Twój zakres obowiązków, Obsługa procesów administracji personalnej (w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, aneksów)., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów personalnych w firmie., Bieżąca ewidencja danych i monitorowanie terminów
2025-11-22 12:41:13Jesteśmy liderem w branży pralniczej i świadczymy profesjonalne usługi dla hoteli, placówek gastronomicznych, przemysłu spożywczego oraz ..
2025-12-18 16:20:00Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i wprowadzanie zamówień do systemu, Weryfikowanie i opisywanie faktur kosztowych, Wiekowanie należności i zobowiązań, Przygotowywanie danych do sprawozdań oraz raportów, Archiwizowanie dokumentacji, Bieżąc
2025-12-21 16:40:40Twój zakres obowiązków, przyjmowanie oraz analizowanie zamówień od kontrahentów spółki;, weryfikacja zapasu magazynowego, zaplanowanej produkcji do aktualnego zapotrzebowania oraz prognoz sprzedaży partnerów handlowych spółki;, kontakt z klienta
2025-12-04 17:41:06Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień, fakturowanie i koordynowanie rozliczeń, Monitorowanie stanów magazynowych i aktualizacja ofert sprzedaży, Przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analizowanie danych, Przygotowywanie
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi,, wsparcie operacyjne departamentu –
2025-12-12 11:41:34Zarząd Fundacji Rozwoju Regionów poszukuje Pracownika administracyjno-biurowego do obsługi projektów współfinansowanych z UE Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania minimalne: Wymagania: 1. Wykształcenie i doświadczenie
2025-12-19 11:50:00Chcesz pracować w biurze, gdzie na serio nie ma nudnych dni, a kawa jest zawsze świeża? Zgłoś się do nas! Miejsce pracy: Nowy Sącz, ul. Krakowska Stanowisko: Pracownik Biurowy Branża: Pompy ciepła Czego szukamy? • Osób pozytywnie nastawionych, k
2025-12-16 21:05:25GlOBET sp.z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie faktur i innych dokumentów związanych
2025-12-15 11:50:06Piekarnia Rożnów poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego, która posiada doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz swobodnie porusza się w środowisku komputerowym. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa biura oraz wsparcie ad
2025-12-13 11:50:04Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu Oddziału i obsługa spraw administracyjnych,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Oddziału,, przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień oraz korespondencji firmowej,,..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji biurowej , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Wspieranie pracy innych działów poprzez wykonywanie zadań administracyjnych , Organizowanie i koordynowanie..
2025-11-25 12:41:28KANCELARIA FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWA JN...Twój zakres obowiązków, wsparcie biura w projektach energetycznych,, przygotowywanie dokumentacji,, praca w AutoCAD (podstawowa edycja rysunków),, kontakt z podwykonawcami i dostawcami,, obsługa korespondencji i bieżących spraw biura...
2025-11-24 11:41:38Dzień dobry Zatrudnię asystentkę Wymagania : Dyspozycyjność Możliwość wyjazdów służbowych Chęć rozwoju Inteligencja i umiejętność zachowania podczas spotkań biznesowych i eventów Oferuję: Bardzo dobre warunki finansowe Elastyczne godziny pracy N
2025-11-22 11:50:05Zakres obowiązków:- przygotowywanie dokumentacji przetargowej,- udział w przetargach,- obsługa urządzeń biurowych,- przygotowywanie i wysyłanie ofert. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inneUprawnienia: Obsłu
2025-11-17 18:40:40Zatrudnię na pełny etat kobietę do pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie transportowej.Stanowisko-asystentka do 45 lat.Wysokie zarobki. Zakres obowiązków: Obsługa biura i dbanie o pozytywny wizerunek firmy Przyjmowanie i obsługa gości oraz
2025-10-05 11:50:01Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie f
2025-10-02 11:50:06Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie f
2025-09-01 11:50:01Zakres obowiązków:Osoba zatrudniona na tworzonym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura, komunikację wewnętrzną, zarządzanie dokumentacją (archiwizacja, obieg dokumentów), obsługę korespondencji przychodzącej i wychodz
2025-12-19 18:40:33Twój zakres obowiązków, organizacja i koordynacja transportów ponadgabarytowych, kontakt z klientami i przewoźnikami, nadzór nad realizacją zleceń..
2025-12-19 14:41:25Zakres obowiązków:pomoc w przygotowywaniu dokumentów księgowychwprowadzanie danych do systemuarchiwizacja dokumentówbieżące wsparcie księgowej w codziennych zadaniach
2025-12-02 16:20:01Wymagana znajomość przynajmniej 1 języka obcego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktu, zdolności organizacyjne, znajomość zasad marketingu. Proponujemy wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników. Prosimy o kon
2025-11-11 15:05:32OFERTA PRACY Pracownik biurowo-terenowy Pozyskiwanie zgód od właścicieli nieruchomości – sieci przesyłowe FORMAL PROJECT Sp. z o.o. Przedstawiciel: Marcin Wyszyński Ostrołęka CV: praca@uzgodnienia.eu Zakres obowiązków: Pozyskiwanie zgód od właśc
2025-12-20 11:52:02Specjalista / Specjalistka ds. kadr32_NDIxNDFfMF80MjMwObowiązki Jakie zadania na Ciebie czekają?• Obsługa kadrowa pracowników spółek Grupy TAURON• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej• Kontaktowanie się z instytucjami zewnętrznymi oraz ze spółk
2025-12-20 06:59:47TAURON Polska Energia S.AZakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Twoja Rola Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień finansowych
2025-12-19 07:27:34