Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-24Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, zatrudni osobę na stanowisku administracyjno-promocyjnym na Wydziale Nauk Społecznych w Bartoszycach. Oferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stały rozk
2025-11-10 15:05:31Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja poczty,, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy,, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru,, współpraca z dostawcami zewnętrznymi,, realizacja..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Obsługa modułu MM w systemie SAP - tworzenie zamówień, wprowadzanie i aktualizacja umów., Współpraca z dostawcami usług - zbieranie ofert, weryfikacja umów, negocjowanie warunków, przygotowywanie zestawień porównawczych.
2025-12-03 14:41:30Twój zakres obowiązków, przygotowywanie materiałów i dokumentów dotyczących kontroli i odbiorów technicznych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,, ewidencja i prowadzenie dokumentacji związanej m.in. z realizowanymi działaniami dot...
2025-12-03 11:41:50PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-03 10:59:42PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne funkcjonowania klinik, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, Koordynowanie serwisu naprawczego sprzętu medycznego, Sprawowanie nadzoru nad..
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe wspierające produkcję budowlaną, prowadzenie rejestru umów, zleceń i zamówień, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, likwidacja faktur przerobowych, weryfikacja ich.
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i przygotowywanie danych z obszaru administrowania majątkiem, Dbanie o prawidłowy, terminowy obieg dokumentów w obszarze majątku, Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz dotyczących stanu oraz zmian w.
2025-12-02 15:41:55Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: - Opracowywanie założeń budżetowych zgodnie z bieżącymi regulacjami w Spółce oraz monitorowanie poziomu wykorzystania budżetu, -
2025-12-02 15:35:06Polskie Koleje Państwowe S.A 3,7Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów finansowych (w tym harmonogramów, budżetów, planów finansowych, rozliczeń i sprawozdań oraz pism)., Przygotowanie sprawozdań lub raportów z realizacji prac uzgodnionych z..
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, Opracowywanie założeń budżetowych zgodnie z bieżącymi regulacjami w Spółce oraz monitorowanie poziomu wykorzystania budżetu,, Przygotowywanie dokumentacji i udział w procesach zakupowych, zgodnie z obowiązującymi w Spółce
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie (kadrowych, magazynowych, produkcyjnych),, Koordynowanie i nadzorowanie procesu kompletowania, pakowania oraz przygotowania towarów do wysyłki zgodnie z obowiązującymi
2025-12-02 11:42:00Prowadzenie sekretariatu Współpraca z księgowością Współpraca z działem zakupowym Ofertowanie
2025-12-02 11:21:11Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami gruntowymi Spółki, w tym dotyczących odprowadzania opłat za użytkowanie wieczyste i zarząd, zmian geodezyjnych, stanu prawnego gruntów, korzystania z nieruchomości..
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Cel stanowiska:, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów administracyjnych i finansowych firmy szkoleniowej, wsparcie zarządu w zakresie planowania i nadzoru nad rentownością usług, a także prowadzenie działań..
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw technicznych, dbanie o terminowość wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych i ich kontrola, bieżąca kontrola i ocena potrzeb w zakresie właściwego utrzymania stanu technicznego nieruchomości,.
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji
2025-12-02 07:29:22Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur zakupowych i kosztowych do systemu,, Codzienne generowanie wyciągów i obsługa spłat należności w systemie,, Rozliczanie wydatków handlowców i delegacji,, Przygotowywanie i kontrola dokumentów dla biura
2025-12-01 23:40:07Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura i dokumentów , wsparcie procesów sprzedażowych, wprowadzanie danych i obsługa zamówień (fakturowanie etc.), kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami w Polsce i zagranicą, wsparcie.
2025-12-01 22:40:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Inne wymagania: Wyksz
2025-12-01 22:31:14Warszawski dom technika not sp. z.o.o 4,6Twój zakres obowiązków, Obsługa organizacyjno-administracyjna Spółki, Sporządzanie pism na potrzeby Zarządu Spółki., Współpraca z podmiotami, organizacjami, organami/instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej problematyki., Realizacja zada
2025-12-01 17:41:19Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, weryfikacja, kompletowanie i archiwizacja dokumentów związanych z ubezpieczeniami (polisy, aneksy, wnioski) , Udzielanie klientom informacji dotyczących statusu ich wniosków, polis, terminów płatności i.
2025-12-01 17:41:18Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań z obszaru administracji, podstaw prawa, sprzedaży oraz bezpośrednie wsparcie Zarządu w tych działaniach., Obsługa, weryfikacja oraz przygotowywanie uwag i zastrzeżeń do umów korporacyjnych, we współpracy
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur zakupowych, Wystawianie faktur sprzedażowych i przygotowywanie dokumentów do sprzedaży, Weryfikacja faktur zakupowych pod kątem zgodności formalnej i rachunkowej, Obróbka danych w arkuszach..
