Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-25Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukamy osoby z doskonałą organizacją pracy, która wesprze nas w codziennych zadaniach biurowych, od obsługi dokumentów po korespondencję. Ważna jest znajomość MS Office i angielskie
2025-10-24 12:48:14TP Poland 1,0Nr ref.: M>15-26.09
2025-10-24 08:35:47FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>05-08.10
2025-10-24 08:35:46FALLWORK Sp. Z O. OAsystencka praca / Personel biurowy
2025-10-23 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-10-23 08:55:04Opublikowana 14:39:23. Poszukujemy osoby, która wesprze nasz Dział Eksploatacji w działaniach administracyjnychJakie… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-22 08:05:10Elenger PolskaKoordynator ds. Administracyjnych i Wsparcia OperacyjnegoTwój zakres obowiązków udział w realizacji funkcji administracyjnych w biurze centrali firmy prowadzenie sekretariatu tworzenie pism, nadzór nad obiegiem dokumentów sporządzanie raportów i
2025-10-22 06:59:43Ipk Sp. z o. oFor our Client, we are looking for: Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: AA/114/2025 The description of duties is a presented below:to provide administ
2025-10-18 06:59:45Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersSpecjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oSpecjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Warszawa, Jagiellońska 88. Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w codziennych zadaniach administracy
2025-10-14 21:05:29Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
2025-10-14 08:55:03Specjalista ds. administracji personalnejTwój zakres obowiązków Realizacja procesów kadrowych w firmie produkcyjno- handlowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy. Przygotowywanie dokumentów pracowniczych: umowy o pracę, aneksy, wypow
2025-10-14 06:59:44Corab S.A• obsługa przyjmowanie i wystawianie faktur sprzedażowych usługowych korekt (subiekt lub navireo ) > miękka windykacja > rozliczanie i wprowadzanie wyciągów bankowych > Analiza obrotów i naliczenia premii bonusów ( obsługa tabeli przestawnych i
2025-10-13 21:05:43For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e
2025-10-11 17:55:07Wymagania doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej lub pokrewnej (kancelaria prawna, biuro rachunkowe) umiejętność zarządzania pracą biura i k
2025-10-11 08:24:01Vadym RekelOpublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsZakres obowiązków: • Kompleksowa obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zespołu w codziennej pracy, • Przedstawianie warunków współpracy i wyjaśnianie zasad zatrudnienia pracowników tymczasowych, • Przygotowywanie i komp
2025-10-10 15:22:01GI GroupSpecjalista ds. administracji - umowy najmu -wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -o
2025-10-10 15:05:29Specjalista ds. Administracji i Obsługi BiuraTwój zakres obowiązków Obsługa gości (w tym zagranicznych) oraz pracowników Terminowe wprowadzanie faktur do systemu Organizowanie biurowych spotkań okolicznościowych (koordynacja, catering) Obsługa g
2025-10-08 06:59:50Air Liquide Polska Sp. z o. o 4,6Wymagania: Wykształcenie: średnieMinimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuPrawo jazdy kt. BObsługa MS OfficePodstawowa wiedza z zakresu gospodark
2025-10-07 16:51:02Usługi Grupa TAURON sp. z o.oWymaganiaMinimum średnie wykształcenie (preferowane administracja, ekonomia lub techniczne budowlane)Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
2025-10-06 07:52:01Praca.plObecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydat ów na stanowisko:Specjalista ds. Administracji / Resource Support Lokalizacja: Warszawa bądź zdalnie 100 %Rodzaj umowy: Kontrakt B2B podpisywany z Hays Poland Wsp ółpraca: wsp ółpraca długofalowaS
2025-10-05 11:53:41Młodszy specjalista ds. administracjiTwój zakres obowiązków Dołącz do Carcon i twórz z nami budownictwo na miarę XXI wieku. Nie działamy według procedur sprzed dekady – korzystamy z narzędzi, które naprawdę ułatwiają pracę. Zespół pracuje w chmu
2025-10-02 06:59:47Carcon sp. z o.o 4,9Dla jednego z naszych Klientów działającego w branży energetycznej i usług komunalnych poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych - recepcja Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
