Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-08Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura i dokumentów , wsparcie procesów sprzedażowych, wprowadzanie danych i obsługa zamówień (fakturowanie etc.), kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami w Polsce i zagranicą, wsparcie.
2025-12-01 22:40:05Zakres obowiązków:Prace biurowe w bibliotece. Praca w godzinach 8:00-12:00 lub 12:00-16:00 w wymiarze 1/2 etatu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjneUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE, obsługa kompu
2025-12-01 18:40:32Zakres obowiązków:Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami komunalnymi, obsługa najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu, prowadzenie korespondencji, rejestrowanie zgłoszeń, podejmowanie działań interwencyjnych. Wymagan
2025-12-01 18:40:31Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, weryfikacja, kompletowanie i archiwizacja dokumentów związanych z ubezpieczeniami (polisy, aneksy, wnioski) , Udzielanie klientom informacji dotyczących statusu ich wniosków, polis, terminów płatności i.
2025-12-01 17:41:18Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań z obszaru administracji, podstaw prawa, sprzedaży oraz bezpośrednie wsparcie Zarządu w tych działaniach., Obsługa, weryfikacja oraz przygotowywanie uwag i zastrzeżeń do umów korporacyjnych, we współpracy
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie obmiarów, kalkulacji, kosztorysów, ofert przetargowych, Opracowanie budżetu i harmonogramu w oparciu o sporządzony kosztorys / ofertę i przyjęte założenia umowne,, Kontrola jakości dokumentacji budowlanej
2025-12-01 16:41:05Wymagania:✅ bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie✅ doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku✅ dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)✅ umiejętność organizacji pracy własnej
2025-12-01 15:00:02Twój portal z ofertami pracy
2025-12-01 14:55:19Twój zakres obowiązków, Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami komunalnymi;, Obsługa najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu, prowadzenie korespondencji, rejestrowanie zgłoszeń, podejmowanie działań interwencyjnych.
2025-12-01 14:41:41Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do księgowości (wyciągi, faktury, JPK, raporty kasowe, PZ/WZ)., Kontrola płatności, przypomnienia o płatnościach., Wystawianie faktur abonamentowych i wprowadzanie płatności do.
2025-12-01 13:41:42Twój zakres obowiązków, Obsługa biura i wsparcie organizacyjne dla Zarządu Spółki, Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura i jego bieżącej organizacji., Fakturowanie bieżące, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – poczta,..
2025-12-01 13:41:41Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, weryfikowanie poprawności i rejestrowanie dokumentów klientów oraz wewnętrznych dokumentów firmowych, przypisywanie spraw do odpowiednich pracowników zgodnie z ustalonymi procedurami, prowadzenie rejestru..
2025-12-01 13:41:41Twój zakres obowiązków, Porządkowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów finansowych., Wprowadzanie faktur i innych dokumentów do systemów wewnętrznych., Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym (przekazywanie dokumentów, uzupełnianie..
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Zdalna pomoc przy codziennej pracy ekip na terenie Niemiec, Pomoc przy organizowaniu materiałów, noclegów dla ekip pracujących w Niemczech, Kontakt z innymi pracownikami lub podwykonawcami w sprawie potrzebnych do..
2025-12-01 12:41:32Opublikowana 09:07:22. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-01 11:52:01GoGlobalTwój zakres obowiązków, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek, bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta, współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura, wsparcie..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Prowadzenie postępowań i dokumentacji w zakresie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, Gospodarowanie mieniem CK Victoria (powadzenie spraw związanych z inwentaryzacją mienia CK Victoria),..
2025-12-01 11:41:54Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad
2025-12-01 11:30:10Twój zakres obowiązków, przygotowanie i opiniowanie umów i innych aktów prawnych,, współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną,, przygotowywanie wniosków do Sądu Wieczystoksięgowego oraz KRS,, bieżący nadzór nad realizacją postanowień i wyroków..
2025-12-01 10:41:26Twój zakres obowiązków, Wszelkie prace administracyjne związane z działalnością firmy , Po szkoleniu wsparcie działów zakupu, produkcji,fakturacji ,zamówień czy transportu , Prowadzenie pełnej ewidencji przebiegu wszystkich procesów w programach
2025-12-01 09:41:24Poszukuję osoby do pracy biurowej w Rembertowie; mile widziane doświadczenie i chęć podnoszenia kwalifikacji. Wymagania: - wyksztalcenie wyższe - samodzielność i inicjatywa - praktyczna znajomość MS OFFICE - dobra organizacja pracy - chęć doszka
2025-12-01 05:05:24Największa, szybko rozwijająca się sieć hurtowni w branży pokryć dachowych w Polsce. Specjalizująca się w sprzedaży dachów, ścian i wszystkiego co potrzebne do zbudowania wymarzonego i bezpiecznego domu. Pracownik administracyjnyObowiązki sporzą
2025-11-29 10:59:40EXTRADACH sp. z o.oZakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków
2025-11-29 07:30:16Koordynator ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków Koordynator ds. Administracji w Grupie Mia MentePoszukujemy osoby, która połączy kompetencje administracyjne, organizacyjne i projektowe, wspierając rozwój i sprawne funkcjonowanie naszej p
2025-11-29 06:59:49O2a Polska Sp. z o.oZakres obowiązków:Jazda po terenie powiatu samochodem służbowym, obsługa samochodu służbowego, dbanie o stan techniczny auta, , dokonywanie zakupów, dokonywanie zaopatrzenia dla urzędu, wydawanie kluczy do pomieszczeń znajdujących się w urzędzie
2025-11-28 18:40:40Zakres obowiązków:1. Planowanie, realizowanie i monitorowanie spraw związanych z realizacją świadczeń przysługujących rodzinnej pieczy zastępczej i osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz spraw związanych z prowadzeniem postępowań administ
2025-11-28 18:40:38Zakres obowiązków:Ogólny zakres obowiązków1. Prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym.2. Rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz.3. Prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów
2025-11-28 18:40:37Twój zakres obowiązków, bardzo dobra znajomość języka polskiego (pisownia, interpunkcja, styl urzędowy),, umiejętność redagowania oficjalnych pism,, umiejętność nawiązywania i budowania pozytywnych relacji z Klientami indywidualnymi oraz..
