14-24.11
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biura,, przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów,, wsparcie w zakresie obsługi umów (weryfikacja, przygotowanie prostych aneksów, uzupełnianie danych, kontrola
2025-11-24 13:41:24Oferujemy:Miejsce pracy:Starogard Gdański Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: znajomość Ms Office Uprawnienia: znajomość obsług
2025-11-24 12:21:02Wsparcie w realizacji codziennych zadań zespołów inżynierów i kierowników budowy, bieżące wsparcie procesów z zakresu administracji, administracja obiektami biurowymi, weryfikacja zamówień i faktur, dokonywanie zakupów biurowych, obsługa i organ
2025-11-24 11:54:31Zakres obowiązków:\nRozliczanie produkcji w systemie NAV.\nDbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych.\nRzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów.\nWykonywanie bieżących prac administracyjnych.\nKontrola stanów magazynowy
2025-11-24 11:54:06DAX COSMETICSTwój zakres obowiązków, wsparcie organizacji w obszarach administracji, obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień), wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań, obsługa korespondencji wychodzącej i..
2025-11-24 10:41:37ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Przyjmowanie i rejestrowanie poczty oraz przesyłek kurierskich, Rejestrowanie i wprowadzanie do obiegu dokumentów księgowych, Zakładanie nowych klientów w systemie,..
2025-11-23 14:40:59Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne: koordynacja obiegu dokumentów, porządkowanie danych, współpraca z pozostałymi działami firmy, redagowanie pism, raportów, reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami , przygotowywanie..
2025-11-23 13:41:02Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę - księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14
2025-09-10 15:05:29AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM -pr
2025-09-15 21:05:27