Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-20Firma NORTIS COMM Sp. z o.o. poszukuje pracownika do wsparcia Działu Komunikacji w zakresie administracyjnym i informacyjnym. Naszym celem jest sprawna obsługa klienta i partnerów biznesowych. Zakres obowiązków: Prowadzenie wewnętrznej korespo
2025-10-13 21:05:43Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Zakres obowiązków:Ustalanie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja; prowadzenie
2025-12-10 18:41:08Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, umów i innych dokumentów dotyczących bieżących spraw Spółki oraz spółek zależnych, Archiwizowanie dokumentów, Wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych z zewnętrznych źródeł (dotacje, granty, itp.)
2025-12-10 17:41:03Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-10 07:28:27Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-12-10 07:28:26Zakres obowiązków:obsługa punktów informacyjno-doradczych i udzielanie informacji w zakresie:legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców,pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,spraw związanych z pobytem
2025-12-09 18:40:34W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja i koordynacja realizowanych projektów, Opracowywanie oraz nadzorowanie harmonogramów projektowych, Bieżąca współpraca z zespołami zaangażowanymi w realizację projektów, Wprowadzanie i aktualizacj
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Zakres zadań na ww. stanowisku będzie polegał m.in. na:, - Nadzór nad utrzymaniem czystości i stanem technicznym zasobów Spółdzielni:, - Bieżąca koordynacja i kontrola pracy firm sprzątających oraz wykonawców zewnętrznych
2025-12-09 11:41:49Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-09 11:41:49Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiZakres obowiązków: organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych), prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów, przygot
2025-12-09 06:59:47Epione spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obiegu
2025-12-08 19:40:10Fabryka Algida w Baninie ok.Gdańska powstała ponad 30 lat temu z pasji do lodów, którą chcemy kontynuować przy pomocy najnowszych technologii oraz zaangażowania pracowników. Właśnie teraz jesteśmy w trakcie ekscytującej transformacji! Działając
2025-12-08 18:21:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Obsługa obiegu dokumentów, umawianie spotkań z klientami, wsparcie podczas spotkania z klientem, odbieranie telefonów i wsparcie klientów podczas rozmowy telefonicznej..
2025-12-08 13:41:39Twój zakres obowiązków, Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych., Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe., Praca w systemie EZD RP., Praca w systemie Symfonia ERP..
2025-12-08 11:41:55Twój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...
2025-12-08 09:41:24Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Twój zakres obowiązków, wsparcie w obsłudze technicznej Regionalnego Kierownika Utrzymania Ruchu i Nieruchomości, obsługa i wprowadzanie ekip technicznych, oraz weryfikacja ich uprawnień do wykonywania powierzonych zadań, rozliczanie czasu pracy
2025-12-08 00:40:15Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert przygotowywanie oraz opracowy
2025-12-07 07:30:34Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Specjalista / Specjalistka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Przyjmowanie gości firmy, Przygotowanie sal spotkań i ich bieżąca obsługa, Zapewnienie obsługi recepcyjnej – udzielanie informacji, przekazywanie połączeń, Dbanie o zapasy biurow
2025-12-06 06:59:46Puccini Sp. Z o. oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacj
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Zakres obowiązków:1. Przygotowywanie danych do projektu arkusza organizacji Przedszkola.2. Przygotowywanie materiałów pomocnych w opracowywaniu planu finansowego Przedszkola.3. Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu Otago (moduł WYBUD, G
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rozmów telefonicznych z kontrahentami,, Wystawianie i wysyłanie ofert handlowych,, Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych,, Wystawianie dokumentów na platformie usług celno-skarbowych
2025-12-05 16:41:02Chcesz stać się częścią Banku posiadającego 125 letnią tradycję? Chcesz dołączyć do największego niezrzeszonego Banku Spółdzielczego w Polsce Jesteś osobą pełną zapału i pomysłó
2025-12-05 15:35:10KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZYZakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaYour responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych: naprawy, przeglądy, reagowanie na awarie. Zgłaszanie incydentów technicznych i prowadzenie dokumentacji. Przeprowadzanie kontroli powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych. Wsparcie przy orga
2025-12-05 07:30:37Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie gości firmy,, Przygotowanie sal spotkań i ich bieżąca obsługa,, Zapewnienie obsługi recepcyjnej – udzielanie informacji, przekazywanie połączeń,, Dbanie o zapasy biurowe i spożywcze,, Zarządzanie codziennymi
2025-12-04 16:41:02Twój zakres obowiązków, kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy,, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu,, prowadzenie rejestrów i raportowanie,, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych,, wypełnianie formularzy,, wsparcie
2025-12-04 15:41:30Twój zakres obowiązków, realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów,, zarządzanie obiegiem dokumentów,, koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami
2025-12-04 11:41:39Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie całej pracy biura, Prowadzenie rozliczeń likwidowanych szkód komunikacyjnych, Rejestrowanie dokumentów w programie księgowym, Wprowadzanie dokumentów do systemu bankowego, Wystawianie faktur, Przygotowanie..
2025-12-03 19:40:09Zakres obowiązków:-Kompleksowa obsługa sekretariatu Nadleśnictwa (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłka korespondencji w systemie EZD, przyjmowanie interesantów, obsługa telefonu i urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej biura Nadleśni
2025-12-03 18:40:32Zakres obowiązków:1. Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych.2. Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe.3. Praca w systemie EZD RP.4. Praca w systemie Symfonia ERP Wym
2025-12-03 18:40:32Twój zakres obowiązków, Rozliczanie prowizji., Realizacja bieżących procesów wspierających dział sprzedaży i inne działy w firmie., Weryfikacja, rejestracja i ewidencja zleceń sprzedażowych oraz umów., Przygotowanie wytycznych do fakturowania or
2025-12-03 18:40:05Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy zarządu w zakresie organizacji spotkań i prowadzenia kalendarza, harmonogramu działań z uwzględnieniem priorytetów strategicznych i operacyjnych., Obsługa korespondencji dbanie o prawidłowy obieg..
2025-12-03 17:40:58Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja poczty,, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy,, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru,, współpraca z dostawcami zewnętrznymi,, realizacja..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, przygotowywanie materiałów i dokumentów dotyczących kontroli i odbiorów technicznych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,, ewidencja i prowadzenie dokumentacji związanej m.in. z realizowanymi działaniami dot...
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne funkcjonowania klinik, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, Koordynowanie serwisu naprawczego sprzętu medycznego, Sprawowanie nadzoru nad..
2025-12-03 10:41:28ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30