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura., Dbanie o wizualny porządek i estetykę biura., Zakupy biurowe i produkcyjne (papier, środki czystości, kawa, artykuły eksploatacyjne, itp.)., Obsługa ekspresu do
2025-11-28 16:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-11-28 15:54:06Gorzelnia Podole WielkieTwój zakres obowiązków, przygotowywanie, analiza i opiniowanie umów – sporządzanie projektów umów zgodnie z obowiązującymi procedurami Spółki, wzorcami i wytycznymi przełożonych,, koordynacja procesu uzgadniania postanowień umownych – współpraca
2025-11-28 15:41:53Twój zakres obowiązków, Bieżąca organizacja pracy biura oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Prowadzenie rejestrów dokumentów oraz archiwizacja umów i pozostałej dokumentacji, Pomoc w przygotowywaniu dokumentów przekazywanych do kancelari
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, - Prowadzenie dokumentacji biurowej i administracyjnej, - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - Wsparcie / kontakt z zewnętrznym biurem księgowym / wystawianie / wprowadzanie faktur do systemu, - Zarządzan
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientem, dbałość o jakość i terminowość dostaw towarów do klientów,, Obsługa otrzymanych zamówień: przyjmowanie, potwierdzanie, weryfikacja warunków handlowych,, Zamawianie surowców, kontakt z dostawcami,,..
2025-11-28 12:41:44Twój zakres obowiązków, Bieżący nadzór nad należytym zabezpieczeniem i utrzymaniem majątku Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. św. Jana Pawła II i jednostek obsługiwanych, w tym wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych
2025-11-28 11:41:47Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji,, Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura,, Obsługa poczty oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Ewidencja faktur elektronicznych , KSEF, Zakup materiałów biurowych,, Wsparcie w.
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Codzienny kontakt z klientem oraz rozwiązywanie wszelkich zagadnień związanych z obsługą klienta, Wprowadzanie zamówień do systemu, Opracowywanie zleceń, Przekazywanie informacji pomiędzy działami, Budowanie relacji..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, nadzór nad całokształtem spraw organizacyjno-administracyjnych, ścisła współpraca z zarządem firmy, udział w usprawnianiu procesów administracyjnych i organizacyjnych w firmie oraz samodzielne prowadzenie wskazanych..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Twój zakres obowiązków, Będziesz wspierać nasz zespół w codziennej pracy biurowej i logistycznej, pomagając nam dbać, by wszystko działało sprawnie – od dokumentów, przez systemy, aż po kontakt z klientami., , Do Twoich zadań będzie należało:, •
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, Czym będziesz się zajmować?, , Obsługa najemców i właścicieli:, Mailowy i telefoniczny kontakt z najemcami oraz właścicielami, Wystawianie faktur, naliczeń oraz innych dokumentów finansowych, kontrola płatności, ..
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, administracyjny:, -Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert,, -Przyjmowanie, wprowadzenie do systemu wydawanie urządzeń, -Opracowywanie dostarczonych wyników z badań na szablonach spółki, -Nadzór nad prawidłowym obiegiem
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracji i organizacji biurowej, Obsługa recepcyjna kontrahentów i gości firmy , Bieżąca rejestracja i archiwizacja dokumentów firmowych (faktur, umów, etc.), przekazywanie dokumentów do..
2025-11-28 07:40:10Pracownik biurowo-administracyjnyTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa biura firmy budowlanej. Analiza dokumentacji przetargowej, w szczególności SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz przygotowywanie skróconych zestawień wymagań zama
2025-11-28 06:59:49Logart Sp. z o. oZakres obowiązków:PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis of
2025-11-27 18:40:34Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zar
2025-11-27 18:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz właściwego obiegu dokumentów firmowych, Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego, Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, Wsparcie w..
2025-11-27 17:41:08Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej oraz dokumentów itp.,, obsługa poczty elektronicznej,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, wysyłanie pism, dokumentów, faktur itp.,,..
2025-11-27 17:41:07Twój zakres obowiązków, Fakturowanie i ewidencja dokumentów sprzedażowych,, Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,, Wsparcie i obsługa klienta ( kontakt telefoniczny i mailowy ),, Nadzór i koordynacja zamówień,, Koordynowanie dostaw i zamówi
2025-11-27 16:41:06Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę - księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14
2025-09-10 15:05:29AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM -pr
2025-09-15 21:05:27