Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-19Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Zakres obowiązków: • Przygotowywanie dokumentacji do SAP • Prowadzenie postępowań zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych • Raportowanie stanu wydatkowania i planów wykorzystania środków własnych oraz rezerwy celowej do Biura Finansów i Księgowośc
2025-09-25 15:05:28Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Pracownik administracyjno100_42025Obowiązki wsparcie organizacji w obszarach administracjiobsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień)wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkańobsługa korespondencji wychodz
2025-12-16 06:59:50GI GroupZakres obowiązków:Praca na komputerze, układanie grafiku, układanie grfiku zajęć, obsługa klienta. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średn
2025-12-15 18:40:45Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-12-15 18:40:06Twój zakres obowiązków, obsługa pacjentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),, rejestracja wizyt i prowadzenie kalendarzy,, udzielanie informacji o usługach placówki,, wsparcie administracyjne i organizacyjne biura,, dbanie o prawidłowy obieg
2025-12-15 18:40:06Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Specjalista/Specjalistka ds. administracji i przejmie kluczowe zadania związane z dokumentacją kupna i sprzedaży, obiegiem danych oraz wsparciem procesów..
2025-12-15 15:41:33Twój zakres obowiązków, Twoim głównym zadaniem będzie pomoc w przygotowaniu i przeglądzie dokumentacji dotyczących wyrobów medycznych. Siedziba i biuro Premium Plus Poland znajdują się Wysogotowie, jednak praca charakteryzuje się ścisłą współpra
2025-12-15 15:41:33Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebieg
2025-12-15 15:31:35Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, , Opis stanowiska:, , Poszukujemy osoby na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Administracyjno-Finansowych (K/M), która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie procesów..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Poczta przychodząca: Odbiór, rejestracja, skanowanie i dekretacja korespondencji do odpowiednich prawników/działów., Poczta wychodząca: Przygotowywanie wysyłek (listy polecone, kurierzy), prowadzenie książki nadawczej..
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżącej działalności firmy, Koordynacja działań firmowych oraz współpraca z dostawcami usług – przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami, kontakty z dostawcami artykułów..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych , obsługa faktur kosztowych i..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, korespondencja e-mailowa z klientem, kontakt z kontrahentami w kwestiach administracyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przyjmowanie, koordynowanie i kontrola dokumentów, realizacja innych powierzonych spraw..
2025-12-15 10:41:22Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne oraz zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura zarządu;, zarządzanie prawidłowym obiegiem korespondencji firmowej, dokumentów i informacji oraz prowadzenie ich rejestrów;,.
2025-12-15 09:41:13Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów finansowych: zestawienia kosztów, raporty, weryfikacja faktur, przygotowywanie płatności., Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz przygotowywanie dla niej kompletnych pakietów dokumentów.,..
2025-12-15 08:40:32ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wsparcie Działu Administracji w codziennej pracy, - współtworzenie nowych projektów, - obsługa administracyjna działań firmy, - przygotowywanie i dekretowanie dokumentacji przekazywanej do księgowości, - utrzymywanie bieżący
2025-12-14 06:58:09IT BUSINESS GROUP sp. zo.oZakres obowiązków:Wprowadzanie informacji o remontach i naprawach do systemu informatycznego SLIP, zlecanie i nadzorowanie remontów i napraw do 170 tyś. zł, uczestniczenie w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, organizacja zamó
2025-12-13 18:40:29Zakres obowiązków:obsługa kancelaryjna Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów;udzielanie porad prawnych,przyjmowanie, rejestrowanie, weryfikowaniei przygotowywanie dokumentacjiniezbędnejdo rozpatrzenia sprawy przez Powiatowego Rzecznika Konsume
2025-12-13 18:40:27Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 16:54:07BEST S.ATwój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi,, wsparcie operacyjne departamentu –
2025-12-12 11:41:34Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKTwój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Opis stanowiska Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rej
2025-12-12 07:28:36Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Dla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, - Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłaszanych usterek i napraw, - Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac, rozliczenia materiałów zużytych wg ilości i obowiązujących cen,, - Rozliczanie i naliczanie..
2025-12-11 19:40:10Zakres obowiązków:1)racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,2)prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,3)przygotowywanie umów i realizac
2025-12-11 18:40:33Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Trąbki Wielkie k. Gdańska Poszukujemy osoby, która wzmocni obszar obsługi administracyjnej i wesprze swoimi kompetencjami nie tylko Administrację, ale również inne obszary w naszym zakładzie produkcy
2025-12-11 18:21:03Twój zakres obowiązków, Oferta idealna dla studentów najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży i administracji!, Prowadzenie administracji biurowej i organizacja pracy biura,, Wprowadzanie do odpowiednich systemów umów z działu sprzedaży,,..
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, '- Obsługa administracyjno-biurowa działu (prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji e-mailowej), - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami , -..
2025-12-11 10:41:49Dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialnośćUmiejętność pracy z dokumentami i danymiSprawna obsługa komputera oraz MS Office (Word, Excel)Komunikatywna znajomość języka angielskiegoWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widzi
2025-12-11 10:25:20DevireOpis stanowiska Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyr
2025-12-11 07:30:20Specjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Zakres obowiązków:Ustalanie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja; prowadzenie
2025-12-10 18:41:08Zakres obowiązków:Organizacja i rozliczanie projektów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejPrzygotowywanie i zestawianie dokumentów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejOrganizacja spotkań dla struktur i organizacji wsp
2025-12-10 18:41:07Zakres obowiązków:- przyjmowanie i rejestracja korespondencji oraz koordynowanie jej obiegu;- odbieranie i udzielanie informacji za pomocą urządzeń teleinformatycznych;- udział w bieżącej obsłudze interesantów;- współpraca z pracownikami kancela
2025-12-10 18:41:06Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, umów i innych dokumentów dotyczących bieżących spraw Spółki oraz spółek zależnych, Archiwizowanie dokumentów, Wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych z zewnętrznych źródeł (dotacje, granty, itp.)
2025-12-10 17:41:03Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Twój zakres obowiązków, Szukamy kogoś, kto lubi porządek, liczby i biurowy chaos zamienia w spokój., , Jeśli studiujesz i chcesz zdobyć doświadczenie w administracji i finansach w branży TSL, to ogłoszenie jest dla Ciebie - ale uwaga: tu liczy s
2025-12-10 09:41:21Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-10 07:28:27Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-12-10 07:28:26Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, zatrudni osobę na stanowisku administracyjno-promocyjnym na Wydziale Nauk Społecznych w Bartoszycach. Oferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stały rozk
2025-11-10 15:05:31Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43