2025-12-01 15:41:53Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych w firmie oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego., Tworzenie zleceń dla klientów, nadzór nad ich obiegiem, ewidencjonowanie i archiwizacja., Wystawianie faktur., Realizacja
2025-12-01 14:41:41Twój zakres obowiązków, Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami komunalnymi;, Obsługa najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu, prowadzenie korespondencji, rejestrowanie zgłoszeń, podejmowanie działań interwencyjnych.
2025-12-01 14:41:41Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do księgowości (wyciągi, faktury, JPK, raporty kasowe, PZ/WZ)., Kontrola płatności, przypomnienia o płatnościach., Wystawianie faktur abonamentowych i wprowadzanie płatności do.
2025-12-01 13:41:42Twój zakres obowiązków, Obsługa biura i wsparcie organizacyjne dla Zarządu Spółki, Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura i jego bieżącej organizacji., Fakturowanie bieżące, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – poczta,..
2025-12-01 13:41:41Twój zakres obowiązków, Porządkowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów finansowych., Wprowadzanie faktur i innych dokumentów do systemów wewnętrznych., Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym (przekazywanie dokumentów, uzupełnianie..
2025-12-01 12:41:33Opublikowana 09:07:22. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-01 11:52:01GoGlobalTwój zakres obowiązków, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek, bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta, współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura, wsparcie..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Prowadzenie postępowań i dokumentacji w zakresie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, Gospodarowanie mieniem CK Victoria (powadzenie spraw związanych z inwentaryzacją mienia CK Victoria),..
2025-12-01 11:41:54Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad
2025-12-01 11:30:10Twój zakres obowiązków, przygotowanie i opiniowanie umów i innych aktów prawnych,, współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną,, przygotowywanie wniosków do Sądu Wieczystoksięgowego oraz KRS,, bieżący nadzór nad realizacją postanowień i wyroków..
2025-12-01 10:41:26Koordynator ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków Koordynator ds. Administracji w Grupie Mia MentePoszukujemy osoby, która połączy kompetencje administracyjne, organizacyjne i projektowe, wspierając rozwój i sprawne funkcjonowanie naszej p
2025-11-29 06:59:49O2a Polska Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie księgowym oraz płacowym, przygotowywanie dokumentów do księgowania oraz wystawianie faktur, opisywanie i ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz sprzedażowych, wstępn
2025-11-28 18:40:05Zakres obowiązków: • Kompleksowe wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań oraz prowadzeniu kluczowych projektów. • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym posiedzeń Zarządu. • Przygotowywanie raportów, zestawień oraz rozlic
2025-11-28 18:21:01Twój zakres obowiązków, Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura., Dbanie o wizualny porządek i estetykę biura., Zakupy biurowe i produkcyjne (papier, środki czystości, kawa, artykuły eksploatacyjne, itp.)., Obsługa ekspresu do
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, Bieżąca organizacja pracy biura oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Prowadzenie rejestrów dokumentów oraz archiwizacja umów i pozostałej dokumentacji, Pomoc w przygotowywaniu dokumentów przekazywanych do kancelari
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, - Prowadzenie dokumentacji biurowej i administracyjnej, - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - Wsparcie / kontakt z zewnętrznym biurem księgowym / wystawianie / wprowadzanie faktur do systemu, - Zarządzan
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Bieżący nadzór nad należytym zabezpieczeniem i utrzymaniem majątku Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. św. Jana Pawła II i jednostek obsługiwanych, w tym wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych
2025-11-28 11:41:47Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji,, Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura,, Obsługa poczty oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Ewidencja faktur elektronicznych , KSEF, Zakup materiałów biurowych,, Wsparcie w.
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Twój zakres obowiązków, Będziesz wspierać nasz zespół w codziennej pracy biurowej i logistycznej, pomagając nam dbać, by wszystko działało sprawnie – od dokumentów, przez systemy, aż po kontakt z klientami., , Do Twoich zadań będzie należało:, •
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, Czym będziesz się zajmować?, , Obsługa najemców i właścicieli:, Mailowy i telefoniczny kontakt z najemcami oraz właścicielami, Wystawianie faktur, naliczeń oraz innych dokumentów finansowych, kontrola płatności, ..
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, administracyjny:, -Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert,, -Przyjmowanie, wprowadzenie do systemu wydawanie urządzeń, -Opracowywanie dostarczonych wyników z badań na szablonach spółki, -Nadzór nad prawidłowym obiegiem
2025-11-28 09:41:30Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracji i organizacji biurowej, Obsługa recepcyjna kontrahentów i gości firmy , Bieżąca rejestracja i archiwizacja dokumentów firmowych (faktur, umów, etc.), przekazywanie dokumentów do..
2025-11-28 07:40:10Pracownik biurowo-administracyjnyTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa biura firmy budowlanej. Analiza dokumentacji przetargowej, w szczególności SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz przygotowywanie skróconych zestawień wymagań zama
2025-11-28 06:59:49Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30