Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-20Firma NORTIS COMM Sp. z o.o. poszukuje pracownika do wsparcia Działu Komunikacji w zakresie administracyjnym i informacyjnym. Naszym celem jest sprawna obsługa klienta i partnerów biznesowych. Zakres obowiązków: Prowadzenie wewnętrznej korespo
2025-10-13 21:05:43Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Dołącz do międzynarodowej organizacji będącej jednym z wiodących dostawców zaawansowanych rozwiązań inżynierii procesowej i automatyki, obsługującej branżę mleczarską, spożywczą, farmaceutyczną oraz morską. Firma realizuje projekty technologiczn
2025-11-25 11:53:52Co oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnej, globalnej organizacji, zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupow
2025-11-24 21:25:17Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i organizowanie dokumentów administracyjnych, takich jak raporty, korespondencja, pisma i treści wniosków., Śledzenie terminów i przypominanie o konieczności złożenia odpowiednich dokumentów., Nadzór nad.
2025-11-24 17:40:57Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biura,, przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów,, wsparcie w zakresie obsługi umów (weryfikacja, przygotowanie prostych aneksów, uzupełnianie danych, kontrola
2025-11-24 13:41:24Wsparcie w realizacji codziennych zadań zespołów inżynierów i kierowników budowy, bieżące wsparcie procesów z zakresu administracji, administracja obiektami biurowymi, weryfikacja zamówień i faktur, dokonywanie zakupów biurowych, obsługa i organ
2025-11-24 11:54:31Twój zakres obowiązków, Weryfikacja i rozliczanie korekt (faktur korygujących, not, rabatów itp.) zgodnie z obowiązującymi zasadami., Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP, Kontrola poprawności i kompletności dokumentacji..
2025-11-24 10:41:38ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Przyjmowanie i rejestrowanie poczty oraz przesyłek kurierskich, Rejestrowanie i wprowadzanie do obiegu dokumentów księgowych, Zakładanie nowych klientów w systemie,..
2025-11-23 14:40:59Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne (przyjmowanie i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, skanowanie dokumentów, pomoc w przygotowaniu umów), · Obsługa biura (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości mailowe, obsługa..
2025-11-22 14:41:12Twój zakres obowiązków, Umawianie, odwoływanie i modyfikowanie wizyt telefonicznie i mailowo oraz sumienne wprowadzanie zmian w systemie rejestracji medycznej, obsługa skrzynek mailowych, Planowanie wizyt z uwzględnieniem grafików specjalistów,
2025-11-21 17:41:11Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie łączyć obszary administracji, HR i rozwoju organizacji, wspierając Zarząd oraz kierowników w Polsce i oddziałów zagranicznych., , Administracja i organizacja, 1. kompleksowa..
2025-11-21 15:41:50Twój zakres obowiązków, przygotowywanie, kompletowanie i porządkowanie dokumentów w oparciu o obowiązujące w firmie wzory i przekazane instrukcje,, tworzenie, redagowanie i archiwizacja dokumentów (np. uchwał, protokołów, raportów,, uzupełnianie
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, prowadzenie bieżącej korespondencji mailowej i tradycyjnej, przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiza danych, współpraca z innymi działami firmy, dbanie o prawidłowy.
2025-11-21 13:41:14Twój zakres obowiązków, Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez:, obsługę korespondencji (przychodzącej i wychodzącej) elektronicznej, papierowej i przesyłek kurierskich przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji,, organizac
2025-11-21 12:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw urzędowych i formalnych – kontakt z urzędami (m.in. Wydziałami Architektury, Geodezji, Środowiska, Planowania Przestrzennego) i inwestorami sieci, przygotowanie i składanie wniosków, kompletowanie..
2025-11-21 10:41:21Twój zakres obowiązków, Kontrola umów i ich realizacji, przygotowywanie i analiza (np. umowa obsługi bocznicy kolejowej, umowa utrzymania infrastruktury, umowa dzierżawy), Koordynowanie procesów Zintegrowanym Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem
2025-11-20 19:40:13Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz właściwego obiegu dokumentów firmowych, Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego, Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, Wsparcie w..
