Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-13Employer requirements Fluent in English (min. B2 level) Proficient in speaker of one of: German / Dutch / French / Czech / Slovak / Swedish / Norwegian / Danish / Finnish / Hungarian Very good knowledge of MS Office Very good organizational skil
2025-10-30 10:25:14AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SAMinimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - wprowadzanie danych personalnych, przygotowywanie umów, aneksów, obsługa wniosków i kwestii związanych z zatrudnieniem, - wyjaśnianie błędów, przygotowywanie raportów, weryfikacja danych do list płac, - odpowi
2025-12-09 15:30:10Grafton Sp. Z o.oZakres obowiązków:Wprowadzanie informacji o remontach i naprawach do systemu informatycznego SLIP, zlecanie i nadzorowanie remontów i napraw do 170 tyś. zł, uczestniczenie w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, organizacja zamó
2025-12-13 18:40:29Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04On behalf of our Client, we are is seeking an ambitious Sales Administration Specialist with Spanish or Polish (front office)to joinnewly formed team.Your primary focus is the accurate and swift execution of financial transactions related to pri
2025-12-13 11:53:50Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Specjalista ds. administracji.Zadania:Obsługa recepcjiProwadzenie korespondencji służbowejPrace z systemem ERPZamawianie artykułów biurowych, środków czystości, materiałów marketingowych itp.Wsp
2025-12-13 11:53:49Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 16:54:07BEST S.ATwój zakres obowiązków, Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, zakupami i infrastrukturą., Zarządzanie kontraktami, dostawcami oraz procesami administracyjnymi., Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych oraz optymalizacja..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi,, wsparcie operacyjne departamentu –
2025-12-12 11:41:34Twój zakres obowiązków, Analiza danych z systemów WMS/WLM dotyczących produktywności pracowników oraz efektywności procesów magazynowych (weryfikacja poprawności oraz identyfikowanie odchyleń i nieprawidłowości danych)., Monitorowanie kluczowych
2025-12-12 11:41:33Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z
2025-12-12 11:29:58Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z
2025-12-12 11:29:58Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z
2025-12-12 11:29:58Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Dla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent
2025-12-11 21:25:19Opis stanowiska:W tej roli będziesz wspierać codzienne funkcjonowanie biura fitness klubu – od obsługi korespondencji i dokumentów po kontakt z działami wewnętrznymi. Do Twoich zadań należeć będzie dbanie o sprawny obieg umów i faktur, przygotow
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, - Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłaszanych usterek i napraw, - Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac, rozliczenia materiałów zużytych wg ilości i obowiązujących cen,, - Rozliczanie i naliczanie..
2025-12-11 19:40:10Zakres obowiązków:1)racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,2)prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,3)przygotowywanie umów i realizac
2025-12-11 18:40:33Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Trąbki Wielkie k. Gdańska Poszukujemy osoby, która wzmocni obszar obsługi administracyjnej i wesprze swoimi kompetencjami nie tylko Administrację, ale również inne obszary w naszym zakładzie produkcy
2025-12-11 18:21:03Twój zakres obowiązków, obsługa klientów NEO Garage – na miejscu i telefonicznie, dbanie o ich zadowolenie, wprowadzanie danych do systemu i organizowanie dokumentów, tworzenie treści na nasze Social Media – pokaż, że masz pomysł na ciekawe..
2025-12-11 16:40:53Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie oraz weryfikacja deklaracji podatkowych naszych klientów, zapewniając pełną zgodność z obowiązującymi przepisami,, Utrzymywanie kontaktu z zagranicznymi urzędami skarbowymi i pracodawcami, komunikujemy się
2025-12-11 15:41:34Twój zakres obowiązków, Oferta idealna dla studentów najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży i administracji!, Prowadzenie administracji biurowej i organizacja pracy biura,, Wprowadzanie do odpowiednich systemów umów z działu sprzedaży,,..
2025-12-11 14:41:19OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem in
2025-12-11 13:16:58Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców (m.in. przygotowywanie dokumentacji, składanie wniosków, monitorowanie postępów);, Utrzymywanie kontaktów z urzędami (Urzędy Wojewódzkie, Urzędy Pracy,
2025-12-11 12:41:23Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa sekretariatu,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,, koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu..
2025-12-11 11:41:46Twój zakres obowiązków, '- Obsługa administracyjno-biurowa działu (prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji e-mailowej), - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami , -..
2025-12-11 10:41:49OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowa
2025-12-11 07:30:20Opis stanowiska Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyr
2025-12-11 07:30:20Specjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Twój zakres obowiązków:Wprowadzanie danych do systemów projektowych oraz aktualizacja rejestrów administracyjno-logistycznych.Obsługa dokumentacji i procedur związanych z przepustkami, kartami identyfikacyjnymi i wnioskami.Koordynacja ruchu mate
2025-12-11 05:25:19Twój zakres obowiązków:Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z umowami (również w języku angielskim),Kompletowanie dokumentacji oraz zbieranie podpisów na fakturach w celu potwierdzenia ich zasadności,Drukowanie, skanowanie oraz archiwizowanie
2025-12-11 05:25:19Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-12-11 05:25:19ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-12-10 22:30:38RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OOpis stanowiska Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych
2025-12-10 22:00:02Zakres obowiązków:Ustalanie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja; prowadzenie
2025-12-10 18:41:08Zakres obowiązków:Organizacja i rozliczanie projektów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejPrzygotowywanie i zestawianie dokumentów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejOrganizacja spotkań dla struktur i organizacji wsp
2025-12-10 18:41:07Zakres obowiązków:- przyjmowanie i rejestracja korespondencji oraz koordynowanie jej obiegu;- odbieranie i udzielanie informacji za pomocą urządzeń teleinformatycznych;- udział w bieżącej obsłudze interesantów;- współpraca z pracownikami kancela
2025-12-10 18:41:06Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, umów i innych dokumentów dotyczących bieżących spraw Spółki oraz spółek zależnych, Archiwizowanie dokumentów, Wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych z zewnętrznych źródeł (dotacje, granty, itp.)
2025-12-10 17:41:03Twój portal z ofertami pracy
2025-12-10 15:54:07DevireYour responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37On behalf of our Client, we are is seeking an ambitious Fleet Administration Specialist with fluent Spanish or Polish to join a newly formed team.This is a unique confidential opportunity to work in a dynamic, international environment. You won'
2025-12-10 11:53:51Twój zakres obowiązków, zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura;, dbanie o wizerunek firmy;, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;, organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja;,..
2025-12-10 11:41:43Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Your responsibilities, Be responsible for Reception, Provide support for all departments as required. Including filing, creating Word, Excel, PowerPoint, and other electronic documents, completing travel expense reports, as well as other general
2025-12-10 09:41:22Twój zakres obowiązków, Szukamy kogoś, kto lubi porządek, liczby i biurowy chaos zamienia w spokój., , Jeśli studiujesz i chcesz zdobyć doświadczenie w administracji i finansach w branży TSL, to ogłoszenie jest dla Ciebie - ale uwaga: tu liczy s
2025-12-10 09:41:21ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responsibilities: - Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries. - Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports. - Support benefit renewals, system updates, and compliance. -
2025-11-25 07:30:08Grafton Sp. Z o.oYOUR PROFILE Several years of experience in the payroll department and independence in tasks Knowledge of Polish Labour Law and Payroll issues Good knowledge of English and fluent Polish (written and spoken) Good analytical skills; practical kno
2025-11-18 10:25:13Capgemini polska sp. z o.o