Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-08Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmi
2025-11-23 07:29:52Wymagania:✅ bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie✅ doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku✅ dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)✅ umiejętność organizacji pracy własnej
2025-11-22 15:00:01Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne (przyjmowanie i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, skanowanie dokumentów, pomoc w przygotowaniu umów), · Obsługa biura (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości mailowe, obsługa..
2025-11-22 14:41:12Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych poszukuje Kandydatów na stanowisko Pracownik administracyjny z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. MIEJSCE PRACY: ŁĘCZYCA, K. POZNANIA - ze stacji Poznań Główny 12 minut Co oferujemy? - zatrudnie
2025-11-21 21:05:26Opis zadań:program stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweInne wymagania: umiejetność pracy zespołowej Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zare
2025-11-21 18:40:36Twój zakres obowiązków, Praca polegać będzie na wykonywaniu zadań stawianych przez Kierownika działu., Zadania te polegać będą na zorganizowaniu pracy ekipom montażowym realizującym inwestycje na terenie całego kraju., Między innymi będzie to:,
2025-11-21 16:41:00Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie łączyć obszary administracji, HR i rozwoju organizacji, wspierając Zarząd oraz kierowników w Polsce i oddziałów zagranicznych., , Administracja i organizacja, 1. kompleksowa..
2025-11-21 15:41:50Twój zakres obowiązków, przygotowywanie, kompletowanie i porządkowanie dokumentów w oparciu o obowiązujące w firmie wzory i przekazane instrukcje,, tworzenie, redagowanie i archiwizacja dokumentów (np. uchwał, protokołów, raportów,, uzupełnianie
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, prowadzenie bieżącej korespondencji mailowej i tradycyjnej, przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiza danych, współpraca z innymi działami firmy, dbanie o prawidłowy.
2025-11-21 13:41:14Twój zakres obowiązków, Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez:, obsługę korespondencji (przychodzącej i wychodzącej) elektronicznej, papierowej i przesyłek kurierskich przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji,, organizac
2025-11-21 12:41:29Cel / ZadanieWspieranie skutecznej realizacji kontrakt ów na czas, w ramach budżetu i na wysokim poziomie poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Działu Kontrakt ów. Rola obejmuje r ównież pomoc Kierownikowi Biura w koor
2025-11-21 11:53:58Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż specjalistycznych szkoleń branżowych oraz narzędzi dla sektora HVAC., Obsługa poczty mailowej., Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych dla obecnych i nowych klientów., Wystawianie faktur.,..
2025-11-21 11:41:44Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw urzędowych i formalnych – kontakt z urzędami (m.in. Wydziałami Architektury, Geodezji, Środowiska, Planowania Przestrzennego) i inwestorami sieci, przygotowanie i składanie wniosków, kompletowanie..
2025-11-21 10:41:21Twój zakres obowiązków, Kontrola umów i ich realizacji, przygotowywanie i analiza (np. umowa obsługi bocznicy kolejowej, umowa utrzymania infrastruktury, umowa dzierżawy), Koordynowanie procesów Zintegrowanym Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem
2025-11-20 19:40:13Zakres obowiązków:Organizacja funkcjonoania wydziału, współorganizacja wydarzeń zwiazanych z promocją wydziałową, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich, budowanie pozytywnego wizerunku Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, zadania
2025-11-20 18:40:35Zakres obowiązków:Prace administracyjno biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: AdministracjaUprawnienia: Język angielski Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o p
2025-11-20 18:40:33Zakres obowiązków:weryfikacja dokumentacji przetargowej, nadzór nad terminowością zadań oraz dokumentacją, prowadzenie korespondencji przetargowej, współpraca z innymi działami firmy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2025-11-20 18:40:31Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz właściwego obiegu dokumentów firmowych, Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego, Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, Wsparcie w..
2025-11-20 17:41:08Twój zakres obowiązków, Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i Serwisu, Obsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentów, Koordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAP, Organizacja
2025-11-20 16:41:01Twój zakres obowiązków, Kancelaria Prawna Piszcz i Wspólnicy zatrudni Specjalistę / Specjalistkę ds. organizacyjno-administracyjnych. Oferujemy pracę stacjonarną z biura w centrum Poznania., , Zakres obowiązków: , • organizacja wyjazdów służbowy
2025-11-20 16:41:01Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Aktualizacja dokumentacji i prowadzenie archiwum dokumentów, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie administracyjnym, Wykonywanie innych zadań powierzonych przez
2025-11-20 15:41:22Szkoła Podstawowa im. Stefanii Dziewulskiej w Ojrzanowie poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracyjnego w wymiarze 1/2 etatu. Wymagania: Wymagania: - wykształcenie co najmniej średnie
2025-11-20 15:35:08SZKOŁA PODSTAWOWA IM. STEFANII DZIEWULSKIEJ...Szkoła Podstawowa Nr 362 im. Prof. T. Kotarbińskiego poszukuje pracownika na stanowisko Sekretarka od zaraz. Praca głównie w sekretariacie oddziałów przedszkolnych, na 0,5 etatu. Godziny do uzg
2025-11-20 15:35:08Szkoła podstawowa nr 362 im. prof. tadeusza...Twój zakres obowiązków, 1. Zarządzanie nieruchomościami, , • Koordynowanie tematów związanych z utrzymaniem nieruchomości:, • planowanie i nadzór nad obowiązkowymi przeglądami technicznymi budynków i instalacji,, • egzekwowanie zaleceń z..
