Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-23Firma MCKEEN-BEEF CP Sp. z o .o. z/s w Liskowie poszukuje ambitnych, otwartych na nowe wyzwania pracowników na stanowisko referent ds. jakości. Mile widziane doświadczenie w dziale kontroli jakości w branży spożywczej ale nie jest to warunek kon
2025-10-03 15:05:26Zatrudnię pomocnika na dachy oraz blacharza dekarza praca warszawa okolice
2025-10-06 05:05:26Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Poczta przychodząca: Odbiór, rejestracja, skanowanie i dekretacja korespondencji do odpowiednich prawników/działów., Poczta wychodząca: Przygotowywanie wysyłek (listy polecone, kurierzy), prowadzenie książki nadawczej..
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżącej działalności firmy, Koordynacja działań firmowych oraz współpraca z dostawcami usług – przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami, kontakty z dostawcami artykułów..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych , obsługa faktur kosztowych i..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne oraz zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura zarządu;, zarządzanie prawidłowym obiegiem korespondencji firmowej, dokumentów i informacji oraz prowadzenie ich rejestrów;,.
2025-12-15 09:41:13Twój zakres obowiązków, Dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,, Przeprowadzanie drobnych napraw konserwatorskich,, Utrzymanie budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników..
2025-12-15 09:41:12Policealna Szkoła dla Dorosłych w Krakowie poszukuje nauczyciela w zawodzie TECHNIK ADMINISTRACJI z przedmiotu "sporządzanie dokumentacji dot. spraw administracyjnych " Zajęcia odbywają się co drugi weekend (sobota i niedziela) w Krakowie (Dąbie
2025-12-14 15:05:22Zakres obowiązków:Wprowadzanie informacji o remontach i naprawach do systemu informatycznego SLIP, zlecanie i nadzorowanie remontów i napraw do 170 tyś. zł, uczestniczenie w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, organizacja zamó
2025-12-13 18:40:29Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Opis stanowiska Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń
2025-12-13 07:29:16Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc w prowadzeniu sekretariatu szkoły- zapewnienie sprawnej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej- prowadzenie spraw kadrowych szkoły w formie papierowej i elektronicznej- porządkowanie, segregowanie
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań w zakresie spraw osobowych policjantów i pracowników.2. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, administracyjnych m. in. Naliczeń z tytułu wysługi lat oraz jubileuszu.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:1. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych.2. Administracja sieciami komputerowymi.3. Instalacja i konfiguracja oprogramowań.4. Obsługa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń peryferyjnych Wymagani
2025-12-12 18:40:39Twój zakres obowiązków, sporządzanie pism urzędowych, raportów, zestawień na zlecenie pracowników;, obsługa urządzeń biurowych;, wspomaganie pracowników w ich pracy w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji;
2025-12-12 16:41:04Poszukujemy kandydata na stanowisko samodzielnego pracownika administracyjnego w Dziale IT. Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu: 8 godzin..
2025-12-12 14:46:10Twój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji biurowej , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Organizowanie czasu pracy , Wsparcie w realizacji bieżących zadań ..
2025-12-12 11:41:33Obsługa i weryfikacja dokumentów Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej Wsparcie działu spedycji w bieżących zadaniach. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Współpraca z działem księgowości Wystawianie faktur i przygotowywanie rap
2025-12-12 11:15:02Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Dla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, - Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłaszanych usterek i napraw, - Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac, rozliczenia materiałów zużytych wg ilości i obowiązujących cen,, - Rozliczanie i naliczanie..