2025-09-30 06:59:51Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersAdministracja publiczna: pozostałe
2025-09-24 08:55:06Opublikowana 20:03:07. Position: Administrative AssistantLocation: Remote (Poland)Salary: Flexible to Discuss… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-23 18:52:01Insight GlobalWymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane: logistyka) Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze administracji nieruchomościami i majątkiem Spółki, obsługi floty samoch
2025-09-18 16:51:02TAURON Polska Energia S.AOpublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-09-16 08:55:04WymaganiaWykształcenie minimum średnie, mile widziane ekonomiczne lub administracyjneDobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowejOdporn
2025-09-11 19:07:05Praca.plOpublikowana 00:22:06. Who drives our World? You Do!Together we create a chain of professionals - become our link!About… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-11 19:07:03DHL Supply ChainZakres obowiązków: codzienna obsługa recepcji (centrala telefoniczna, korespondencja, obieg dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,nadawanie przesyłek pocztowych/kurierskich, rezerwacje hoteli, podróży służbowych, zamawia
2025-09-09 16:41:02CCCJaki będzie Twój zakres zadań: Przygotowywanie produktów do realizacji retuszu, Przydzielanie zdjęć do zespołu grafików, Kontrola nad przebiegiem procesu: foto → retusz → publikacja, Przygotowywanie produktów do uploadu i ich upload, Uzupełniani
2025-09-06 16:41:01CCCZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: [Inne] : Wymagania:minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ,status absolwenta kierunków stud
2025-09-02 11:31:20Panorama Morska Haratyk Leszek 4,5Opublikowana 09:30:24. VeloBank S.A.O firmieważna jeszcze 3 dni(do 03 wrz)ważna jeszcze 3 dni(do 03… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-01 11:52:11VeloBank S.A 3,8Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-08-27 10:10:06TeamQuestBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Did you know that SIX Payment Services is hiring for Specialist Dispute Management. Apply now for the Specialist Dispute Management job at SIX Payment Services in poland, Europe with European Jobs. Take the next step in your career today wi
2025-08-24 08:40:01SIX Payment ServicesAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Marketing / Reklama / Promocja / PR, Sprzedaż / Obsługa klienta
2025-08-23 08:55:05Specjalista ds. administracji - umowy najmu -wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -o
2025-10-10 15:05:29• obsługa przyjmowanie i wystawianie faktur sprzedażowych usługowych korekt (subiekt lub navireo ) > miękka windykacja > rozliczanie i wprowadzanie wyciągów bankowych > Analiza obrotów i naliczenia premii bonusów ( obsługa tabeli przestawnych i
2025-10-13 21:05:43ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynowanie procesu logistycznego, - koordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowych, - zarządzanie swoim zespołem w celu zapewnienia optymalnej wydajności, - współpraca oraz utrzymywanie pozyty
2025-12-26 07:30:10E&A Agencja ZatrudnieniaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Główne obowiązki: - weryfikacja pod względem poprawności faktur zakupowych i kosztowych, - skanowanie faktur, - zapisywanie ich w systemie. WYMAGANIA: Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego, - motywacja do rozwoju w
2025-12-26 07:30:07Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będzie należało do Twoich obowiązków? - Rekrutacja uczestników do projektu i dbałość o ich zaangażowanie, - Wspieranie beneficjentów i koordynowanie udzielonej formy wsparcia, - Przygotowywanie dokumentacji projektowej i db
2025-12-25 15:30:09Stowarzyszenie OCWPZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres odpowiedzialności: - obsługa centrali telefonicznej, - organizacja spotkań na terenie biura, - obsługa gości, - nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, - współpraca z firmami kurierskimi, - zamawianie ma
2025-12-25 07:30:07Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby studiów wykonalności, projektów budowlanych i wykonawczych z zakresu branży konstrukcyjnej zgodnie z harmonogramem,, Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów i..
