Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie f
2025-12-26 14:32:04Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie Prowadzenie statystyk Przygo
2025-12-26 14:22:54Twój zakres obowiązków, Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych, Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert, Organizacja kontroli technicznych, Kontrola technicznego wyposażenia obiektu, Raportowanie do central
2025-12-26 00:40:15Ciekawe projekty Odpowiedzialność za ekspansję naszych obiektów komercyjnych w jednym z regionów Polski Akwizycja odpowiednich obiektów i gruntów, włącznie z analizą lokalizacji Prowadzenie negocjacji handlowych aż do podpisania umowy (umowa kup
2025-12-25 10:21:26Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert Organizacja kontroli technicznych Kontrola technicznego wyposażenia obiektu Raportowanie do centrali w Niemczech
2025-12-23 14:42:08Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, prz
2025-12-23 14:42:07Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, prz
2025-12-23 14:42:06Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem
2025-12-21 14:21:02Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wys
2025-12-21 14:20:02Opis stanowiska: Odpowiedzialność za rozwój portfela nieruchomości komercyjnych. Akwizycja gruntów i obiektów, analiza lokalizacji. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie umów kupna-sprzedaży. Raportowanie postępów projektowych do zarządu. Współ
2025-12-20 10:20:03Twój zakres obowiązków, Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym, Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów,..
2025-12-20 00:40:16Opis stanowiska: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem. Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami. Naprawy bieżące i serwisy, organizacja instalacji na eventy. Reagowanie na awarie i uste
2025-12-18 14:37:02Opis stanowiska: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem. Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami. Naprawy bieżące i serwisy, organizacja instalacji na eventy. Reagowanie na awarie i uste
2025-12-18 14:37:02Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych. Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert. Organizacja kontroli technicznych. Kontrola technicznego wyposażenia obiektu. Raportowanie do centrali w Niemcz
2025-12-18 14:37:02Twój zakres obowiązków, Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości, Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania, Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych, Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w.
2025-12-16 14:41:34Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp., Współpraca z kolegami z różnych działów, Komunikacja z
2025-12-16 14:41:34