2025-12-11 19:40:10Zakres obowiązków:1)racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,2)prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,3)przygotowywanie umów i realizac
2025-12-11 18:40:33Zakres obowiązków:Zarządzanie samochodem typu TPR, podstawy spedycji, wystawianie faktur. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio
2025-12-11 18:40:29Zakres obowiązków:obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, wpisywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa petentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, średnie
2025-12-11 18:40:29Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Trąbki Wielkie k. Gdańska Poszukujemy osoby, która wzmocni obszar obsługi administracyjnej i wesprze swoimi kompetencjami nie tylko Administrację, ale również inne obszary w naszym zakładzie produkcy
2025-12-11 18:21:03Zakres obowiązków:\nObsługa recepcji (m.in. powitanie i zapowiadanie gości oraz dbałość o wysoką jakość ich obsługi, udzielanie wszelkich informacji) oraz organizacja i obsługa spotkań,\nUdział w prowadzeniu profili firmy w Mediach Społeczn
2025-12-11 16:54:17Ecotec PolskaDla naszego klienta we Frankfurcie nad Odrą poszukujemy osoby do pracy na pełen etat na stanowisku Pracownik administracyjny. Szukasz stabilnej pracy na dłu
2025-12-11 15:00:02Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Oferujemy:Miejsce pracy:Stegna Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 2 472 PLN Opis wynagrodzenia:brutto + dodatek stażowy + dodatkowo 31,40 zł brutto za godz.-umowa-zlecenie, 40 godz. miesięcznie)wymagania: Wykszt
2025-12-11 12:21:02Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03Twój zakres obowiązków, wsparcie klienta - doradztwo oraz udzielanie informacji o produktach i usługach, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów, aktualizowanie oraz wprowadzanie zmian w systemie, odpowiadanie na wiadomości mailowe..
2025-12-11 09:41:12Specjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Firma Mega Sierpc Sp. z o. o. poszukuje kandydata na stanowisko: Pracownik administracyjny dział Hurt Paliw Miejsce pracy: SIERPC ul. Wróblewskiego 2a w godz. 8-16 Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu prowadzenie na bieżąco dokumentac
2025-12-10 21:05:27Zakres obowiązków:Jesteś zorganizowana/y, lubisz pracę z ludźmi i chcesz mieć realny wpływ na rozwój nauki? Dołącz do nas!Czym będziesz się zajmować?wspieraniem przygotowania projektów badawczych, dydaktycznych i rozwojowych,standaryzacją i uspr
2025-12-10 18:41:07Zakres obowiązków:- Kompleksowa obsługa sekretariatu BCU.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami (korespondencja, dzienniki, rejestry).- Wsparcie dyrektora w organizacji pracy BCU i wydarzeń edukacyjnych.- Obsługa interesantów, uczniów
2025-12-10 18:41:05Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, umów i innych dokumentów dotyczących bieżących spraw Spółki oraz spółek zależnych, Archiwizowanie dokumentów, Wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych z zewnętrznych źródeł (dotacje, granty, itp.)
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu i klientów biura., Bieżąca obsługa korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej) oraz połączeń telefonicznych., Organizacja i nadzór obiegu dokumentów (m.in. urlopy, delegacje, faktury).,..
2025-12-10 16:41:01Twój portal z ofertami pracy
2025-12-10 15:54:07DevireYour responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-10 10:59:49PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Your responsibilities, Be responsible for Reception, Provide support for all departments as required. Including filing, creating Word, Excel, PowerPoint, and other electronic documents, completing travel expense reports, as well as other general
2025-12-10 09:41:22Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura sekretariatu Zarząd, Organizacja podróży służbowych, obsługa korespondencji oraz spotkań biznesowych, Koordynacja kalendarza spotkań Zarządu, przygotowywanie materiałów i prezentacji, Tworzenie i.
2025-12-10 08:40:35Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-10 07:28:27ANIMEX FOODS sp. z o.o. to największa na polskim rynku firma mięsna. Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą wysokiej jakości polskiego mięsa i wędlin. Naszym celem jest znakomita jakość
2025-12-09 18:35:07Animex Foods Sp. z o. oPoszukujemy osoby do obsługi administracyjnej najmu nieruchomości. Praca w Bydgoszczy (ul. Fordońska). Zakres obowiązków: Przygotowanie i dystrybucja miesięcznych faktur Obsługa dokumentacji najmu Komunikacja z najemcami Oferujemy: Elastyczny dz
2025-10-14 21:05:29Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji żłobka i przedszkola Obsługa korespondencji i komunikacja z rodzicami Zarządzanie dokumentami rekrutacyjnymi Zamawianie materiałów biurowych i wyposażenia Wsparcie w codziennym funkcjonowaniu placówki
2025-10-22 21:05:29