2025-11-20 14:41:11Twój zakres obowiązków, Sporządzanie i przygotowywanie umów z klientami kancelarii;, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w bieżących sprawach administracyjnych;, Obsługa programu Legal Desk – wprowadzanie danych, zarządzanie dokumentacją;
2025-11-20 12:41:58Zadania:Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i SerwisuObsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentówKoordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAPOrganizacja wysyłek i nadzór nad
2025-11-20 11:53:56Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu. Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiekt ów i ich infrastruktury technicznej.Organizowanie i koordynowanie
2025-11-20 11:53:54Twój zakres obowiązków, • Bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna kilku spółek (korespondencja, dokumenty, umowy, obieg informacji)., • Prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych., • Zarządzanie..
2025-11-20 11:43:05Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce. Pracę w uczelni badawczej (status jedyny w Polsce). Liczne bonusy finansowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne i premie kwartalne. Wsparcie socjalne: dofinansowan
2025-11-20 08:21:10Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-11-19 21:25:28Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Twój zakres obowiązków, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, odprawy i awizacje, weryfikacja celna, dokumentacja unijna, zamówienia i kontrola towarów, wyceny towarów, kontrola najmu urządzeń , zapewnienie najwyższego poziomu obsłu
2025-11-19 18:03:27Twój zakres obowiązków, odbieranie telefonów oraz obsługa poczty elektronicznej, aktywna pomoc w organizacji oraz administracji działu magazynowego, pomoc w obsłudze zamówień detalicznych oraz hurtowych, ewidencjonowanie i rozliczanie operacji.
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz zarządzanie obiegiem dokumentów , Organizowanie pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu , Nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Sporządzanie raportów,.
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji gruntów i nieruchomości wchodzących w skład zarządu, Nadleśnictwa., Analiza dokumentacji własnościowej, ewidencyjnej i geodezyjnej dotyczącej, gruntów zajętych pod domki letniskowe i obiekty..
2025-11-19 18:03:25Twój zakres obowiązków, I. Obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych na podstawie polskiego prawa pracy:, • prowadzenie akt osobowych, • sporządzanie i ewidencjonowanie umów o pracę i aneksów, • organizacja szkoleń z zakresu BHP,..
2025-11-19 18:03:19Twój zakres obowiązków, Wsparcie pracowników w bieżących sprawach administracyjnych, m.in. organizacja podróży służbowych, rezerwacji, rozliczeń, ubrań roboczych/ochronnych, wyborów do rady pracowniczej, etc. , Obsługa recepcji, obiegu..
2025-11-19 18:03:19Zakres obowiązk ów:Obsługa kandydat ów oraz cudzoziemc ów- kandydat ów na studia.Obsługa administracyjna dokumentacji w zakresie rekrutacji na studia.Obsługa systemu rekrutacyjnego na studia oraz rekrutacyjnej strony internetowej na studia.Udzia
2025-11-19 11:54:00Zakres obowiązków:- obsługa i ewidencja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej),- obsługa gości,- współpraca z działem BHP i medycyny pracy - organizacja szkoleń oraz badań dla pracowników, - tworzenie i prow
2025-11-18 18:40:42Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-18 17:10:26KaseyaOpis stanowiska: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
2025-11-18 11:31:22Centrum Medyczne poszukuje zorganizowanej i sumiennej osoby do wsparcia zespołu administracyjnego. Stanowisko: Pracownik Administracyjny Lokalizacja: Żyrardów Wymiar Pracy: Pełny etat, Praca stacjonarna Zakres obowiązków: Obsługa Pacjenta: Rejes
2025-11-17 21:05:26Zakres obowiązków:Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego. Opracowywanie planów potrzeb remontowych. Zlecanie, nadzór i rozliczanie prac remontowych. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanyc
2025-11-17 18:40:42Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. Administracji Biura
2025-11-17 18:30:01Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami., Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu., Tworzenie raportów i analiz na potrzeby..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, Prowadzenie wewnętrznego działu księgowo- kadrowego, Zakres obowiązków:, wprowadzanie faktur kosztowych z opisem analitycznym, prowadzenie rozliczeń i rozrachunków, miękka windykacja, rozliczanie mediów, czynszu i..
2025-11-17 10:40:43Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-11-16 22:40:01ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-11-16 10:59:43ASISTWORK SP. Z O.OZakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie; Obsługa programu obiegu dokumentów w zakresie m.in. rejestracji, kontroli oraz archiwizacji dokumentów;
2025-11-15 08:21:04Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę - księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14
2025-09-10 15:05:29AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM -pr
2025-09-15 21:05:27