2025-12-26 08:40:17Opis stanowiska REKRUTACJA, REKRUTACJA, REKRUTACJA – to Twoje główne zadanie! Realizacja planów sprzedażowych i zespołowych. Zarządzanie oraz rozwój własnego zespołu doradców. Wdrażanie nowych osób do pracy i wspieranie ich w codziennych działan
2025-12-26 07:29:37Opis stanowiska Doradztwo klientom przy wyborze stylizacji dopasowanej do okazji i sylwetki Budowanie profesjonalnego wizerunku i zaufania klientów Dbanie o porządek i atrakcyjną ekspozycję towaru Zamawianie, przyjmowanie i inwentaryzacja towaru
2025-12-26 07:29:37"W tej chwili nie mamy otwartego procesu rekrutacyjnego, ale jeśli chcesz do nas dołączyć w przyszłości, prześlij swoje CV. Gdy tylko pojawi się nowy projekt, skontaktujemy się z Tobą"OFERTA PRACY W NIEMCZECH NA INWENTARYZACJACH! Praca na inwent
2025-12-26 06:59:46OMS Inventuren GmbHSMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – firmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem tech
2025-12-26 06:59:46Smart-HR 4,4FlexiPersonal Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 31986, poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonisty w Hotelu **** w Niemczech. Recepcjonista/ka - Hotel 4-gwiazdkowy - 15km od granicy PL - praca za granicąO
2025-12-26 06:59:46FlexiPersonal sp. z o.oFirma Woga Sp. z o.o. działająca na rynku TSL od ponad 20 lat świadcząca usługi transportowe na terenie Europy, poszukuje ambitnych i otwartych na nowe wyzwania pracowników , którzy dołączą do Naszego zespołu jako: SpedytorObowiązki organizacja
2025-12-26 06:59:46WOGA Sp. z o.oFirma Der Personalkontakter od 2016 roku dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników z całej Europy.Naszymi klientami są zarówno średnie firmy jak i duże korporacje. Zatrudniamy głównie pracowników przemysłowych / technicznych.Wyróżniamy si
2025-12-26 06:59:46Der Personalkontakter GmbHPraca dla kobiet / Usługi sprzątające / Asystentka osób starszych, bez niemieckiego, prawo jazdy kat. B, Gießen środkowe Niemcy || Niemiecka Agencja Pracy PolFach, www.PolFach.de/home.html, poszukuje na zlecenie niemieckiego pracodawcy do okolic
2025-12-26 06:59:46PolFachKoordynator Obowiązki - Organizacja i nadzór pracy zespołu – planowanie grafiku, przydzielanie zadań, kontrola realizacji. - Kontakt z klientami i pracownikami – bieżąca komunikacja, rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji. - Obsługa admi
2025-12-26 06:59:46Work Booster Europe Sp. z o.oPraca dla kobiet / Usługi sprzątające / Asystentka osób starszych, bez niemieckiego, prawo jazdy kat. B, Gießen środkowe Niemcy || Niemiecka Agencja Pracy PolFach, www.PolFach.de/home.html, poszukuje na zlecenie niemieckiego pracodawcy do okolic
2025-12-26 06:59:46PolFachImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie(KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją kandydatów chętnych do podjęciapracy w Niemczech i Austrii.Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.Nie
2025-12-26 06:59:43ImpactJob 5,0Asystent Kierownika Sklepue96660Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue97700Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue97549Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue97515Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue97074Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue97024Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue96800Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue96733Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:41ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄReferent w Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej/ Dział Świadczeń Ambulatoryjnych/Sekcja Świadczeń Specjalistycznych / Łódzki Oddz29_lodz2551Obowiązki kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej, monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń
2025-12-26 06:59:41Narodowy Fundusz ZdrowiaAsystent Kierownika Sklepue96597Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:40ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue96350Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:39ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue96482Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:39ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄAsystent Kierownika Sklepue96475Obowiązki Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i za
2025-12-26 06:59:39ACTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