2025-11-20 17:41:08Twój zakres obowiązków, Stały kontakt i współpraca z Klientami oraz zespołami Sprzedaży i Serwisu, Obsługa procesów w SAP (EBS_CRM): tworzenie i aktualizacja danych kontrahentów, Koordynowanie projektów inżynieryjnych w systemie SAP, Organizacja
2025-11-20 16:41:01Twój zakres obowiązków, Kancelaria Prawna Piszcz i Wspólnicy zatrudni Specjalistę / Specjalistkę ds. organizacyjno-administracyjnych. Oferujemy pracę stacjonarną z biura w centrum Poznania., , Zakres obowiązków: , • organizacja wyjazdów służbowy
2025-11-20 16:41:01Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Aktualizacja dokumentacji i prowadzenie archiwum dokumentów, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie administracyjnym, Wykonywanie innych zadań powierzonych przez
2025-11-20 15:41:22Twój zakres obowiązków, 1. Zarządzanie nieruchomościami, , • Koordynowanie tematów związanych z utrzymaniem nieruchomości:, • planowanie i nadzór nad obowiązkowymi przeglądami technicznymi budynków i instalacji,, • egzekwowanie zaleceń z..
2025-11-20 14:41:11Twój zakres obowiązków, Sporządzanie i przygotowywanie umów z klientami kancelarii;, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w bieżących sprawach administracyjnych;, Obsługa programu Legal Desk – wprowadzanie danych, zarządzanie dokumentacją;
2025-11-20 12:41:58Twój zakres obowiązków, • Bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna kilku spółek (korespondencja, dokumenty, umowy, obieg informacji)., • Prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych., • Zarządzanie..
2025-11-20 11:43:05Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-11-19 21:25:28Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz zarządzanie obiegiem dokumentów , Organizowanie pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu , Nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Sporządzanie raportów,.
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji gruntów i nieruchomości wchodzących w skład zarządu, Nadleśnictwa., Analiza dokumentacji własnościowej, ewidencyjnej i geodezyjnej dotyczącej, gruntów zajętych pod domki letniskowe i obiekty..
2025-11-19 18:03:25Twój zakres obowiązków, Wsparcie pracowników w bieżących sprawach administracyjnych, m.in. organizacja podróży służbowych, rezerwacji, rozliczeń, ubrań roboczych/ochronnych, wyborów do rady pracowniczej, etc. , Obsługa recepcji, obiegu..
2025-11-19 18:03:19Asystencka praca / Personel biurowy: Sekretarz/ka
2025-11-08 08:55:04Administracja publiczna: pozostałe
2025-11-08 08:55:04Oferujemy: Umowa o Pracę na pełen etat. Ciekawą i samodzielną pracę w dużym holdingu uczelni. Dofinansowanie do nauki i projekty rozwojowe. Pakiet benefitów: MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie. Dodatkowe dni wolne oraz
2025-11-07 08:21:06Opublikowana 13:36:06. Dołącz do lidera branży modowej!OCHNIK S.A. – marka, która od lat wyznacza trendy w odzieży i… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-06 19:06:28OCHNIKTwoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Ex
2025-11-06 18:32:57Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy biurowej lub masz już do 2 lat doświadczenia? Ta oferta to świetna okazja, by wesprzeć zespół w codziennych procesach operacyjnych i administracyjnych, od wys
2025-11-02 20:19:02LeasingTeam Group 2,3Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy lub chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obszarze administracji? Ta oferta to szansa na stabilne zatrudnienie i realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Będziesz
2025-11-02 20:19:02PEKABEX 4,0Koordynator ds. Administracyjnych i Wsparcia OperacyjnegoTwój zakres obowiązków udział w realizacji funkcji administracyjnych w biurze centrali firmy prowadzenie sekretariatu tworzenie pism, nadzór nad obiegiem dokumentów sporządzanie raportów i
2025-10-22 06:59:43Ipk Sp. z o. oManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-10-21 21:25:13Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-10-21 21:25:13Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oFirma NORTIS COMM Sp. z o.o. poszukuje pracownika do wsparcia Działu Komunikacji w zakresie administracyjnym i informacyjnym. Naszym celem jest sprawna obsługa klienta i partnerów biznesowych. Zakres obowiązków: Prowadzenie wewnętrznej korespo
2025-10-13 21:05:43For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e
2025-10-11 17:55:07Opublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsDla jednego z naszych Klientów działającego w branży energetycznej i usług komunalnych poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych - recepcja Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
2025-09-30 06:59:51Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersOpublikowana 20:03:07. Position: Administrative AssistantLocation: Remote (Poland)Salary: Flexible to Discuss… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-23 18:52:01Insight GlobalWymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane: logistyka) Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze administracji nieruchomościami i majątkiem Spółki, obsługi floty samoch
2025-09-18 16:51:02TAURON Polska Energia S.AOpublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Wymagania znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (min. B2) oświadczenia w pracy w administracji lub w wsparciu sprzedaży
2025-09-12 08:24:02EDUEXPRESS sp. z o.oWymaganiaMinimum średnie wykształcenie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).Znajom
2025-09-11 19:07:19JT S.A 4,0Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43ATINS (daw. WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu „Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społ
2025-11-23 21:05:30