Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-15Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Opublikowana 14:39:23. Poszukujemy osoby, która wesprze nasz Dział Eksploatacji w działaniach administracyjnychJakie… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-22 08:05:10Elenger PolskaKoordynator ds. Administracyjnych i Wsparcia OperacyjnegoTwój zakres obowiązków udział w realizacji funkcji administracyjnych w biurze centrali firmy prowadzenie sekretariatu tworzenie pism, nadzór nad obiegiem dokumentów sporządzanie raportów i
2025-10-22 06:59:43Ipk Sp. z o. oFor our Client, we are looking for: Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: AA/114/2025 The description of duties is a presented below:to provide administ
2025-10-18 06:59:45Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersSpecjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oPoszukujemy osoby do wsparcia zarządcy w codziennej obsłudze nieruchomości mieszkaniowych. Do głównych zadań należeć będzie: bieżący kontakt z mieszkańcami i dostawcami usług, obsługa zgłoszeń oraz wsparcie w nadzorze nad pracami serwisowymi, pr
2025-10-15 14:21:03Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Warszawa, Jagiellońska 88. Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w codziennych zadaniach administracy
2025-10-14 21:05:29Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
2025-10-14 08:55:03Specjalista ds. administracji personalnejTwój zakres obowiązków Realizacja procesów kadrowych w firmie produkcyjno- handlowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy. Przygotowywanie dokumentów pracowniczych: umowy o pracę, aneksy, wypow
2025-10-14 06:59:44Corab S.A• obsługa przyjmowanie i wystawianie faktur sprzedażowych usługowych korekt (subiekt lub navireo ) > miękka windykacja > rozliczanie i wprowadzanie wyciągów bankowych > Analiza obrotów i naliczenia premii bonusów ( obsługa tabeli przestawnych i
2025-10-13 21:05:43For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e
2025-10-11 17:55:07Wymagania doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej lub pokrewnej (kancelaria prawna, biuro rachunkowe) umiejętność zarządzania pracą biura i k
2025-10-11 08:24:01Vadym RekelOpublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsZakres obowiązków: • Kompleksowa obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zespołu w codziennej pracy, • Przedstawianie warunków współpracy i wyjaśnianie zasad zatrudnienia pracowników tymczasowych, • Przygotowywanie i komp
2025-10-10 15:22:01GI GroupSpecjalista ds. administracji - umowy najmu -wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -o
2025-10-10 15:05:29Specjalista ds. Administracji i Obsługi BiuraTwój zakres obowiązków Obsługa gości (w tym zagranicznych) oraz pracowników Terminowe wprowadzanie faktur do systemu Organizowanie biurowych spotkań okolicznościowych (koordynacja, catering) Obsługa g
2025-10-08 06:59:50Air Liquide Polska Sp. z o. o 4,6Wymagania: Wykształcenie: średnieMinimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuPrawo jazdy kt. BObsługa MS OfficePodstawowa wiedza z zakresu gospodark
2025-10-07 16:51:02Usługi Grupa TAURON sp. z o.oWymaganiaMinimum średnie wykształcenie (preferowane administracja, ekonomia lub techniczne budowlane)Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
2025-10-06 07:52:01Praca.plObecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydat ów na stanowisko:Specjalista ds. Administracji / Resource Support Lokalizacja: Warszawa bądź zdalnie 100 %Rodzaj umowy: Kontrakt B2B podpisywany z Hays Poland Wsp ółpraca: wsp ółpraca długofalowaS
2025-10-05 11:53:41Specjalista ds. administracjiTwój zakres obowiązków Utrzymanie oczekiwanego stanu technicznego budynku administracyjnego (m.in. wykonywanie drobnych napraw), Nadzór nad działem utrzymania czystości (w części administracyjnej i zewnętrznej), Nadz
2025-10-04 06:59:54Tarczyński S.AMłodszy specjalista ds. administracjiTwój zakres obowiązków Dołącz do Carcon i twórz z nami budownictwo na miarę XXI wieku. Nie działamy według procedur sprzed dekady – korzystamy z narzędzi, które naprawdę ułatwiają pracę. Zespół pracuje w chmu
2025-10-02 06:59:47Carcon sp. z o.o 4,9Dla jednego z naszych Klientów działającego w branży energetycznej i usług komunalnych poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych - recepcja Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
2025-09-30 06:59:51Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersJako wsparcie administracyjne będziesz odpowiedzialny/na za zapewnienie skutecznego wsparcia dla naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Twoim głównym obowiązkiem będzie przetwarzanie faktur, monitorowanie otwartych raportów faktur i zapew
2025-09-26 21:05:28Specjalista ds. administracji projektówTwój zakres obowiązków Nadzór nad flotą samochodową (przeglądy, serwisy, zmiany opon, kontrola terminów). Koordynacja transportu pracowników na projekty i pomiędzy lokalizacjami. Prowadzenie i aktualizacja
2025-09-25 06:59:50Montec-PL Sp. z o.oAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Administracja publiczna: pozostałe
2025-09-24 08:55:06For our Client, we are looking for: Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division/Strategy, Governance and Transparency Unit/ Transparency, Accountability and Document Management Sector Location: Warszawa, Śród
2025-09-24 06:59:44Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersOpublikowana 20:03:07. Position: Administrative AssistantLocation: Remote (Poland)Salary: Flexible to Discuss… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-23 18:52:01Insight GlobalSpecjalista / Specjalistka ds. administracji i kontroli kosztówTwój zakres obowiązków Wsparcie w codziennej pracy dla Country Managera obejmujące m.in.: wsparcie administracyjne, koordynację wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, wizyt i wydarzeń
2025-09-21 06:59:50Logart Sp. z o. oWymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane: logistyka) Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze administracji nieruchomościami i majątkiem Spółki, obsługi floty samoch
2025-09-18 16:51:02TAURON Polska Energia S.AKoordynator / Koordynatorka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Zarządzanie procesami administracyjnymi w Grupie Lagardere; Koordynacja floty samochodowej (leasing, wynajem, ubezpieczenia, serwis, likwidacja szkód, karty paliwowe, GPS); Nadz
2025-09-18 06:59:44Lagardere travel retail spółka z ograniczoną... 2,5Nasz Klient to międzynarodowa firma logistyczna, która wspiera odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa. Do swoich magazynów poszukuje pracowników w charakterze: specjalista ds. administracji magazynowej. Jesteś zainteresowany? Wyślij swoje CV a my od
2025-09-18 06:59:43Charlie Works 2,5Opublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-09-16 08:55:04WymaganiaWykształcenie minimum średnie, mile widziane ekonomiczne lub administracyjneDobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowejOdporn
2025-09-11 19:07:05Praca.plOpublikowana 00:22:06. Who drives our World? You Do!Together we create a chain of professionals - become our link!About… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-11 19:07:03DHL Supply ChainZakres obowiązków: codzienna obsługa recepcji (centrala telefoniczna, korespondencja, obieg dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,nadawanie przesyłek pocztowych/kurierskich, rezerwacje hoteli, podróży służbowych, zamawia
2025-09-09 16:41:02CCCJaki będzie Twój zakres zadań: Przygotowywanie produktów do realizacji retuszu, Przydzielanie zdjęć do zespołu grafików, Kontrola nad przebiegiem procesu: foto → retusz → publikacja, Przygotowywanie produktów do uploadu i ich upload, Uzupełniani
2025-09-06 16:41:01CCCZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: [Inne] : Wymagania:minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ,status absolwenta kierunków stud
2025-09-02 11:31:20Panorama Morska Haratyk Leszek 4,5Opublikowana 09:30:24. VeloBank S.A.O firmieważna jeszcze 3 dni(do 03 wrz)ważna jeszcze 3 dni(do 03… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-01 11:52:11VeloBank S.A 3,8Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-08-27 10:10:06TeamQuestBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Did you know that SIX Payment Services is hiring for Specialist Dispute Management. Apply now for the Specialist Dispute Management job at SIX Payment Services in poland, Europe with European Jobs. Take the next step in your career today wi
2025-08-24 08:40:01SIX Payment ServicesAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Marketing / Reklama / Promocja / PR, Sprzedaż / Obsługa klienta
2025-08-23 08:55:05Opublikowana 21:30:55. VeloBank S.A.O firmieważna jeszcze 17 dni(do 03 wrz)ważna jeszcze 17 dni(do 03… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-18 07:52:01VeloBank S.A 3,8Wymagania: Wykształcenie: średnieMin. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Podstawowa wiedza z zakresu księgowości i finansów Dobra znajomość obsługi
2025-08-13 16:51:01Usługi Grupa TAURON sp. z o.oFundusze UE / Projekty UE: Specjalista ds. funduszy
2025-08-13 08:55:04Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Jako wsparcie administracyjne będziesz odpowiedzialny/na za zapewnienie skutecznego wsparcia dla naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Twoim głównym obowiązkiem będzie przetwarzanie faktur, monitorowanie otwartych raportów faktur i zapew
2025-09-26 21:05:28Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1), dobra znajomość języka angielskiego (B2), komunikatywność i chęć rozwoju. Dla naszego międzynarodowego klienta, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy
2025-12-15 10:25:15AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wystawianie faktur - Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon) - Przygotowywanie ofert - Obsługa posprzedażowa klienta - Współpraca z firmami kurierskimi, składanie reklamacji - Współpraca ze wszystkimi działami firmy - I
2025-12-15 07:30:21DAMBAT Jastrzębski S.K.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będziesz robić? - Wspierać administrację środowiskami Windows i Linux. - Konfigurować i monitorować serwery i urządzenia sieciowe. - Dbać o prawidłowe działanie sprzętu i systemów. - Pomagać w zarządzaniu zasobami IT i obsł
2025-12-15 07:30:15Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7Twój zakres obowiązków, Budowanie zespołu doradców ds. nieruchomości przy pełnym wsparciu działu HR, Organizacja i prowadzenie szkoleń dla nowych doradców – z naciskiem na rozwój umiejętności w zakresie telefonicznej komunikacji z klientem i..
2025-12-15 10:41:24Twój zakres obowiązków, rozwój strategii komercyjnej portalu i współtworzenie kierunku rozwoju całej grupy medialnej;, budowa długoterminowych relacji z kluczowymi partnerami z branży energetycznej, przemysłowej i finansowej;, projektowanie i..
2025-12-15 10:41:24Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie projektem związanym z branżą motoryzacyjną, Koordynacja pracy zespołów oraz nadzór nad realizacją poszczególnych podzadań, Planowanie, monitorowanie i raportowanie postępu prac, Wsparcie działań..
2025-12-15 10:41:24Twój zakres obowiązków, zagwarantowanie właściwego przygotowania marketu do sprzedaży, przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta oraz wydajnej pracy pracowników sklepu, osiąganie założonych wyników ekonomicznych poprzez odpowiednie zarządzanie
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Sąd Okręgowy w Poznaniu, ogłasza konkurs nr 6/2025 na stanowisko, aplikanta kuratorskiego, w Sądzie Rejonowym Poznań-Stare Miasto w Poznaniu., , Liczba wolnych stanowisk - 1 etat...
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie kart zgłoszeń do systemów., Dbanie o poprawność i kompletność wprowadzanych informacji., Współpraca z innymi działami...
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, wsparcie Project Managerów i partnerstwo z biznesem, , • wspieranie pm-ów w prowadzeniu procesu projektowego oraz koordynacji dokumentacji,, • zbieranie i porządkowanie wymagań biznesowych,, • zapewnienie spójności danych
2025-12-15 10:41:23Your responsibilities, Migrate an existing WordPress-based website to the client’s domain hosted in Azure, Configure WordPress as a headless CMS, Ensure seamless integration with the existing Next.js front-end, Support deployment and hosting on
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Administracja kadrowa: przygotowywanie list płac, rachunków, dbałość o dokumentację kadrową, zgłaszanie stosownych deklaracji do US, ZUS, PEFRON, PPK, etc., Prowadzenie spraw administracji i organizacji biurowej, Bieżąca
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej dla dedykowanych Klientów,, Wprowadzanie danych kadrowo-płacowych do systemu płacowego enova365,, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń i świadectw pracy,
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji projektowej branży drogowej, Wykonywanie rysunków technicznych , Przygotowaniu kosztorysów oraz przedmiarów robót , Wykonywanie projektów organizacji ruchu, Kontaktowanie się z urzędami i..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od Klientów posiadających pakiet assistance, Organizacja pomocy medycznej w podróży, m. in. umawianie wizyt lekarskich, koordynacja hospitalizacji, transportów lądowych ora
2025-12-15 10:41:23Your responsibilities, Contribute to the appropriate implementation of governance activities including Operational Resilience, ORTPs, Financial Promotions, Conduct Risk, Conflicts of Interest, Complaints, Product Governance, Binder Governance, E
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Wspieranie kancelarii w bieżących zadaniach administracyjnych oraz związanych z obiegiem dokumentów;, Przygotowywanie projektów pism procesowych;, Wspieranie zespołu w bieżącej obsłudze prawnej klientów;, Analizowanie..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, kompleksowa transformacja operacyjna fabryk oraz wdrażanie systemów produkcyjnych, realizacja analiz optymalizacyjnych, realizacja dedykowanych projektów optymalizacyjnych (projektowanie layoutów, wzrost produktywności,.
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja krajowych oraz międzynarodowych przewozów towarów , Przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych , Utrzymywanie kontaktu z klientami, przewoźnikami oraz innymi uczestnikami procesu..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, , KOGO SZUKAMY , Szukamy osoby, która z zaangażowaniem wesprze kierownika i zespół w codziennej pracy sklepu., Kogoś, kto:, lubi organizację, liczby i logiczne myślenie,, potrafi działać spokojnie, ale odpowiedzialnie,,.
2025-12-15 10:41:23Your responsibilities, Calendar & communication, - Manage my personal calendar and scheduling, - Coordinate appointments, commitments, and reminders, - Manage my personal email inbox (filtering, flagging important items, and following up), ,..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, obsługa klientów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wystawianie dokumentów handlowo- księgowych, kontakt z klientami i dostawcami, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, współpraca z firmami..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Weryfikacja oraz analiza wyników Spółek w Grupie, Nadzór i realizacja finansowego zamknięcie miesiąca, Analiza i usprawnianie procesów księgowych oraz raportowania, Nadzór nad realizacją obowiązków dotyczących cen..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Doręczanie i odbiór przesyłek na wyznaczonym terenie...
2025-12-15 10:41:23FedEx Express Poland sp. z o.oTwój zakres obowiązków, • porządkowanie i przygotowywanie dokumentacji księgowej oraz kadrowej,, • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów do systemu magazynowego oraz księgowo-kadrowego, dekretacja, archiwizacja i..
2025-12-15 10:41:23